Miksi häpy- tai kainalokarvat naisella nähdään epänaisellisina?
Täällä linkissä on kuvia luonnollisista naisista. Miksi ihmeessä luonnollisuus nähdään niin kielteisenä ja rumana? Keskustelua tästä aiheesta joka tuntuu rajoittavan naisten omaa vapautta yhteiskunnassa
Kommentit (31)
Kainalokarvoja pidän epänaisellisina. Häpykarvoja naisellisina.
Mies.
Itse ihmettelen samaa. Miksi miehellä saa olla kainalokarvat, mutta naisella ei?
Naisella ei saa olla karvoja, mutta tukka pitää olla. Ja pitkä, lyhyt sopii harvoille.
Koska miehet ovat luonnostaan karvaisempia. Myös parta pakkaa olemaan epänaisellinen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:39"]
Itse ihmettelen samaa. Miksi miehellä saa olla kainalokarvat, mutta naisella ei?
[/quote]
musta kainalokarvatkin ovat nätit. jos mun karvani olis miehelle ongelma, niin mies lähtis, ei karvat!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:42"]
Koska miehet ovat luonnostaan karvaisempia. Myös parta pakkaa olemaan epänaisellinen.
[/quote]
[/quote]
musta kainalokarvat ja parta ovat hieman eri asia. kainalokarvat kuuluu naisille, parta ei niinkään
kun naisille myydään karvanpoistovälineitä, yritykset saa rahaa. siinä vastaus. saadaan aiset ja miehet uskomaan, etää luonnolliset karvat ovat jotenkn ongelma, josta pitää päästä eroon. sit myydään turhakkeita epävarmoille ihmisille.
[/quote]
[/quote]
Naisilla on yhtä paljon häpykarvoja kuin miehillä ja tulevat aikaisemminkin kuin pojille joten ne ovat naisellisia. Myös kainaloissa kasvaa naisilla karvaa. Vain parta ja rintakarvat ovat selkeästi miehiset. Vai onko hiuksetkin miesmäiset kun miehillä on enemmän karvoitusta?
Minusta sekä kainalo- että häpykarvat ovat naisellisia. "Yleinen kauneuskäsitys" thigh gappeineen sun muineen on muuttuva muoti, eikä sille kannata antaa kovin paljon arvoa.
En nyt ole kiinnostunut toisten karvoituksia katselemaan (linkkiä siis), mutta itsekin olen sitä mieltä että luonnolliset karvat ovat ihan ok! Täysin karvaton alapää aikuisella naisella näyttää varmaan aika oudolta, siis lähinnä jos jossain uimahallissa näkisi. Siinäpä sitten selität lapselle joka kovaan ääneen asiaa ihmettelee, että jotkut tädit leikkaavat karvansa pois. :D onneksi ei ole vielä joutunut tuohon tilanteeseen.
Kauneusihanteet vaihtelevat eri kulttureissa ja aikakausissa, jenkeissä käsivarren karvatkin ovat kuulemma ajaltava naisilla, Euroopassa suhde karvoitukseen on hieman sallivampaa...
itse en ymmärrä miksi häpykarvoja olisi ajeltava, varsinkin kun se ei ole terveellistäkään. Ihoni on herkkä joten bikinirajoja ajelen vain silloin tällöin, lähinnä kesällä kun enemmän uikkareita tulee pidettyä. Kainalokarvoja tulee ajeltua useammin, mutta niilläkin ajeluilla tulee olla väliä vähintään 3-4vrk ettei iho ärsyynny liikaa.
Hyi. Tottakai naisten on poistava kainalo ja pillukarvat. Itsekin poistan kainalo ja pippelikarvat. Paljon mukavampi olla, näyttää paremmalta ja mukavampi harrastaa panoja.
me äireet opetamme tytöillemme ja pojillemme et naisten pitää ajaa karvat veke. ei siin oo mitään muuta ideaa plus tietty kaupat lyö rahoiksi omalla tyhmyydellämme.
mä kasvatan kaikki karvani ylpeänä (sheivaan vain fiskarseilla), oon silti hyvännäköinen mimmi ja välillä haaveilen jopa viiksistä, koska ne ois niin sika mageet :)
[/quote]
Miksi mies saa rakastella naista ja se on ok, mutta jos mies rakastelee miestä niin se on ällöä?
Karva on luonnollista siellä, missä sitä kasvaa. Eihän se kasvaisi, jos luonto ei olisi niin tarkoittanut. Onko se esteettisesti hyvä juttu, niin siihen en ota kantaa.
[/quote]
Saa naisella olla kainalokarvat. Ja sitten nainen tai mies saa olla tykkäämättä niistä karvoista. Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:48"]
[/quote]
[/quote]
Naisilla on yhtä paljon häpykarvoja kuin miehillä ja tulevat aikaisemminkin kuin pojille joten ne ovat naisellisia. Myös kainaloissa kasvaa naisilla karvaa. Vain parta ja rintakarvat ovat selkeästi miehiset. Vai onko hiuksetkin miesmäiset kun miehillä on enemmän karvoitusta?
[/quote]
No ei vaan hiukset ovat naiselliset ja pitkät hiukset vasta naiselliset onkin. Suhtautuminen tässäkin kohtaa on siis erilainen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:48"]
[/quote]
[/quote]
Vai onko hiuksetkin miesmäiset kun miehillä on enemmän karvoitusta?
[/quote]
Yleensähän se jako menee, että lyhyet hiukset ovat miesmäiset ja pitkät naiselliset. Vaikka luonnollinenhan on pitkä, oli mies tai nainen.
Maxi-peppuja/tissejä kun ihaillaan niin perustellaan luontaisilla haluilla mut ku karvoista on kyse, ni ei vois kauheempaa asiaa olla ku luonnollisuus. Jännä juttu.
.