Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ihmistä oli jonossa ennen teitä, kun menitte hakemaan kolmosrokotusta?

Vierailija
06.01.2022 |

?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tietää että minulla ei ole rokotteita ja aina soittelee kysellen joko olen saanut koronan. Viimeksi kuulin oikein pettymyksen hänen äänestään kun totesin " ei ole näkynyt, tulin juuri kuntosalilta"

itse rokotettuna ei uskalla liikkua missään!!

Vierailija
42/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoon keskuksen rokotuspisteellä ehkä 3 ennen minua. "Odota 15min"-alueella jälkikäteen n. 15.

Ei kai tuonne mahdotonta rysää pääse muodostumaan kun ohjeissa käsketään tulla paikalle 5min ennen varattua aikaa.

Itse kävin tuolla mieheni kanssa eilen 5.1 illalla klo 19 jälkeen. Mies meni edeltä ja pääsi suoraan sisään, itse odotin ehkä pari minuuttia. Aluksi yksin, mutta sitten kun pääsiin rokotukseen tuli muutama ihminen odottamaan mun perään. 

Rokotustilanne meni nopeasti, kun oli kaksi hoitajaa. Toinen kirjasi tiedot koneelle sillä aikaa, kun toinen antoi rokotteen. 

Tuonne oli myös hyvin aikoja saatavana. Itsekin sain siirrettyä tammikuun lopun ajan jo eiliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään. Olin varannut ajan netistä, ja pääsin heti piikitettäväksi.

Vantaalla ajan varanneet ja jonottajat rokotetaan samoissa pisteissä, joten ajanvaraus ei auta mitään. Ensi viikolla on aika ja pitää mennä tuonne paukkupakkaseen värjöttelemään tuntikausiksi.

Vierailija
44/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut Omikron säikäyttää Naantalilaiset oikein kunnolla. Pop-Upo rokotukseen 300m jono!

Koko syksy olisi ollut aikaa...

Vierailija
45/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisenkymmentä minuuttia piti jonottaa, mutta jono oli sisätiloissa käytävillä, jossa oli myös penkkejä.  

Vierailija
46/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Pandemiakeskus on varsinainen rokotustehdas, juuri jostain luin että siellä annetaan 1 600 piikkiä päivässä. Siellä kävin itsekin mutta jonotusta ei ollut yhtään, kaikki meni kuin rasvattu salama vaikka ihmisiä oli paljon.

Vierailija
47/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään. Pienen naapurikunnan walk in rokotus. Sain vinkin että siellä ei rokotettavia joten mentiin ja suoraan piikille ja kun lähdettiin pois tuli kolme muuta rokotuksille. Eli ei tarvinnut jonottaa. Harmi vain kun hoitajat istuivat siellä turhaan odottamassa rokotettavia ja osa rokotteista meni hävitykseen.

Eikö voisi olla jotain ”kyttäysryhmiä” joihin vois ilmoittautua varalle ja jos rokotteita meinaa jäädä yli niin laittaisivat viestiä ja vois mennä kokeilemaan saako rokotteen. Tuntuu todella turhalta että osa jonottaa tunteja rokotuksille ja toisessa paikassa ei taas kukaan tule rokotettavaksi ja hoitajien aika ja rokotteen menee hukkaan. Uskomatonta että nykysuomessa ei saada hoidettua hommaa paremmin.

Vierailija
48/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään. Olin varannut ajan netistä, ja pääsin heti piikitettäväksi.

Vantaalla ajan varanneet ja jonottajat rokotetaan samoissa pisteissä, joten ajanvaraus ei auta mitään. Ensi viikolla on aika ja pitää mennä tuonne paukkupakkaseen värjöttelemään tuntikausiksi.

Totta kai ajanvaranneet pääsee heti, sinne jonon hännille ei vaan pidä jäädä odottelemaan. 

Vierailija
49/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne piikille sitten halutessaan pääsee, kun antaa tämän pahimman hysterian ensin laskeutua. Sanotaan vaikkapa kuukauden-kahden päästä on jo paljon rauhallisempaa, kun saatu pahimmat vouhkailit vouhkailtua

Vierailija
50/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes vielä varannut aikaa kolmosrokotukseen. Niin kiire sillä asialla ei ole.

Aion toki sen ottaa.

Nyt on melko paljon tartuntoja.

Sillä ei hirveesti ole väliä, jos ei luuhaa räkäindeksipaikoissa ja muissa ihmisjoukoissa.

Vierailija
51/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne piikille sitten halutessaan pääsee, kun antaa tämän pahimman hysterian ensin laskeutua. Sanotaan vaikkapa kuukauden-kahden päästä on jo paljon rauhallisempaa, kun saatu pahimmat vouhkailit vouhkailtua

Omikron on silloin jo huippunsa saavuttanut.

Vierailija
52/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin kesällä luulin kun muut kohkas työterveydestä aikoja.... Olkin hiton hankala saada omiin menoihin sopivaa aikaa. Lokakuussa luovutin ja sumplin lapsen harrastusmenot niin että sain rokotusajan sopimaan. Kakkosen olisin ottanut joulun jälkeen, niin sain ajan tammikuun puoliväliin. Jonottamaan en ulos pakkaseen mene, mulla on vielä ihmisarvo tallella.

Vierailija
53/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, suoraan pääsi kävellen piikille. Vantaa

Vierailija
54/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmosrokotteessa ei yhtään, nelosrokotetta hakiessa mun jonossa oli ajanvarauksella tulevat, edessä oli 3 ja jonotin 2 minuuttia.

Oletko hoitaja tms, kun olet saanut jo nelosen? ap

Neljännen rokotuksen ovat voineet saada ne, joilla on erityisen vakava immuunipuutos esimerkiksi syöpäsairauden vuoksi.

Keski-ikäisen ystäväni syöpää hoidetaan parhaillaan sytostaatti- ja sädetyshoidoilla, ja hän on juuri saanut neljännen rokotteen.

Vierailija
55/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä minun ikäryhmälleni ole jaettu täälläpäin kolmosrokotteita. Ykkös- ja kakkosrokotteet ajanvarauksella, eli suoraan sisälle tk:hon ja toimenpidehuoneeseen varattuna ajankohtana.

Vierailija
56/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei saa kolmatta ilman ajanvarausta. Ajan pystyy käytännössä varaamaan vain netistä. Moni vanhus ja riskiryhmäläinen jäänyt ilman.

Vierailija
57/60 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonoja Jätkäsaaressa? tänään varattu aika

58/60 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kappale

Vierailija
59/60 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 oli, mutta rokotuspisteitä on ainakin 20, joten odotusaika laskettiin sekunneissa.

Vierailija
60/60 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viietee kirjoitti:

Onko jonoja Jätkäsaaressa? tänään varattu aika

Eilen päivällä ei ollut lainkaan jonoa. Minulla varattu aika, kävelin vartin etuajassa suoraan sisään kuten edelliselläkin kerroilla.

Myös walk-in -puoli näytti yhtä väljältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän