Paikalla ketään jolla on/on ollut turkkilainen mies?
Haluatko kertoa jotain miehestä, suhteesta, kulttuuri eroista yms.
Mulla kova kiinnostus turkkilaiseen mieheen, tavattiin kun olin lomalla turkissa ja pian menen uudelleen.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden turkkilaisen pariskunnan. Mies on sitä mieltä että hän voi tehdä mitä vaan, myös muiden naisten kanssa, mutta nainen ei tietenkään voi, koska on nainen.
Mies lähti esim naisystävän kanssa parin päivän "lomalle", mutta kuitenkin on mustasukkainen vaimostaan.
Tämä tuntuu olevan aika yleistä tuolla suunnalla eikä edes harvinainen poikkeus.
Kuvauksesi sopii myös yhteen kantasuomalaiseen mieheen sekä latvialaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Teitäkö varten ne suomimiehet sit menee asepalvelukseen, te raahaatte jotain miehiä Syyriasta saakka tänne loisimaan
Suomimiehet ovat asehulluja kaikki ja paljon on heidän harjoittamaa perheväkivaltaa täällä. Ehkä väkivaltaisuus, kontrollointi ja vastuun pakoilu ovat yleisesti miehisiä piirteitä kulttuuriin ja kansallisuuteen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaveria on retkahtanut turkkilaiseen. Molemmilla äijä lähti kun lapsi oli syntynyt. Sen jälkeen eivät ole sitten enää miestä saaneetkaan. En kyllä ihmettele.
Tunnen myös yhden sellaisen tapauksen. Turkkilaisen Tyttö on kaunis kun itämainen prinsessa, mutta isänsä ei halua olla missään tekemisissä, josta tyttö kärsii tietysti kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitäkö varten ne suomimiehet sit menee asepalvelukseen, te raahaatte jotain miehiä Syyriasta saakka tänne loisimaan
Suomimiehet ovat asehulluja kaikki ja paljon on heidän harjoittamaa perheväkivaltaa täällä. Ehkä väkivaltaisuus, kontrollointi ja vastuun pakoilu ovat yleisesti miehisiä piirteitä kulttuuriin ja kansallisuuteen katsomatta.
Muslimien keskuudessa tämä on vain näkyvämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksikulttuuriset suhteet voivat osoittautua aivan päättömiksi ratkaisuiksi.
Totta, mutta silti tässä sitä ollaan 15 vuoden jälkeen. T. intialaisen vaimo
Intia vähän eri juttu ja riippuukin paljon ihmisen luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asehulluja kaikki? Ihan pikkasen ehkä yleistät.
Minun suomalainen mieheni vihaa aseita ja sotaa, vaikka onkin armeijan käynyt hyvillä saavutuksilla nuorena.
No sukulaisellani on... Hurjia tarinoita, jotka muuttuvat jatkuvasti. Omissa puheissaan mies on rikas, johtotehtävissä työskentelevä, jne. Rahaa ei sitten tosipaikan tullen olekaan, vaan maksattaa kaiken naisella. Merkkejä myös että tapailee kotimaassaan muitakin naisia.
Osaa kuitenkin puhua ja imarrella joten voitte kuvitella että mykkiin miehiin tottunutta suominaista viedään kuin litran mittaa...
Erittäin löyhä moraali. Ystävän mies on. Ensin oli pettänyt entistä vaimoaan (heillä lapsi) ja nyt petti ystävääni (myös yhteisiä lapsia).
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden turkkilaisen pariskunnan. Mies on sitä mieltä että hän voi tehdä mitä vaan, myös muiden naisten kanssa, mutta nainen ei tietenkään voi, koska on nainen.
Mies lähti esim naisystävän kanssa parin päivän "lomalle", mutta kuitenkin on mustasukkainen vaimostaan.
Tämä tuntuu olevan aika yleistä tuolla suunnalla eikä edes harvinainen poikkeus.
Noinhan sen kuuluukin olla.
Tapailin turkkilaista korkeakoulutettua miestä noin viitisen vuotta sitten. Halusin katsoa tuleeko jutusta mitään. Miehellä ei ollut kiire naimisiin ja hänellä oli hyvät tulot täällä Suomessa. Jostakin syystä kaikki hänen suhteensa täällä olivat lyhytaikaisia eikä hän itse ymmärtänyt miksi naiset ottivat ja lähtivät. Muutama kuukausi kun oltiin jo tunnettu, niin hänestä paljastui erikoisia piirteitä. Alkoi olla kovin flirtti naiselle kuin naiselle nenäni edessä. Oli myös ehdotellut selkäni takani naistuttavilleen kaikenlaista fyysistä toimintaa tai tykkäsi jutella seksistä niiden naisten kanssa, jotka juttuun lähtivät mukaan. Teki myös temppuja, joita kutsutaan sumuttamiseksi. Tyyppiin ei oikein voinut luottaa ja lopulta meni maku kokonaan päälle 3 kk:n jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on erittäin hyvä kuvaus. Ja pätee, vaikka mies olisi pitkään asunut Suomessa. Olisin halunnut suurin piirtein huutaa ystävälleni "Älä!", kun ekan kerran kuulin uudesta miehestään. Olin hiljaa, mutta loppuviimeksi olin myös oikeassa.
Miksi valita kumppaniksi mies, joka on kuin lapsi karkkikaupassa, kun suominaiset tyrkyttävät itseään yhden illan iloihin?
Niiden poika lapset halutaan alusta asti pitämään puoliaan ja se ilmenee väkivaltana kavereita kohtaan mitä aikuiset vähättelee .
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita kumppaniksi mies, joka on kuin lapsi karkkikaupassa, kun suominaiset tyrkyttävät itseään yhden illan iloihin?
Harva noita haluaa.
Etelä-Eurooppalaiset miehet ovat kovia pettämään. Sen verta olen sinkkuna lomaillut että tiiän.;)
ap opettelee suomi puhumaan paremmin ennenkuin trollaa jookos
On turkkilainen mies. Tehnyt kaksi lastakin hänen kanssaan. Alussa hurmasi. Nykyään juoksee vieraissa ja tekee mitä lystää koska se on hänen mielestään oikein ja sallittua.
No mulla on turkkilainen mies, mies on kristitty ja kasvanut kristityssä varakkaassa perheessä, matkustellut maailmalla, opiskellut ulkomailla ja täysin omaksunut länsimaisen elämäntyylin. Ollaan oltu naimisissa nyt 10 vuotta, tavattiin yliopistossa. Mä sanoisin että ei se turkkilaisuus vaan uskonnollinen tausta. Muslimimiestä en ottaisi. Ikinä.
Varo karvoja pitsassa.