Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla ketään jolla on/on ollut turkkilainen mies?

Vierailija
06.01.2022 |

Haluatko kertoa jotain miehestä, suhteesta, kulttuuri eroista yms.

Mulla kova kiinnostus turkkilaiseen mieheen, tavattiin kun olin lomalla turkissa ja pian menen uudelleen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden turkkilaisen pariskunnan. Mies on sitä mieltä että hän voi tehdä mitä vaan, myös muiden naisten kanssa, mutta nainen ei tietenkään voi, koska on nainen.

Mies lähti esim naisystävän kanssa parin päivän "lomalle", mutta kuitenkin on mustasukkainen vaimostaan.

Tämä tuntuu olevan aika yleistä tuolla suunnalla eikä edes harvinainen poikkeus.

Tämä kuuluu ihan siihen niiden ydinkulttuuriin. Noissa kulttuureissa poikapsesta kasvatetaan se "kuningas", jota kaikki paapoo. Tyttölapset sitten on enemmän piikoja. Tämä johtaa siihen, että tuossa patriarkaalisessa ja narsistisessa kulttuurissa kasvaneista pojista tulee hyvin itsekeskeisiä miehiä, jotka ovat juurikin äärimmäisen mustasukkaisia "omaisuudesraan", mutta toki itse saavat pettää minkä ennättävät. Eroa ei kuitenkaan kannata edes kuvitella, koska voi tulla hengelähtö. Nämä ei nimittäin voi sallia sellaista yhtään. Niin vinoon ne on kasvatettu.

Vierailija
42/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta turkkilaisista miehistä, mutta turkkilaisesta jogurtista on.

Haluatko kuulla käyttäjäkokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista rahaa taida löytyä, että Turkkiin matkustaisin. No jos joku antaisi 50 000 euroa ja ehtona rahan saamiseen olisi viikko Turkissa + täysihoito, niin panisin harkintaan. Voi olla etten silti lähtisi. Ehkä sadasta tonnista lähtisin.

Miestäni en kyllä mistään hinnasta varmaan mukaani sinne saisi. Inhoaa maata vielä enemmän kuin minä.

Vierailija
44/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä ystävälläni on turkkilainen mies ja ihan samanlaiselta tuo vaikuttaa kuin suomalaisetkin miehet. Vaatteina harmaat college-housut ja joku huppari, keskivartalolihava, käy töissä, katsoo urheilua ja pelaa pleikkaria. Ainoa merkittävä ero on se, ettei päästä vaimoaan keittiöön. Hänen mielestään suomalainen ruoka on pahaa ja suomalaiset eivät osaa laittaa ruokaa, joten hän hoitaa heillä sen homman aina kotona ollessaan.

Vierailija
45/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta parisuhteesta, mutta ne ketkä töiden puolesta tuli mieleeni, eivät arvostaneet asuntoja tai välittäneet säännöistä. Yksi tupakoi vuokra-asunnossaan, ja kohautteli olkiaan, kun totesin, että joudumme veloittamaan vakuudesta sakkomaksun, jotta saamme asunnon edes jollain tapaa hajuttomaksi. Toinen asui asunnossaan yhden ylimääräisen päivän, ja tuli raivoissaan huutamaan, miksei hänen avaimensa toimi. Yritin selittää, mutta hän vain huusi päälle, hakkasi tiskiä ja minä pelkäsin, että kohta tulee päälle. Lopulta esimieheni avulla pääsimme hänestä eroon, mutta asunto oli jätetty osittain likaiseksi ja vähensimme siivouskulut vakuudesta. Sähköpostin kautta hän raivosi jälleen, kielsi minua vastaamasta hänelle, joten taas esimieheni sai hoitaa. Esimieheni kysyi vielä minulta, joudummeko oikeasti tilaamaan siivouksen...

Vierailija
46/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin turkulaisiin kannata sekaantua.

Vierailija
47/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä ystävälläni on turkkilainen mies ja ihan samanlaiselta tuo vaikuttaa kuin suomalaisetkin miehet. Vaatteina harmaat college-housut ja joku huppari, keskivartalolihava, käy töissä, katsoo urheilua ja pelaa pleikkaria. Ainoa merkittävä ero on se, ettei päästä vaimoaan keittiöön. Hänen mielestään suomalainen ruoka on pahaa ja suomalaiset eivät osaa laittaa ruokaa, joten hän hoitaa heillä sen homman aina kotona ollessaan.

Kuulostaa hyvältä! Ukko on oikeassa,  että miehen paikka on keittiössä, ei naisen. Nyt vielä laiskat kantikset kun ymmärtäisivät tämän. 

Vierailija
48/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin turkulaisiin kannata sekaantua.

Turkulaiset ovat muuten outoa väkeä. 

Vierailija
49/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen ulkomaalaisen kanssa ja hänellä on kiire naimisiin. Sanoi että 2 kk:n kuluttua viimeistään pitää mennä naimisiin, muuten jättää minut. Oleskelulupa on voimassa tällä hetkellä. 

Vierailija
50/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin löyhä moraali. Ystävän mies on. Ensin oli pettänyt entistä vaimoaan (heillä lapsi) ja nyt petti ystävääni (myös yhteisiä lapsia).

Kuvailit juuri perusmiehen. Moni nainen vauvapalstalla valittanut samaa suomalaisesta miehestään. Se on joku miesten ominaisuus pukkailla vieraita naisia. 

Vierailija
51/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurillisia eroja voi olla mutta riippuu niin paljon ihmisistä kuinka sopeutuvat ja miten sopivat yhteen ylipäänsä. Turkissakin miehiä joka lähtöön. 

Vierailija
52/52 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi