Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ihmistä oli jonossa ennen teitä, kun menitte hakemaan kolmosrokotusta?

Vierailija
06.01.2022 |

?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varannut 3.rokotteelle vielä edes aikaa, kuin lopussa tulee 5kk 2.rokotteesta. Kai se pitäisi hoitaa, en tiedä.

Jonottamaan en kuitenkaan ala, ei saa edes työaikana sitä tehdä vaikka tartuntatautilaki sanoo muuta (tarkistin asian ed kierroksella) eli en todellakaan ota sen vuoksi palkatonta tai lomapäivää.

Vierailija
22/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ja tokassa rokotuksessa jonotin noin vartin, oli paljon väkeä. Kolmosessa 31.12. ei ollut ketään jonossa, en ehtinyt edes istua alas kun pääsin jo rokottajan luo. Helsingissä tuo Jätkäsaaren rokotuspiste on tosi pieni verrattuna Tampereen Ratinaan josta myös kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa ja tokassa rokotuksessa jonotin noin vartin, oli paljon väkeä. Kolmosessa 31.12. ei ollut ketään jonossa, en ehtinyt edes istua alas kun pääsin jo rokottajan luo. Helsingissä tuo Jätkäsaaren rokotuspiste on tosi pieni verrattuna Tampereen Ratinaan josta myös kokemusta.

Ja siis ajanvarauksella mennyt kaikkiin.

Vierailija
24/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varannut 3.rokotteelle vielä edes aikaa, kuin lopussa tulee 5kk 2.rokotteesta. Kai se pitäisi hoitaa, en tiedä.

Jonottamaan en kuitenkaan ala, ei saa edes työaikana sitä tehdä vaikka tartuntatautilaki sanoo muuta (tarkistin asian ed kierroksella) eli en todellakaan ota sen vuoksi palkatonta tai lomapäivää.

Eikös niitä ajanvarauksettomia rokotuspaikkoja ole auki näin loppiaisenakin?

Vierailija
25/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveydestä omalla varatulla ajallani pääsin tällä viikolla.

Vierailija
26/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen jo ennen joulua, ja jonossa oli noin 40 ihmistä.

Vierailija
27/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin olen mennyt sen pyydetyn 5 min varattua aikaa aikaisemmin ja suoraan pääsyt sisään.

Vierailija
28/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin olen mennyt sen pyydetyn 5 min varattua aikaa aikaisemmin ja suoraan pääsyt sisään.

Jatkan. Joten ei mitään aavistusta, montako ollut jonossa ennen minua. Mistä sen edes voisi tietää?

Vierailija
29/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ajanvarausta ja olikohan 4 ennen minua ja yksi niistä oli oma tytär.

Vierailija
30/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon keskuksen rokotuspisteellä ehkä 3 ennen minua. "Odota 15min"-alueella jälkikäteen n. 15.

Ei kai tuonne mahdotonta rysää pääse muodostumaan kun ohjeissa käsketään tulla paikalle 5min ennen varattua aikaa.

Vierailija
31/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olin varannut ajan ja pääsin rokotettavaksi täsmälleen varattuna aikana.

Vierailija
32/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan. Joten ei mitään aavistusta, montako ollut jonossa ennen minua. Mistä sen edes voisi tietää?

Viittasin ennemminkin näihin ajanvarauksettomiin jonotusrokotuksiin. ap

Vierailija
33/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmosrokotteessa ei yhtään, nelosrokotetta hakiessa mun jonossa oli ajanvarauksella tulevat, edessä oli 3 ja jonotin 2 minuuttia.

Oletko hoitaja tms, kun olet saanut jo nelosen? ap

Hän on joko vauva tai Mossadin agentti.

https://thl.fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/rokotteet-a-o/jaykkakou…

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bbccd4f9-fb11-4b5d-aa52-1abade9b3481

Vierailija
34/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summittaisesti arvioituna alle sata ihmistä oli kaikkiaan tiloissa, mutta ei tarvinnut jonottaa kuin hetki että pääsi, odotustilassa kolmannes tuoleista varattuna, siinä lienee suurin riski.

Vierailija
35/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aattelin ainakin kesän yli oottaa ja kattoa, millaset säännöt koronapassiin ja matkusteluun väännetään. Että pitääkö se kolmas ihan oikeasti ottaa.

Vierailija
36/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei ole intoa viettää vapaapäivää siellä pakkasessa jonossa.

Jep, olen varmasti huono ihminen, mutta jotakin rajaa, minun selkänahkani nahka on revitty jo töissä irti, viimeistään tämän 2v korona-ajan aikana.

Vierailija
37/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottamatta pääsin Järvenpäässä. Tiedottamisessa valtavia puutteita, eikä ole ainut kunta jossa näin on.

Sattumalta huomasin koko walk-in-mahdollisuuden kun etsin rokotusajanvaraustietoa netistä.

Kolmen viikon ajanvaraukseton rokotusrysäys alkoi maanantaina Keski-Uudellamaalla.

Vierailija
38/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 2. ja 3. rokote Mikkelin keskussairaalan rokotuspisteellä ajanvarauksella. Joka kerta parikymmentä ennen minua kun olen paikalle saapunut mutta rokottajiakin on ollut useita joten alle puolen tunnin olen joutuisasti selvinnyt pois jopa sen rokotuksen jälkeisen vartin odottelun kanssa. Kymmenkunta korkeintaan näyttää aina jonoissa olleen myös noissa keskustan kauppakeskusten walk-in pisteissäkin. Täällä homma on hoidettu Essoten toimesta tosi hyvin ja joutuisasti, rokotetaan myös kausi-asukkaita joita heitä onkin paljon. Sekä opiskelijoita että kakkosasunnon omisyajia etätöissä täällä kun Etelä-Savo on Suomen suurin loma-asuntomaakunta ja Mikkeli Suomen suurin loma-asuntopaikkakunta.

Vierailija
39/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei ole intoa viettää vapaapäivää siellä pakkasessa jonossa.

Jep, olen varmasti huono ihminen, mutta jotakin rajaa, minun selkänahkani nahka on revitty jo töissä irti, viimeistään tämän 2v korona-ajan aikana.

Jotain muutakin näköjään irti kun toistelet.

Vierailija
40/60 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jonossa joku 50 henkeä, mutta sitten joku huusi että ämpärit on loppu niin kaikki lähtivät kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi