Indiedays Blog Awards, oliko oikeat voittajat?
Kommentit (41)
Kira on niin ylimielisen oloinen. En yhtään ihmettelisi vaikka olisi heittänyt palkintonsa palasiks. Oli varmaan niin varma voitostaan. Hah, kuvat on hienoja joo, mutta muuten niiiin kuiva, ei saa mitään irti.
Aina samat. Emilia ei ansaitsisi mun mielestä mitään palkintoja, niin laiska bloggaaja ja aiheet aina samoja!
Lumoavimmat kuvat Mariannan blogissa? Ja vasta kolmanneksi tuli Puttonen? Saanen nauraa...
Olipas tosi moni voittaja pois paikalta, ei taida kovin kovaa arvostusta tuo palkinto nauttia?
Joo emilia ei ois kyllä ansainnut mitään. Blogin taso laskenut kun lehmän häntä
Akkavalta oli ainut joka mielestäni oikeutetusti voitti kategoriansa! Toki vaimonsa ansiosta on alkanut blogia kirjoittaa ja tullut tunnetuksi, mutta tekstit on ihan aidosti mielenkiintoisia ja hauskoja.
ai nyt ne julkaistiin ! akkavalta ansaitsi voittonsa, muuten aika plääh. samat naamat aina ehdolla. otto oli symppiksen ujon oloinen illalla ja iina säteili ylpeyttä!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:24"]Lumoavimmat kuvat Mariannan blogissa? Ja vasta kolmanneksi tuli Puttonen? Saanen nauraa...
[/quote]
Jep, ei Mariannan kuvia voi edes verrata Mikon kuviin! :D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:45"]Kiran blogista:
E (ei varmistettu) says:
Luin juorupalstalta, että palkintosi olisi jo hajoitettu? :D
Kira Kosonen says:
Varmaan kyseessä tilanne palkintojen jaon jälkeen, missä ystäväni vitsillä kuittailivat minulle kakkossijasta ja hengessä esitin pettynyttä :D Olen todella ylpeä sijoituksestani <3
[/quote]
Ei kuitenkaan vastannut itse kysymykseen, eli oliko palkinto hajotettu? Vai oliko sekin kenties vain vitsillä rikottu? :)
Hauskasti muuten sanottu tuo "luin juorupalstalta" :D Alan ehkä käyttämään sitä itsekin :))
Voi vittu näitten bloggaajien kanssa. Draamaa, draamaa ja vähän lisää draamaa. Tietysti kaikki koitetaan pitää lukijoilta salassa. Eihän toi Uinon humalatilakaan jäänyt keneltäkään huomaamattaxD Itse olin avecina paikalla ja kauhistelin sitä ylimielisyyden määrää 9/10 bloggaajan kohdalla. Palkinnot ei kiinnosta paskaakaan koska daa, oon bloggaaja jota teinit palvoo, ei sillä oo mitään väliä kuinka lukijat mua äänestää, koska palkinto on ihan yks hailee kun voitotkin on niin huonot.
Varmasti löytyis bloggaajia, joille voitto olisi koko elämä. Mutta ei, palkinnot kiertää samojen ihmisten keskuudessa, eikä voitoista osata enää edes iloita. Mitä tälle asialle voisi tehdä? On bloggaajia, joille voitto tarkottais unelmien täyttymistä. Sitten on näitä, jotka tietää automaattisesti voittavansa, eikä palkinnot merkkaa yhtään mitään ellei niistä saa rahaa, tuote-etuja ja vielä vähän lisää rahaa.
Suomen blogiskene on niin perseestä tällä hetkellä!
Mun mielestä on tosi noloa, että mutsis on-Emilian gaala-asu oli samanlainen mitä Mami go go-Mintulla oli viime gaalassa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 03:16"]Mutta ei, palkinnot kiertää samojen ihmisten keskuudessa, eikä voitoista osata enää edes iloita. Mitä tälle asialle voisi tehdä? On bloggaajia, joille voitto tarkottais unelmien täyttymistä.
[/quote]
Komppaan tätä. Se, että oon ihan tyytyväinen vaikkapa siitä, ettei esim. Annika O ollut taas voittajien joukossa, eikä siinä ole mitään kyseistä bloggaajaa vastaan, vaan ajatus liittyy juurikin tähän samojen naamojen yllätyksettömään toistoon, vuodesta toiseen. Kyllästyttää nähdä aina samat naamat palkintopallilla, varsinkin kun en itse edes lue lähes ainuttakaan näistä palkinnoille yltäneistä blogeista, joiden suosio joiltain osin jopa ihmetyttää.
Mutta heidän horjumaton asemansa johtuu paljolti siitä, että suosio tulee suosion luo, sillä yleisö tulee ja jää sinne missä on jo valmiiksi yleisöä, aivan kuin se olisi takuu siitä, että blogi on todella seuraamisen arvoinen. Tämän vuoksi uusien ja pienempien blogien on todella haastava nousta "kilpailemaan samaan sarjaan" näiden kaikkein suosituimpien blogien kanssa, olivatpa ne sitten kuinka hyviä tahansa. Suosituimmat bloggaajat saavat yleenä blogistaan myös siinä määrin tienestiä, että voivat keskittyä siihen päätyönään, pienempiä blogeja kirjoittavien tehden samaa hommaa lähinnä harrastuspohjalta muiden töiden ohessa, jonka vuoksi postaustahtikin on yleensä hiukan verkkaisempi.
(Ja kiva jos tää mobiiliversio nyt lähettääkin tän pitkän tekstin semmosena yhtenä pötkömössö niin, ettei kukaan jaksa lukea...)
Mistä tuossa kilpailussa kisattiin? Oli kuulemma yhden tutun tytärkin kisaamassa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:34"]Mistä tuossa kilpailussa kisattiin? Oli kuulemma yhden tutun tytärkin kisaamassa.
[/quote]
No ei oo mikään kisa. Älyttömiä kategorioita joissain 2 x vuodessa järkättävässä älyttömässä gaalassa. Ziisus sentään
Kiran blogista:
E (ei varmistettu) says:
Luin juorupalstalta, että palkintosi olisi jo hajoitettu? :D
Kira Kosonen says:
Varmaan kyseessä tilanne palkintojen jaon jälkeen, missä ystäväni vitsillä kuittailivat minulle kakkossijasta ja hengessä esitin pettynyttä :D Olen todella ylpeä sijoituksestani <3