Millainen on tuntemasi Mari?
Kommentit (68)
Lämmin, rempseä, hieman hupsu, maanläheinen, ei välitä mitä muut ajattelevat. Kulkee omia polkujaan elämässä. Iloinen ja aina järjestämässä jotain tekemistä. Pitää paljon yhteyttä ystäviinsä. Huono organisoimaan mutta yrittää aina parhaansa.
Kummallinen, hullu, outo ja todella hauska. Rempseä ja ei välitä yhtään mitä muut ovat hänestä mieltä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:04"]
Lämmin, rempseä, hieman hupsu, maanläheinen, ei välitä mitä muut ajattelevat. Kulkee omia polkujaan elämässä. Iloinen ja aina järjestämässä jotain tekemistä. Pitää paljon yhteyttä ystäviinsä. Huono organisoimaan mutta yrittää aina parhaansa.
[/quote]
Minä voisin olla tämä. :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:04"]
[/quote]
Minä voisin olla tämä. :)
[/quote]
No niin ihan varmaan, kuvitelmissas vain.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:04"] Lämmin, rempseä, hieman hupsu, maanläheinen, ei välitä mitä muut ajattelevat. Kulkee omia polkujaan elämässä. Iloinen ja aina järjestämässä jotain tekemistä. Pitää paljon yhteyttä ystäviinsä. Huono organisoimaan mutta yrittää aina parhaansa. [/quote] Minä voisin olla tämä. :) [/quote] No niin ihan varmaan, kuvitelmissas vain.
[/quote]
Ainakin organisointikyvyttömyys pitää paikkansa. :) Iloiseksi ja rempseäksi on myös moni maininnut. Tuskin olen kuitenkaan kirjoittajan tarkoittama henkilö.
Ihana ihminen! Paras ystävä mitä toivoa voi!
Vierailija kirjoitti:
Laiska, itsekäs, muiden tunteista piittaamaton, sammakkosilmäinen ja helvetin sotkuinen.
Taitaa olla Jyväskylästä.
Mareja on näköjään monenlaisia, ei sovi yhteen muottiin.