Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon vietätte aikaa lastenne kanssa?

Vierailija
18.09.2006 |

Oon yh ja teen paljon töitä. Tuntuu, ettei aikaa riitä lapselle töiden jälkeen tarpeeksi =( Lisäksi viikonloppusin on jonkun verran edustusjuttuja, joissa joudun viettämään aikaani, halusinpa tai en. Viimekin lauantaina lapsella oli 3 eri hoitajaa päivän aikana ja itse näin häntä sinä päivänä kolmen tunnin ajan.

Hirveä syyllisyys painaa koko ajan, mutta pakko on töitä tehdä, että saa edes jotenkin rahat riittämään. Kotitöistä olen luopunut kokonaan ja palkannut suosiolla siivoojan, että edes se aika säästyisi lapselle. Usein vaan mietin, onko tässä sittenkään mitään järkeä. Lapsi on kuitenkin äärimmäisen sosiaalinen 4-vuotias eikä hänestä ainakaan päällepäin näe, että hän kärsisi tilanteesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse myöhemmin harmitella. Mutta onhan se raha kiva juttu, ja useinhan se valkataan ensin, sitten vasta lapsi. Voisithan vaihtaa vähemmän vaativaan työhön, ihan pimeetä että on päivän aikana kolme eri hoitajaa!! jaksamista teille!!

Vierailija
2/5 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tuntuu, että tää on ainoa vaihtoehto =(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teen pävittäin noin 4-7 tunnin päiviä ja olen lasten kanssa kaikki illat sekä viikonloput tietysti. tosin minulla on myös mies tässä kanssani.. eihän siinä niin paljon hanki mutta jää aikaa muuhunkin tärkeään.

Vierailija
4/5 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan aika iso laina, vielä parisataatuhatta. En halunnu luopua meiän kodista eron myötä. Mutta voi olla, että jossain vaiheessa joudun luopumaan, koska muuten mulla ei oo ikinä aikaa lapselle =(

ap

Vierailija
5/5 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tänä aamuna pienempi tassutteli mun luo kuudelta aamulla ilmoittaen, että hänellä nälkä. Laitoin aamupalaa ja sitten katsoivat ne lasten aamuohjelmat. Lähdin viemään lapsia päiväkotiin, jossa olimme noin klo 9. Menin omiin hommiini, hain lapset klo 16, kotimatkan juttelimme hoitopäivästä. Nyt on koko ilta oltu yhdessä, luin juuri iltasadun ja he vielä tuolla pulisee keskenään, kohta nukahtavat.

Olen yh ja lasteni kanssa " aina" . Useinkin olen perunut juttuja juuri siksi, että lapset tärkeämpiä. Ehkä pitävät hiukan niuhona nuo kollegat, mutta en halua venyttää lasten hoitopäivää siksi, että menisin " yhdelle" kavereiden kanssa. Toisinaan mulla päivä tai kaksi vapaata, ei kylläkään joka toinen viikonloppu tai niin usein ja sitten käytän sen omiin menoihini jne.

Lapset on pieniä niin lyhyen aikaa. Kunhan lapset aloittavat koulun ihan pian, heitäkin alkaa näkemään yhä vähemmän kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän