Miksi naiset valittavat siitä, että heitä "painostetaan" lastenhankintaan?
Kun samaan aikaan julistavat itse, että miesten velvollisuus on käydä armeija, jopa olla valmiita kuolemaan heidän puolestaan mahdollisessa sodassa? Jotkut naiset sanovat jopa, että edes siviilipalvelus ei ole hyväksyttävä tapa, mutta eivät sitten itse kuitenkaan suorita "velvollisuuttaan" eli eivät hankkiudu raskaaksi. Puhumattakaan siitä, että jotkut naiset eivät edes kykene tähän omien elintapavalintojensa myötä tulleiden fyysisten rajoitusten vuoksi.
Kommentit (24)
Minusta nykyään puhutaan siitä, että alhainen syntyvyys on mahdollisuus eikä uhka ja lasten tekeminen on itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nykyään puhutaan siitä, että alhainen syntyvyys on mahdollisuus eikä uhka ja lasten tekeminen on itsekästä.
Samalla logiikalla armeijan väliin jättämisen voi katsoa olevan mahdollisuus, koska mitä useampi mies ei meni armeijaan, sitä vähemmän on sotijoita.
ap
Inseli taas pakoilee niitä harvoja velvolisuuksiaan, jotka ovat kansalaisoikeuksien vastine.
Ei sinua tuolla nupilla inttiin edes päästetä.
Naisethan ovat joka asiassa miehiä parempia ja taitavampia. Mikseivät siis myös tykinruokana?
Röllipajalla hyvin heikko taso tänään.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat joka asiassa miehiä parempia ja taitavampia. Mikseivät siis myös tykinruokana?
Et näy käyneen inttiä. Minä kävin.
Reservin vänrikki, N
Vierailija kirjoitti:
Inseli taas pakoilee niitä harvoja velvolisuuksiaan, jotka ovat kansalaisoikeuksien vastine.
Ei sinua tuolla nupilla inttiin edes päästetä.
Et keksi mitään vasta-argumenttia siis? Mitä ne naiset, jotka eivät synnytä lapsia eivätkä käy armeijaa, tekevät kansalaisoikeuksiensa vastineeksi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Röllipajalla hyvin heikko taso tänään.
Jos on huono taso, niin sinunhan pitäisi keksiä sitten helposti joku mainio vasta-argumentti. Sen sijaan uikutat ja uliset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näy käyneen inttiä. Minä kävin.
Reservin vänrikki, N
Mutta entä ne naiset, jotka eivät ole käyneet armeijaa eivätkä synnyttäneet lapsia?
ap
Kehopositiiviset olisivat mainiota tykinruokaa, koska on enemmän pinta-alaa, johon ottaa osumaa.
Lässynlässyn. Armeija kestää 6 kk. Raskaus 10 kk ,jonka jälkeen elämä on pilalla lopunikää. Ihan turhaan AP taas iniset. Taatusti saat intistä vapautuksen mielenterveysongelmiesi vuoksi. Ei sinne noin hulluja haluta.
Ei ole painostettu koskaan. Ihan olen saanut elää elämäni niin kuin haluan ja niin olen tehnytkin.
T: lapseton, 50- vuotias nainen
Vierailija kirjoitti:
Lässynlässyn. Armeija kestää 6 kk. Raskaus 10 kk ,jonka jälkeen elämä on pilalla lopunikää. Ihan turhaan AP taas iniset. Taatusti saat intistä vapautuksen mielenterveysongelmiesi vuoksi. Ei sinne noin hulluja haluta.
MUTTA RASKAAKSI TULEMINEN ON VAPAA-EHTOISTA. Raskaaksi tulemista ei tarvitse välttää vetoamalla mielenterveyssyihin. Ihan tervekin nainen voi vapaasti valita, ettei hanki lapsia. Sen sijaan terve mies ei voi valita, ettei mene armeijaan, vaan joutuu sivariin tai vankilaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole painostettu koskaan. Ihan olen saanut elää elämäni niin kuin haluan ja niin olen tehnytkin.
T: lapseton, 50- vuotias nainen
Hyvä sinun osalta, mutta miehiä painostetaan armeijaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sillä naisella, joka päättää, ettei halua lapsia, raskaus kestää 0 kk.
Keskustellaan tästä sitten, kun osoitat jonkun lähteen mikä todistaa naisten julistavan miesten velvollisuutta käydä armeija. Siis joku oikeasti validi lähde, eikä yksittäinen sekopää jossain.
Vierailija kirjoitti:
Keskustellaan tästä sitten, kun osoitat jonkun lähteen mikä todistaa naisten julistavan miesten velvollisuutta käydä armeija. Siis joku oikeasti validi lähde, eikä yksittäinen sekopää jossain.
Esiinny deittipalstalla miehenä ja kerro kaikille, että olet käynyt "vain" sivarin.
ap
Kyllapa nayttaa Suomessa kaikki muuttuvan - kun siella viela asuin oli raskaus 9 kk.9
Jo raskausaika itsessään on pitempi kuin keskiverto intti. Jos naiset olisivat raskaana kuusi kuukautta eli inttiajan ja tekisivät sitten abortin, olisiko ap tyytyväinen?
Lisäksi naiset eivät voi joutua vankilaan, vaikka eivät hankkisi lapsia; sen sijaan mies voi joutua vankilaan, jos ei mene armeijaan.