Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päikyn työntekijällä ylipolvensaappaat

Vierailija
26.04.2015 |

Mun mielestä ehkä vähän kyseenalaista. Nään kys. työntekijän välillä aamulla kun vien lastani hoitoon ja hän tulee töihin samaan aikaan. Ulkoilee sentään ihan ulkoiluvaatteissa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:22"]Ei minua haittaisi, kunhan ei pidä sellaisia lasteni nähden...

No lapseni on nähnyt tämän työntekijän niissä vetimissä kun olemme samaa aikaa olleet menossa sisälle...

Ap

Mikäli lapsesi ei ole yhtä kieroutunut kuin sinä, niin eihän tuossa ole mitään ongelmaa.

Vierailija
62/66 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mikroshortsit niiden saappaiden kanssa vai mikä tässä on se ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isossa firmassa, jossa paljon naisia töissä. Korkkareita ja hameita näkee vaikka minkä pituista, mutta ylipolvensaappaita en ole kyllä nähnyt työpaikalla tai edes matkalla. Eli ei ole ihan perussettiä. On aika teiniä ajatella vaan, että mähän pukeudun niinku haluun eikä lainkaan ajatella tilannetta..

Niinpä. Tosi lapsellista, ettei katsota muilta mallia pukeutumiseen ja koiteta sulautua mahd hyvin massaan. Tulisivat samantien rintaliivisillään töihin jos pitää noin ruveta kapinoimaan. Ap:lle ehdotan, että ehdottaa päiväkodin johtajalle uutta linjausta työntekijöidensä (myös töihintulo-!) pukeutumiseen, myös senttimäärä siihen kuinka pitkä saa saappaan varsi olla.

Vierailija
64/66 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huorrat pitää tuollaisia kenkiä.

Vierailija
65/66 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
66/66 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa päiväkodin työntekijä saa pukeutua töihin ihan just niinkuin haluaa (siveellisyyden rajoissa), mutta onhan nuo polven yli menevät saappaat nyt ihan s*tanan h*orahtavia.

Eli joo, saa käyttää jos sitä tuntuu, mutta aika kehno harkintakyky ja kevyet kengät oletettavasti.