Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yhteyden ottaminen uuteen (mies)tuttavuuteen

Vierailija
27.04.2015 |

Olen ollut sinkkuna vuoden pitkän suhteen jälkeen. Nyt tutustuin erään deittisovelluksen kautta mukavaan mieheen ja olen tavannut hänet kahdesti. Mies kertoi olevansa hieman ujo ja oli joutunut pyytämään ystävältäänkin apua, kun oli miettinyt mitä viestiä laittaisi tapaamista seuraavana aamuna. Nyt mietin, jäänkö odottelemaan mieheltä viestiä, vai laitanko itse viestiä taas ensin ? Tapaamistemme perusteella meillä synkkaa hyvin ja viihdymme toistemme seurassa. Vaikutanko liian innokkaalta, mikäli itse otan aina ensin yhteyttä? Ikää kummallakin +30

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa söötti kun tunnusti pyytäneensä kaverilta apua ujouttaan! :) Mä en ainakaan välitä mistään sosiaalisista peleistä ja pelkää, että vaikutan liian innokkaalta vaan jos tykkään jostakin niin otan sitten yhteyttä. Suosittelen sulle samaa.

Vierailija
22/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:31"]*ROMANTTISMIELISEN
[/quote]

Älä huuda, ei tuollaista kukaan jaksa lukea.

[/quote]

JAKSAA, SORRRY !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:52"]

No toki nainenkin voi ottaa yhteyttä. Tee, niin jos se tuntuu hyvältä.

Mulla pikkuisen ehkä tökkisi se, että jos mies on niin ujo, ettei kahden tapaamisenkaan jälkeen uskalla ottaa yhteyttä, niin en tiedä, toimisiko homma silloin jatkossa minun kohdallani. En jaksaisi ikuisesti olla se, joka tekee aloitteet ja päättääa asiat ja mies vaan tulisi perässä. Ymmärrän hyvin ujoutta, mutta voiko ujous todella olla syynä siihen, ettei ota yhteyttä, jos kaksi kertaa on jo tavattu?

Mulla on vähän sama kokemus kuin edellisillä: jos mies todella kiinnostuu, se kyllä ottaa yhteyttä. Kyllä miehilläkin on edelleen aika vahvana se ajatus, että miehen on oltava alussa aloitteellisempi ja harva odottaa, että nainen kyllä ottaa yhteyttä, jos haluaa.

[/quote]

Mutta luulisi, että mieskin voi toivoa, että nainen ottaisi yhteyttä, jos se on itselle vaikeaa esim. epäitsevarmuuden naisiin suhteen takia. Ei sellainen mies muuten välttämättä mikään vässykkä ole. Kokemusta on.

Vierailija
24/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät olevasi liian päällekäyvä, jos ehdotat tapaamista, niin ainahan voi soittaa tai viestittää vaan kuulumisia ilman ehdotusta tapaamisesta. Jos vaikka soittelet ja kyselet, mitä kuuluu yms. ja mies ei senkään jälkeen ehdota uutta tapaamista, unohtaisin asian.

Periaatteessa en tykkää siitä, että pitää kauheasti miettiä, voiko nyt soittaa vai ei ja voiko ehdottaa tapaamista jne. Toimiva parisuhde ei ole mitään peliä, jossa mietitään, mikä siirto nyt pitää tehdä vai onko toisen vuoro. Jos tuntuu, että haluaa tavata, pitäisi voida ehdottaa tapaamsita suoraan. Toinen sitten kieltäytyy (tai keksii tekosyyn), jos ei kiinnosta. jos jo alussa menee kauhean vaikeaksi yhteydenpito ja tapailu, niin ei se silloin tule toimimaan. Eli tällä pohjusta sitä, että jos haluat tavata, ehdota tapaamista ja katso, mihin se johtaa. Jos monta kertaa on tavattu sun aloitteesta, voit toki katsoa kerran, järjestyykö tapaaminen myös miehen aloitteesta ja jos ei järjesty, vetää omat johtopäätöksesi.

Jos toinen on tosi ujo ja helposti vietävissä ja sellainen, että ei uskalla mielipidettään ja tahtoaan tuoda julki, on vaara käydä niin, että vain ajaudutaan suhteeseen. Sellaistakin tapahtuu, että toinen ei tule sanoneeksi ei, kun toinen on ihan ok ja onhan se kiva, että joku on, vaikka se toinen ei ehkä kuitenkaan tuntuisi ihan nappivalinnalta. Siinä mielessä voi joskus odottaa aloitetta toiseltakin.

Vierailija
25/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:55"]

Onpa söötti kun tunnusti pyytäneensä kaverilta apua ujouttaan! :) Mä en ainakaan välitä mistään sosiaalisista peleistä ja pelkää, että vaikutan liian innokkaalta vaan jos tykkään jostakin niin otan sitten yhteyttä. Suosittelen sulle samaa.

[/quote]

Todellakin näin! Älä nyt yli kolmekymppisenä ala pelaamaan mitään pelejä. Jos kiinnostaa, niin sitten otat yhteyttä.

Vierailija
26/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:55"]Onpa söötti kun tunnusti pyytäneensä kaverilta apua ujouttaan! :) Mä en ainakaan välitä mistään sosiaalisista peleistä ja pelkää, että vaikutan liian innokkaalta vaan jos tykkään jostakin niin otan sitten yhteyttä. Suosittelen sulle samaa.
[/quote]

Mäkin pidin lähinnä suloisena että oli pyytänyt apua ystävältään, ja totesi että kaverin vinkit oli ihan paskoja ja olis niillä vain karkottanut mut.
Ymmärrän ujouden hyvin, sillä olen sitä itsekin. En tahdo vaikuttaa liian innokkaalta, joten mietin odottelisinko hänen yhteydenottoaan vai otanko riskin ja vaikutan yli-innokkaalta. Ap

Vierailija
27/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:55"]Onpa söötti kun tunnusti pyytäneensä kaverilta apua ujouttaan! :) Mä en ainakaan välitä mistään sosiaalisista peleistä ja pelkää, että vaikutan liian innokkaalta vaan jos tykkään jostakin niin otan sitten yhteyttä. Suosittelen sulle samaa. [/quote] Mäkin pidin lähinnä suloisena että oli pyytänyt apua ystävältään, ja totesi että kaverin vinkit oli ihan paskoja ja olis niillä vain karkottanut mut. Ymmärrän ujouden hyvin, sillä olen sitä itsekin. En tahdo vaikuttaa liian innokkaalta, joten mietin odottelisinko hänen yhteydenottoaan vai otanko riskin ja vaikutan yli-innokkaalta. Ap

[/quote]

Jos epäilet, että mies on niin ujo, että ei uskaltaisi ottaa yhteyttä vaikka haluaisi, ja homman jäisi sen takia kokonaan ja tällainen ujous ei ole sulle ongelma --> ota yhteyttä.

Jos tiedät, että kyllä se uskaltaa yhteyttä ottaa, jos kiinnostaa --> odota hänen yhteydenottoa.

Vierailija
28/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus jättänyt yhteydenoton naiselle ihan testimielessä, onko kiinnostunut. Joku sanoikin, että oli kauhean hermostuttavaa soittaa siihen antamaani numeroon, kun oli tottunut että homma toimii toisin päin. Tietysti, jos te kumpikin jäätte testaamaan kiinnostuneisuutta, niin kumpikaan ei soita. Minä soittaisin, jos olet kiinnostunut. Kyllä nainenkin voi niin tehdä.

Vierailija
29/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:50"]

Yäk- niin ujo mies ettei osaa itse laittaa viestiä tapaamisen jälkeen?(vaan tarttee kaverilta apua viestin kirjoittamiseen)? Miten tollanen nössykkä voi kiinnostaa?

[/quote]

Mieti ap. haluatko neuvoja ihmiseltä, jolla on noin kovat arvot...