Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko lapset päiväkotiin joululoman jälkeen?

Vierailija
05.01.2022 |

Koulujen osalta puhutaan etäopetukseen menosta, mutta päiväkodit ovat aukeamassa.

Tässä koronatilanteessa on aivan varma että ensi viikon loppuun mennessä koronaa on jokaisessa päiväkodissa, ainakin ruuhka-Suomessa.

Meinaatteko laittaa lapset päiväkotiin normaalisti? Toisaalta lomat on ohi ja pitäisi saada töitä tehtyä, mutta tuntuu järjettömältä ottaa vain sulkea silmät ja antaa mennä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempainvapaa ja yrityksen perustaminen söi säästöt. Kumpikin vanhempi käy lähitöissä, itse kuljen Helsingissä julkisilla ja olen koko päivän lähikontaktissa asiakkaiden kanssa, joten sinällään olen aika tottunut pään yllä leikuvaan uhkaan. Ei vissiin olla kovin hyväosaisia kun ei ole käynyt edes mielessä vaihtoehto, ettei lapsi menisi päivähoitoon.

Olen kyllä henkisesti varautunut että sairastutaan seuraavan 2 viikon aikana.

Vierailija
22/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni päikkyyn

Korona tulee kun tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laittaa, jos töitä aijotaan tehdä. Lapset on vielä kahdessa eri päiväkodissa, kiitos Helsingin huonon päiväkotitilanteen. Odotellaan, millon korona sitten tulee meillekin.

Vierailija
24/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etäkoulut isommilla alkaa, niin nuorempi jää myös kotiin

Vierailija
25/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopuksen päiväkoti on samassa rakennuksessa kun isompien koulu..en usko, että hyödyttää mitään jos 1 jää kotiin ja muut jatkaa koulussa.

Vierailija
26/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti-ikäisiä ei rokoteta, joten tässä joutuu nyt päättämään ottaako lapselle tämän omikronin vai ehkä jonkun myöhemmän variantin, joka voi olla helpompi tai sitten vaarallisempi. Tai voihan tulla molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan