Miksei muka suihkussa saa pissata?
Sinnehän se lattiakaivoon menee pesuveden mukana.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:02"]Nytpä mä tiedänkin sit miks niin monessa paikassa suihkuverhon alaosat on ruskeana.. kusiroiskeista värjäytynyt. Mä en henk.koht. ymmärrä tuota suihkuun kusemista. Ällöttävää..siellä lämpimässä vesi-lusihöyryis sit varmaan tosi kiva suihkutella. . [/quote] Veai-kusihöyryissä siis.. Ja roiskeiden takia meillä isäntä käy pöntöllä istualleeen kusella. Ei se poista miehisyyttä vaikkei lorottelekkaan jalat haarallaan seisoaltaan..
[/quote]
Ei taida toi kirjottaminen olla vahvimpia puoliasi? Ettet vain olis haistellu liikaa kusta?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:14"]
Meillä käy kissa pissalla aina välillä suihkun kaivoon :(
[/quote]
Laita sille sinappia peräaukkoon niin oppii olemaan :3
Suihkuun pissaaminen on ihan ok, itse pissin aina suihkuun, ei se haise kuin hetken ja vesi huuhtelee sen saman tien lattiakaivosta. Meidän huushollissa mies pissii lavuaariin hampaita pestessään. Isommat tarpeet tietysti tehdään pönttöön, mutta pienet ihan hyvin kesällä vaikka ulos. Naapurit ei näe jos käy pation takana pissillä. Säästyy vettä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:32"]
Uimahallissa altaaseen kuseminen se vasta mahtavaa on. Kiihottavaa katsella kun ihmiset haukkovat vettä suihinsa. Kaikista parasta on runkata spermat porealtaaseen ja nähdä kun joukku tiukkaperseisiä teinityttöjä pulahtaa istumaan sinne. Spermani hyväilevät heidän sulomuotojaa, ja ehkä osa siittiöistä löytää tiensä pimpukkaan ja pyllynreikään. Aaah!
[/quote]
Ja sitten heräsit.
No kyllä se imeytyy vedenmukana laattasaumoihin, jos on laattalattia. Sitten lattialämmityksen kuivattaessa lattiaa nousee vieno pissan haju ilmaan. Siksi en halua, että meidän suihkussa pissataan. Vieressä on pönttö sitä varten.
Siksi että mua ainakin ällöttää se kusen haju joka rupeaa leijumaan ilmassa, haihtuuhan se siitä joo ja pissat menee viemäristä alas mutta voi ällötys olla siinä lämpimässä suihkussa kun lemuaa hirveälle. Suihkuun mennään pesemään ei sotkemaan. Miksi siellä pöntöllä ei voi käydä ennen suihkua ja saunomista. Näin opetan myös lapsille.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:35"]
No kyllä se imeytyy vedenmukana laattasaumoihin, jos on laattalattia. Sitten lattialämmityksen kuivattaessa lattiaa nousee vieno pissan haju ilmaan. Siksi en halua, että meidän suihkussa pissataan. Vieressä on pönttö sitä varten.
[/quote]
Tähän, laattalattiasaumat ihmee kyllä virtsan siinä missä vedenkin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:02"]Nytpä mä tiedänkin sit miks niin monessa paikassa suihkuverhon alaosat on ruskeana.. kusiroiskeista värjäytynyt.
Mä en henk.koht. ymmärrä tuota suihkuun kusemista. Ällöttävää..siellä lämpimässä vesi-lusihöyryis sit varmaan tosi kiva suihkutella. .
[/quote]
Veai-kusihöyryissä siis..
Ja roiskeiden takia meillä isäntä käy pöntöllä istualleeen kusella. Ei se poista miehisyyttä vaikkei lorottelekkaan jalat haarallaan seisoaltaan..