Miksi nykyajan naiset syttyy enemmän kauniista "pojista"
enemmän kuin kunnon TOSIMIEHISTÄ.
Esim. 20v sitten naisten miesihanteet oli yleensä kunnon maskuliinisia miehiä.
Nykyään yhä useampi nainen tykkkää kauniista siloposkisista "pojista" (miehiksi niitä ei voi kutsua)
Herättääkö tällainen TOSIMIES ALFA pelkoa nykyajan "feministeissä"?
Kuva:
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:13"]
2-kymppiset nuoret naiset pitävät yleensä hoikista, siloposkisista miehistä siksi, että 2-kymppiset miehet ovat sellaisia. Muistan sen ikäisenä katselleeni 3-kymppisiä miehiä ja ajattelin että tuollainen on liian tukeva ja karvainen minun makuuni. Nyt olen 3-kymppinen ja saman ikäiset miehet näyttävät ihan hyvältä.
Eli aloittajan ongelma poistuu kun alkaa katsella niitä oman ikäisiä eikä 10 tai 20 vuotta nuorempia naisia.
[/quote]
Ai jaa? No mulla miesmaku ei ole parikymppisestä muuttunut ainakaan maskuliinisempaan suuntaan. Joskus teininä saatoin tykätä katsella sellaisia Hunks-tyyppisiä kundeja, joilla lihakset erottuivat selvästi, mutta sen jälkeen ne siloposkiset, hoikat, vähän androgyynin oloiset miehet ovat olleet parasta silmänruokaa. Mulle saa olla jopa feminiinisen kaunis mies. "Tukeva ja karvainen" on päinvastoin todella turn-off yhdistelmä miehessä, yök. Laihikselle ja kosmetologille kokovartalovahaukseen sellaiset. t. N35
[/quote]
Mutta etkös ite ole tukeva ja karvainen?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:13"]
2-kymppiset nuoret naiset pitävät yleensä hoikista, siloposkisista miehistä siksi, että 2-kymppiset miehet ovat sellaisia. Muistan sen ikäisenä katselleeni 3-kymppisiä miehiä ja ajattelin että tuollainen on liian tukeva ja karvainen minun makuuni. Nyt olen 3-kymppinen ja saman ikäiset miehet näyttävät ihan hyvältä.
Eli aloittajan ongelma poistuu kun alkaa katsella niitä oman ikäisiä eikä 10 tai 20 vuotta nuorempia naisia.
[/quote]
Ai jaa? No mulla miesmaku ei ole parikymppisestä muuttunut ainakaan maskuliinisempaan suuntaan. Joskus teininä saatoin tykätä katsella sellaisia Hunks-tyyppisiä kundeja, joilla lihakset erottuivat selvästi, mutta sen jälkeen ne siloposkiset, hoikat, vähän androgyynin oloiset miehet ovat olleet parasta silmänruokaa. Mulle saa olla jopa feminiinisen kaunis mies. "Tukeva ja karvainen" on päinvastoin todella turn-off yhdistelmä miehessä, yök. Laihikselle ja kosmetologille kokovartalovahaukseen sellaiset. t. N35
[/quote]
Juuri tämän vuoksi käytin sanaa "yleensä". Mutta eipä se koskaan auta näissä keskusteluissa.
Feminiiniset miehet ovat yleensä mielenkiintoisempaa seuraa kuin machot äijäilijät, joiden kiinnostuksenkohteet ovat usein rajoittuneet vaan johonkin autoihin, jääkiekkoon ja salillakäymiseen. Feminiinisemmät miehet ovat usein empaattisempia ja avarakatseisempia ja heidän kanssaan voi kuvitella menevänsä vaikka katsomaan balettia ilman että kokevat sen uhkaksi miehisyydelleen. Tykkään siitä jos mies on esim kiinnostunut muistakin elokuvista kuin jostain actioneista ja Fast and the Furious-leffoista. Saa toki miehisetkin jutut kiinnostaa, mutta jos se rajoittuu vaan niihin, niin ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:13"]
[/quote]