mun tulee melkein aina paha olo ystävän yhteydenotoista
Tekstiviestikin riittää laukaisemaan pahan olon.
Miten tästä selviää?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:39"]
Mikäs ystävä se sellainen on? o_0
[/quote]
Niin, sen tulisi tuoda aika pitkälti ihan toista tunnetta.
Miksi?
Onko hän tehnyt sulle jotakin?
Ystävyydelle piste.
Minulla oli ystävä joka imi minusta kaikki mehut irti. Yhteydenpito tuli hänen puoleltaan silloin kun tarvitsi apua ja tukea. Vastavuoroisuutta ei ollut vaan hänen ehdoillaan mentiin aika pitkälti.
Jossain vaiheessa mitta tuli täyteen ja voi sitä vapuden tunnetta minkä koin kun ystävyytemme päättyi.
Vaikka en tiedä tilannettasi uskallan sanoa että tuollainen tuntemus pitää ottaa vakavasti ja miettiä mikä se ihmissuhde oikeasti on. Jos se syö sinua ei mitä ilmeisimmin ole kyseessä terve ja tasapainoinen "ystävyys".
Kannattaa pitää huoli omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista, joskus se tarkoittaa huonoista tai "loppuunkäydyistä" ihmissuhteista luopumista.
Katso netistä mitä löytyy hakusanalla energiavampyyri, vois auttaa sinua!
Taidan tuntea sut. Eli sen takia et ole vierailulle tullut vaikka olen ehdottanut. Olisit hyvä ihminen sanonut, ettet halua olla missään tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:48"]Taidan tuntea sut. Eli sen takia et ole vierailulle tullut vaikka olen ehdottanut. Olisit hyvä ihminen sanonut, ettet halua olla missään tekemisissä.
[/quote]
Eh, nyt erehdyt!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:42"]Miksi?
Onko hän tehnyt sulle jotakin?
[/quote]
Tavallaan. Ei niinkään konkreettisesti mutta on käyttäytynyt joskus ikävästi ja jotenkin se leimahtaa esiin se paha olo.
Jotenkin sydäntäriipaiseva toi sun otsikko, toivottavasti saat itsestäsi pontta irrottautua hänestä! Epäilen vahvasti että on niitä ihmisiä joiden kanssa asiat eivät puhumalla parane.
Ihan miettien omia vastaavia tuntemuksia tietyistä ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:54"]Jotenkin sydäntäriipaiseva toi sun otsikko, toivottavasti saat itsestäsi pontta irrottautua hänestä! Epäilen vahvasti että on niitä ihmisiä joiden kanssa asiat eivät puhumalla parane.
Ihan miettien omia vastaavia tuntemuksia tietyistä ihmisistä.
[/quote]
Mietin just ettei se ihan kokonaan ole sen syytä, pinnan alla on muutakin.
Mutta kuitenkin.
Mitä tämä henkilö on sitten tehnyt?
Onko kysymys omasta kyvyttömyydestäsi käsitellä ikäviä tunteita?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:57"]Mitä tämä henkilö on sitten tehnyt?
[/quote]
Käyttäytynyt uhkaavasti ja ikävästi.