Paikalla ketään jolla on/on ollut turkkilainen mies?
Haluatko kertoa jotain miehestä, suhteesta, kulttuuri eroista yms.
Mulla kova kiinnostus turkkilaiseen mieheen, tavattiin kun olin lomalla turkissa ja pian menen uudelleen.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lyhyt suhde turkkilaiseen mieheen ja voin kertoa että sillä oli aivan järjettömän iso penis. En olisi uskonut että sellaista voi koskaan tosielämässä nähdä. Seksi ei toiminut...
Oho, miksei?
Tunnen yhden turkkilaisen pariskunnan. Mies on sitä mieltä että hän voi tehdä mitä vaan, myös muiden naisten kanssa, mutta nainen ei tietenkään voi, koska on nainen.
Mies lähti esim naisystävän kanssa parin päivän "lomalle", mutta kuitenkin on mustasukkainen vaimostaan.
Tämä tuntuu olevan aika yleistä tuolla suunnalla eikä edes harvinainen poikkeus.
Eiköhän niitä löydy joka lähtöön. Turkissa on miehiä yli 40 miljoonaa.
Kaksikulttuuriset suhteet voivat osoittautua aivan päättömiksi ratkaisuiksi.
Kuumia ovat, ainoastaan vuoristomarokkolaiset ovat vieläkin kiihkeämpiä.
Sen verran kokemusta on muslimimiehistä että kehoitan kiertämään kaukaa.
Naiset miettivät vain niitä jättikulleja ja seksiä näköjään. Sen tämä palsta on opettanut.
Kaksi kaveria on retkahtanut turkkilaiseen. Molemmilla äijä lähti kun lapsi oli syntynyt. Sen jälkeen eivät ole sitten enää miestä saaneetkaan. En kyllä ihmettele.
Teitäkö varten ne suomimiehet sit menee asepalvelukseen, te raahaatte jotain miehiä Syyriasta saakka tänne loisimaan
Minä seurustelin kolme vuotta. Arjessa ei ollut kovin suuria kulttuurieroja. Ruoanlaitossa joitain erityispiirteitä, esim paljon kasviksia eikä syönyt sianlihaa, teen keittäminen kaksiosaisella pannulla. Vasta eron jälkeen aloin ymmärtämään, että arvoissamme oli jonkin verran eroja, esimerkiksi perheen ja uskonnon merkitys. Hän ei koskaan ollut kovin uskonnollinen, mutta pari asiaa sieltä puski läpi jotka ilmeisesti vaikuttivat hänen eropäätökseensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksikulttuuriset suhteet voivat osoittautua aivan päättömiksi ratkaisuiksi.
Totta, mutta silti tässä sitä ollaan 15 vuoden jälkeen. T. intialaisen vaimo
Ei mitään riskiä. Muslimimies - suominainen toimii aina. Ne miehet on maailman ystävällisimpiä ja uskollisimpia. Naisten arvo ja oikeudet heille sydämen asia.
Ihan opetukseksi muille, tiesin jo etukäteen, että yritetään huijata. Ei ollut muuta kuin teksti vietettelyä ja live puheluja. Minä 14 v vanhempi (nuorekas kylläkin) mies 45 v. Oli jo toisena päivänä kovin ihastunut. Viestiteltiin ja live puheltiin 3 päivää. Halusi jo tietää, olenko valmis avioliittoon. Neljäntenä päivänä kerroin, että hyvää jatkoa minua ei huijata. Laittoi vain viestiä .. ok😂. Muistakaa kieltää avioliitto ensin, katsokaa sitten👍
Kulttuurierot on liian suuret. Suurin asia on käsittämätön suvun kunnia, jota mies varjelee.
Meidän sukuun yritti ujuttautua, mutta sai raivarit jo siitä kun tyttö vietti suvun naisten kanssa iltaa. Tuli ja alkoi repimään ja hakkaamaan tyttöä. Jouduin ajamaan sen pois. Lähti kun näki, että ellei mene niin on poika nipussa. Vieläkin harmittaa etten ollut tarpeeksi nopea.
Eikö ketään?