Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup UNELMISTA :)

Vierailija
18.09.2006 |

1. Mistä unelmoit? Rohkeasti vaan listaa.

Mainitse ainakin yksi sellainen, mistä voit puhua ääneen, sekä yksi sellainen, jota et kehtaa tai voi sanoa ääneen.

2. Mitä olet valmis tekemään unelmasi eteen?

3. Onko unelmien toteuttaminen tärkeää?

4. Oletko koskaan saanut toteutettua unelmaa?

5. Muuttuvatko unelmat iän myötä?

6. Tarvitaanko unelmia? Mihin?

Muuta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse ainakin yksi sellainen, mistä voit puhua ääneen, sekä yksi sellainen, jota et kehtaa tai voi sanoa ääneen.

Unelmoin vielä vähän korkeammasta koulutuksesta sekä hyvästä työpaikasta

Koko ajan kouluttaudun

Joitain pitää jäädä toteutumatta, muuten elämässä päässyt liian helpolla eikä osaa arvostaa saamaansa

Olen

Kyllä! Ennen unelmoin suurperheestä, nyt nämä pari lasta riittää!

Jotta tulevaisuus tuntuisi hyvältä

Vierailija
2/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

UNELMOIN:

VALKEASTA KIVITALOSTA

PARISTA TERVEESTÄ LAPSESTA JA MAHIKSESTA TARJOTA HEILLE HIENO JA TASAPAINOINEN ELÄMÄ!

AVIOLIITOSTA JA KIVOISTA HÄISTÄ

HAASTAVASTA JA RAHAKKAASTA TYÖPAIKASTA

MATKOISTA KAUKOMAILLE

KAIKKI KEHTAAN SANOA!

OPISKELEMAAN JA TEKEMÄÄN TÖITÄ KOVASTI, OLEMAAN NÖYRÄ MUTTA KUNNIANHIMOINEN. TAVOITTELEMAAN AINA PAREMPAA JA ETEENPÄIN!

ON! ELÄMÄSSÄ PITÄÄ OLLA HAASTETTA!

OLEN, OLEN UNELMA-AMMATISSANI JA PÄÄSSYT HUIPPUKOULUUN LISÄKSI OPISKELEMAAN! OLEN IHANNEMIEHENI KANSSA KIHLOISSA:))

KYLLÄ:)) MINULLA ARKIPÄIVÄISTYNEET ANKARASTI!

SIIHEN ETTÄ JAKSAA AAMULLA HERÄTÄ!

Muuta?

MIKÄ ON AP:N UNELMA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mistä unelmoit?

Ihan avoimesti: lapsista, kivasta talosta, uusista lemmikeistä, matkailusta monenlaisiin paikkoihin, uusissa maissa asumisesta yms.

Yksityisemmin: kirjan julkaisemisesta, (ja vähemmän tosissaan...) exän tapaamisesta, siitä että olisin tosi rikas ja kauniimpi ja menestyvämpi..

Lasta toivotaan, taloa varten säästetään, lemmikkejä otetaan lisää kun on tilaa, muita maita katsellaan kunhan tilaisuus tulee. Parhaani teen vaikka varmaankin vähän laiskasti. Exää tavatakseni en tee mitään.

Joidenkin on, joidenkin ei.

Vaikka kuinka monta: muuttanut ulkomaille, opiskellut unelmieni alaa, valmistunut, saanut unelmieni miehen jne.

Totta kai.

Tarvitaan. Ilman unelmia ihminen tyytyy siihen, mitä eteen sattuu, vaikka voisi saada paljon parempaakin. Elämä on mielenkiintoisempaa unelmoiden, kunhan ei vahingossa joudu siihen loukkoon, että koko ajan ajattelee, että sitten vasta on hyvin, kun sen ja sen suunnitelman tai unelman saa tulevaisuudessa toteutettua. Pitäisi löytää hyvä tasapaino unelmien ja realistisen tästä hetkestä nauttimisen välillä.

Vierailija
4/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mistä unelmoit?

Unelmoin perheestä. Tämän läheiseni tietävät. Mutta eivät varmasti tajua, kuinka paljon. En uskalla sitä kenellekään sanoa, koska pelkään, että tämä ei ole enää normaalia. Unelmoin, ja olen todella kauan unelmoinut siitä, että joku mies joskus rakastaisi mua, juuri mua, niin paljon, että haluaisi jakaa elämänsä kanssani. Kun katson häitä vaikka telkkarista, itken, itken, itken. Tunnen surua ja enenevässä määrin katkeruutta, joka inhottaa.

Ja unelmoin lapsista... Oikeastaan vielä enemmän kuin siitä miehestä. Lapsia on AINA ollut unelmissani :) Muistan, että sen päivän iltana, kun mun menkat alkoi ja olin 11v. hymyilin onnessani nukkumaan mennessä, että " jes! musta voi nyt tulla joskus äiti!!!" Noh, eipä ole tullut, ikää on nyt 30+++

No miestä olen tosissani yrittänyt löytää ja kun on löytynyt, yrittänyt pitää. Ollut vähän huono tuuri, takana useita pitkiä suhteita ja minut jätettyään melkein jokainen niistä on sitten vakiintunut ja perustanut perheen. Lasten/lapsen kohdalla harkitsen nyt vakavasti yksin lapsen hankkimista.

Kyllä se on. Antaa jonkunlaista suuntaa elämälle.

Olen. Asun ulkomailla, asia josta haaveilin 15-vuotiaasta. Mulla on täällä hyvä vakityö, kavereita, elämä. En haluaisi Suomeen, kun siellä on se pitkä kylmä TALVI :(

Kyllähän ne muuttuu.. Mutta sellaiset " suuret linjat" kyllä säilyvät. Aiemmin lapsia piti olla " paljon" (siis vähintään 4), mutta iän ja ajan kulumisen myötä... jos nyt edes yhden saisi.

Kyllä tarvitaan. Jos elämä olis pelkää arkea ilman päämäärää muuttaa jotain, voisi olla aika harmaata.

Muuta?

Toivotaan että mahdollisimman monen unelmat toteutuu!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän