Rakastuin taas...Ei helvetti
Ja se on varattu. Ja niin erikoistyyppi...Olen taas menettämässä järkeni miehen takia.
Kommentit (23)
Täällä toinen järkenäs miehen takia menettänyt. Tämä kevät teettää mulla kaikenlaista... :)
Kakkonen menettänyt samalla myös kirjoitustaitonsa... *järkensä.* :D
Ihastuin tänä vuonna jo kolmannen kerran varattuun mieheen. Ja kaikista luulin aluksi, että on sinkku. Ihan käytöksen perusteella. Yhden kanssa pitkiä katseita tms, ja yhden kanssa halailua, pussaamista. En oo vielä päässyt yli tuosta viimeisestä, vaikka kusipäähän se kai oli kun on kerta varattu. Ja aiemmin mulla ei ole ollut koskaan mitään varattujen kanssa. Mielenkiintoisimmat miehet tosiaan ovat varattuja. Ei tunnu hyvältä.
Ja se on niin ihana. <3 Tekis mieli silitellä ja paijata... Olen hullu. -ap
Itse asiassa taisin rakastua siihen jo edeltävällä kerralla, mutta nyt viimeistään...Ääh, aina tää sama ongelma. Ja unet menee siihen vatvomiseen -ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:39"]
Naiset ovat retardeja.
[/quote]Naurahdin tälle kommentille :D -ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:15"]
Rakastuit?? :DD
[/quote]Niin, olen niin nopea. Rakastun suin päin ja unohdan pian. Ja taas uus..-ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:15"]
[/quote]Niin, olen niin nopea. Rakastun suin päin ja unohdan pian. Ja taas uus..-ap
[/quote]
Et taida tietää rakkaudesta yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:15"] Rakastuit?? :DD [/quote]Niin, olen niin nopea. Rakastun suin päin ja unohdan pian. Ja taas uus..-ap [/quote] Et taida tietää rakkaudesta yhtään mitään.
[/quote]Ei kukaan ole rakastamisesta "puhunut", vaan rakastumisesta...Mikä ongelma tässä nyt on? Sekopäillä on hauskempaa. -ap
Minä taas olen varattuun mieheen ihastunut ja tunne on molemminpuolinen. Vituttaa. Kyseessä exä
Mä olen rakastunut samaan mieheen ku sä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:30"]
Mä olen rakastunut samaan mieheen ku sä.
[/quote]No jos oot sen tyttöystävä...Sekin on ihana<3 Mutta epäilen että ois sama mies. Se joutuu pitämään matalaa profiilia...-ap
Kasva aikuiseksi ap. Typerää kirjoittelua.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:40"]
Kasva aikuiseksi ap. Typerää kirjoittelua.
[/quote]Never .Löysää sinä pantaa...-ap
Miksi musta tuntuu että olet todella ihastunut, etkä rakastunut. Noissa on vissi ero ja todella ihastunut voi kuvitella olevansa rakastunut
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:15"]
[/quote]
Selvä tapaus, et ole rakastunut. Olet vahvasti ihastunut.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:15"] Rakastuit?? :DD [/quote]Niin, olen niin nopea. Rakastun suin päin ja unohdan pian. Ja taas uus..-ap [/quote] Selvä tapaus, et ole rakastunut. Olet vahvasti ihastunut.
[/quote]Okei, mutta tähän olen oikeasti rakastunut. Edellisiin en.Arvot kohdillaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:15"] Rakastuit?? :DD [/quote]Niin, olen niin nopea. Rakastun suin päin ja unohdan pian. Ja taas uus..-ap [/quote] Et taida tietää rakkaudesta yhtään mitään.
[/quote]Ei kukaan ole rakastamisesta "puhunut", vaan rakastumisesta...Mikä ongelma tässä nyt on? Sekopäillä on hauskempaa. -ap
[/quote]
Sekopäät ovat rasittavia, eivät hauskoja.
[/quote]Ei kukaan ole niin väittänytkään...Mutta olen oiekastaan eri mieltä. sekopäät<3 -ap
[/quote]
Mikähän tämän ketjun idea on? Ilmiselvästi keskenkasvuinen henkilö rymistelee ympäriinsä huhuilemassa kuinka ihastumisensa on rakastumista.
[/quote]Mitä se sinua riepoo? Anna mun olla, en ole mitään pahaa tehnyt -ap