Miksei muka suihkussa saa pissata?
Sinnehän se lattiakaivoon menee pesuveden mukana.
Kommentit (68)
Urea on maailman kosteuttavin aine, joten hoitaa ihoa samalla. Peukuta, jos tiesit.
Ainoa mitä keksin syyksi on virtsakivi= (vesi+virtsa kovettuu, eikä lähde muuta kuin hapolla)? Tosin sellaista ei muodostu ellei kuseskele ympäri pesuhuonetta ja jätä siihen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:40"]
Urea on maailman kosteuttavin aine, joten hoitaa ihoa samalla. Peukuta, jos tiesit.
[/quote]
ureaa on myös ihmisen syljessä ja hiessä. Oksettava ajatus, mutta totta.
Varmaan kusette sitten vessan lattiallekin, jos siellä on lattiakaivo.. Käsisuihkulla vaan huuhtelette samalla..
Kusen aina tiskiveteen, kun olen pessyt viimeisen astian. Siinä menee vaahdon mukana viemäriin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:57"]
Varmaan kusette sitten vessan lattiallekin, jos siellä on lattiakaivo.. Käsisuihkulla vaan huuhtelette samalla..
[/quote]
Ei kyllä tullut yllätyksenä, ettei AV:lla tunneta yleisimpiäkään argumentointivirheitä, mutta vähän surettaa silti. Olitko sinä niitä, jotka vastustivat sukupuolineutraalia avioliittoa siksi, että sittenhän kaikki haluaisivat eläintenkin kanssa naimisiin?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:34"]Oletteko koskaan pesseet lattiakaivoa? Lattiakaivo kun on sen muitoinen että siihen jää aina vettä seisomaan, niin jos siihen jää seisomaan pissavettä niin alkaa kyllä inhottavasti haisemaan. Siihen itse ainakin perustan suihkussa pissaamisen kieltämisen.
[/quote]
Haistan kylppärissäni ainoastaan saunan tuoksun. Eikä minulla edes ole saunaa. Kusi ei siellä koskaan haise, nyt kun ei ole enää kissaakaan...
Hyi helvetti........ Mun ex kuseskeli suihkussa ja se haju oli järkyttävä. "Ei täällä haise!" Joo et sä sitä haista mut muut jotka sinne menee sen jälkeen. HYI HITTO! Menkää pöntölle, sitä varten se on keksitty. Ällöttävää!
Leviää tippuri vesistöön eikä voi enää panna lahnoja ilman kumia. No ei sentään. En itse kuse siksi, että etenkin talvella tulee otettua kuumia suihkuja ja osa siitä kusenhajusta pölähtää ilmaan aika ikävän vahvasti. Ei kiinnosta jotenkin sellainen kusihöyrysaunan tunnelma.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:02"]
Kusen aina tiskiveteen, kun olen pessyt viimeisen astian. Siinä menee vaahdon mukana viemäriin.
[/quote]
:'D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:14"]
Hyi helvetti........ Mun ex kuseskeli suihkussa ja se haju oli järkyttävä. "Ei täällä haise!" Joo et sä sitä haista mut muut jotka sinne menee sen jälkeen. HYI HITTO! Menkää pöntölle, sitä varten se on keksitty. Ällöttävää!
[/quote]
Jos virtsa jostain syystä (ruokavalio, nestehukka) haisee erityisen vahvalta, niin kyllä se haisee vahvalta siellä pöntössäkin, vaikkei ehtisi lillua pitkään.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:46"]
En pissaa suihkussa, enkä muuallakaan lattialle. Kai se virtsa siitä huuhtoutuisi, huuhtoutuuhan se vessanpöntöstäkin - vaikka tosin ei mua huvita esim. työntää kättäni pönttöön, ja yhtä vähän huvittaa tepastella suihkun lattialla, jos sinne on pissattu. Psykologinen juttu.
[/quote]
Kylppärin lattia pestään joka päivä.
Mä en kans tajua kun ex kuseskeli suihkussa niin ku pikkulapsi. Hyi olkoon.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:54"]Kai tiesitte että luomuruoka lannoitetaan kusella ja paskalla?
[/quote]
Tottakai. Mut miksi pitää asua kusessa Kun toinen kuseksii ympäriinsä?
Enemmän siitä tulee kusiroiskeita, kun miehet lorottaa seisaaltaan vessanpönttöön.
Nytpä mä tiedänkin sit miks niin monessa paikassa suihkuverhon alaosat on ruskeana.. kusiroiskeista värjäytynyt.
Mä en henk.koht. ymmärrä tuota suihkuun kusemista. Ällöttävää..siellä lämpimässä vesi-lusihöyryis sit varmaan tosi kiva suihkutella. .
KUSEN LATTIALLE JA PASKON LAVUAARIIN KUN OLEN KYLÄSSÄ.
-IISAK SONNI