Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paikalla ketään jolla on/on ollut turkkilainen mies?

Vierailija
06.01.2022 |

Haluatko kertoa jotain miehestä, suhteesta, kulttuuri eroista yms.

Mulla kova kiinnostus turkkilaiseen mieheen, tavattiin kun olin lomalla turkissa ja pian menen uudelleen.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään riskiä. Muslimimies - suominainen toimii aina. Ne miehet on maailman ystävällisimpiä ja uskollisimpia. Naisten arvo ja oikeudet heille sydämen asia.

🤓🤩

Vierailija
62/69 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta turkkilaisista miehistä, mutta turkkilaisesta jogurtista on.

Haluatko kuulla käyttäjäkokemuksia?

En tarvitse. Minulla itsellänkin käyttäjäkokemuksia "turkkilaisesta jogurtista", useampien eri valmistajien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab Ranska? 

Vierailija
64/69 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden. Tai tiesin. Oikein mukava, oikein komea, oikein kohtelias, jokin yrittäjä oli. Kuulema oli vaikea ryhtyä Suomessa yrittäjäksi. Tiedä sitten minkälainen olis ollut jos syvällisemmin olisi tuntenut. Olisiko paljastunut jokin toinen, pimeämpi puoli, en tiedä.

Vierailija
65/69 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelen ulkomaalaisen kanssa ja hänellä on kiire naimisiin. Sanoi että 2 kk:n kuluttua viimeistään pitää mennä naimisiin, muuten jättää minut. Oleskelulupa on voimassa tällä hetkellä. 

Yritä ainakin välttää luoti, älä mene tuossa ajassa naimisiin, ainakaan tuon kanssa. 

Vierailija
66/69 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turkkilainen mies. Tehnyt kaksi lastakin hänen kanssaan. Alussa hurmasi. Nykyään juoksee vieraissa ja tekee mitä lystää koska se on hänen mielestään oikein ja sallittua.

Eroatko vai mitä ajattelit tehdä asialle?

Vierailija
67/69 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noiden kanssa voi alkaa olemaan, mutta erota ei saa. Muuten tulee puukosta tai ammutaan rappuun. Se on hyvä pitää mielessä. Eli musun kanssa olemista harkitsevien tulee tarkkaan miettiä, olisivatko tosiaan valmiita kuolemaan tämän suhteen vuoksi? Rakastanko häntä niin paljon, että minua ei haittaa, jos hän sitten minut lopulta laittaa kylmäksi?

Vierailija
68/69 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, länsimainen kulttuuritausta pistää odotuksia mm. käytöksen suhteen suuntaan, mikä voi sitten tuoda erikoisia tilanteita. Sitä on jokainen oman kulttuurinsa tuote. Halusi tai ei.  Nuorena ehkä enempi joustaa ja on valmis suvaitsemaan. Iän myötä sitä käy jäykemmäksi ja alkaa olla ns. vanhanaikainen. Ehkä sitä alkaa ymmärtää, miksi omat vanhemmat joistain asioista varoitteli. Niin käy kulttuuritaustasta riippumatta lähes kaikille. 
Eri taustasta tulevien parisuhde on ongelmallisin heidän lapsilleen, jotka eivät selkeästi ole oikeen minkään kulttuurin tuote. Siinä kokee olevansa ulkopuolinen. Ja on ihan turha selittää, että kaikki ovat samanarvoisia. Ei ne ole. 

Vierailija
69/69 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko turkkilaiset miehet kivoja?