Vastaatko jos sinulle soittaa joku jonka numeroa sinulla ei ole?
Itse olen lopettanut vastaamisen, jos en odota puhelua. Tullut viime aikoina niin paljon huijauspuheluita.
Kommentit (53)
Paree oisi vastata, voi olla työjuttuja tai viranomainen. Ulkomaannumeroihin en vastaa ja ne huijauspuhelut on helppo lopettaa heti kun mainitaan "Microsoft".
En vastaa outoihin numeroihin ellen tiedä että esim lääkäri saattaa soittaa.
Vastaan, voi koskea lapsia tai iäkkäitä vanhempia.
En vastaa, paitsi silloin jos odotan puhelua jostain paikasta.
Tietysti vastaan. Ja painan punaista nappia sanomatta mitään jos on lehtimyyjä.
En vastaa. Laittakoot viesti jos on oikeaa asiaa.
Vastaan, viimeksi soitti lääkäri. Kaupittelijat ja galluppi-kyselijät torppaan punaisella heti kun avaavat monttunsa, estän myös. Niin ja jehovat siirtyivät puhelinhäiriköiksi mutta heitäkin voi estää.
En vastaa. Voivat laittaa tekstarin.
Itse en vastaa enää ikinä tuntemattomiin numeroihin. Niin paljon huonoja kokemuksia ollut.
En vastaa. Kellään tuntemattomalla ei pidä olla minulle asiaa. Ei kiinnosta vaikka olisikin joku viranomainen koska hekin osaavat laittaa tekstiviestin.
Vastaan. Hoidan taloyhtiöni kerhohuonevarauksia eikä minulla ole kaikkien asukkaiden numeroita.
Tänään soitti joku, numero näkyi mutta oli tuntematon, en vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Itse en vastaa enää ikinä tuntemattomiin numeroihin. Niin paljon huonoja kokemuksia ollut.
Niinku millaisia huonoja kokemuksia?
En. Laittakoon tuntematon viestin jos tärkeätä asiaa. En ole puhelimen orja ja olen tavoittamaton kun niin haluan. Voin olla syömässä, töissä, suihkussa, paskalla, päiväunilla, panemassa tai mitä vaan. Velvollisuuteni ei ole päivystää puhelimen ääressä 24/7 ja vastailla yhtään kellekään, saati tuntemattomiin numeroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan. Hoidan taloyhtiöni kerhohuonevarauksia eikä minulla ole kaikkien asukkaiden numeroita.
Ei se ole sinun taloyhtiösi. Onkohan pissa noussut sinulla hiukan päähän?
en, jättää viestin, jos on tärkeää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sinun taloyhtiösi. Onkohan pissa noussut sinulla hiukan päähän?
On se osakkeiden verran.
Vierailija kirjoitti:
En. Laittakoon tuntematon viestin jos tärkeätä asiaa. En ole puhelimen orja ja olen tavoittamaton kun niin haluan. Voin olla syömässä, töissä, suihkussa, paskalla, päiväunilla, panemassa tai mitä vaan. Velvollisuuteni ei ole päivystää puhelimen ääressä 24/7 ja vastailla yhtään kellekään, saati tuntemattomiin numeroihin.
Ei, ei sun tarvi edes pitää koko puhelinta, kun tuntuu olevan ihan turha kapine sulle.
Tietysti vastaan. Voi sen luurin pistää kiinni siinäkin vaiheessa, kun puhelu on ilmennyt huijauspuheluksi.