Värisyttävimmät leffarakkaudet!
Puhutaanpa hiukan rakkaudesta ❤
Mikä on mielestäsi värisyttävin valkokankaan rakkausviritelmä ja miksi? Kerro vielä ikäsi.
Olen itse 35v, mutta sydämeltäni kuin teinityttö :). Ihanin, vetoavin ja maatakaatavin rakkaus on omasta mielestäni Vampyyripäiväkirjojen (tiedän, teinisarja) Klausin rakkaus Carolineen. Se periksiantamaton, aseistariisuva, anteeksiantava ja houkutteleva rakkaus, joka ojennetaan kuin tarjottimella vaikka C siitä aina tylysti kieltäytyykin. Charmia tosin lisää tolkuttoman ihana brittiaksentti ja komea vino hymy.
Olen itse parisuhteissani aina ollut se joka hakisi oikeasti sen kuun taivaalta ja joutunut useasti huomaamaan, että vastapuoli, jos ei nyt käytä suoranaisesti hyväkseen, niin alkaa kuitenkin pitää sitä etuoikeutenaan kuitenkaan palauttamatta tekoja koskaan millään lailla takaisin. En ole tavannut yhtäkään pitkäjänteistä miestä, jolla olisi tavoittelemansa naisen suhteen sitkeyttä, suunnitelmallisuutta ja asennetta että haluan sinut niin paljon, että jaksan odottaa. Miehet ovat suuri osa mielestäni hedoinisteja joiden täytyy saada haluamansa heti ja helpoimmalla tavalla. Ja sitten vielä puhutaan muka metsästysvietistä, ettei saa olla helppo. Hah, kyllä urbaani mies haluaa vaan "metsästää" sitä vakuumiin pakattua valmislihaa sen sijaan että makaisi päivätolkulla pusikossa tarkkailemassa kauristaan ja sen käyttäytymistä napatakseen lihan lopulta itselleen.
Onneksi on nämä leffarakkaudet niin pääsee aina välillä pakenemaan mikä mikä maahan elämän todellisia realiteettejä.
Mites teidän muiden leffarakkaudet? Millainen rakkaus sytyttää sinut?
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:31"]Romanttisin elokuva ikinä, Natural Born Killers <3 Mickey ja Mallory Knox, paras pariskunta ikinä.
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:33"]Brokeback mountain, Ennis ja Jack
[/quote]
Vähänkö tuli tippa silmään kun suru-uutinen tavoitti Jackin. Se hiljainen äänetön miehen suru... *alahuuli väpätiväpäti.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:31"]Romanttisin elokuva ikinä, Natural Born Killers <3 Mickey ja Mallory Knox, paras pariskunta ikinä. [/quote] Miksi?
[/quote] Mickey pelastaa Malloryn kurjista oloista, tekevät mitä tahansa toistensa puolesta. Ovat niin suloisia kun menevät naimisiin.
Ylpeys ja ennakkoluulo ilman muuta. Jaksan katsoa sen aina uudelleen ja aina se vaikuttaa samalla tavalla.
Rose ja Jack (Kate Winslet ja Leonardo Di Caprio) Titanicissa - ihan sama mitä kyynikot sanoo....
Katharine ja Almázy (Kristin Scott Thomas ja Ralph Fiennes)Englantilaisessa potilaassa
Eero ja Kaarina (Peter Franzén ja Irina Björklund) Rukajärventiessä
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:56"]
Rose ja Jack (Kate Winslet ja Leonardo Di Caprio) Titanicissa - ihan sama mitä kyynikot sanoo....
Katharine ja Almázy (Kristin Scott Thomas ja Ralph Fiennes)Englantilaisessa potilaassa
[/quote]
Ainiin, oon 38
Englantilainen potilas koskettaa eniten. Olen katsonut monta kertaa ja itken aina.
Mm. Hiljaiset sillat on kestosuosikkejani, se on niin äärettömän kaunis ja aito kuvaus rakkaudesta, ja itse asiassa kahdenlaisesta erilaisesta tavasta rakastaa, eikä niitä roolisuorituksia olisi voinut kukaan toinen tehdä heitä paremmin. Siinä on kohtia, jotka ovat niin monenlaisia tunteita herättäviä yhdellä ja samalla kertaa, kuten esim. loppupuolella autot pikkukaupungin keskustassa liikennevaloissa siinä sateessa, kse un Francescalla on se käsi auton ovenkahvalla ja hän näkee Robertin silmät sekä sen heiluvan merkitylsellisen korun taustapeilissä, kun on se viimeinen hetki tehdä valintansa, ja sitten se kun Francescan mies on kuolivuoteellaan ja sanoo tietäneensä aina ettei se elämä ollut, miten se nyt menikään, että hän siis tiesi kuin tiesikin Francescan sisäisestä elämästä enemmän kuin arki koskaan antoi ymmärtää, ja miten se herättää valtavan säälin sitä miestä kohtaan, vaikkei Francescaa voisi kukaan järjissään oleva syyttää mistään siitä mitä tapahtui, koska niin vaan voi tapahtua. Ihana, täytyykin jälleen katsoa se...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:33"]
Brokeback mountain, Ennis ja Jack
[/quote]
Niin surullinen leffa. :'( 18
Anna ja Kuningas on ihana! Katsonut varmaan 10 kertaa
ja ikää 31.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:56"]Rose ja Jack (Kate Winslet ja Leonardo Di Caprio) Titanicissa - ihan sama mitä kyynikot sanoo....
[/quote]
Englantilainen potilas unohtui listalta nro. 3.
Tarina meistä kahdesta
Hiljaiset sillat
Viimeinen mohikaani
Akseli ja Elina
Kissa kuumalla katolla
Jättiläinen, James Dean ja Elisabeth Taylor
Hachiko
Viimeinen samurai
Tarzan ja valkoinen nainen.
Maureen O Sullivan ja Johnny Weismuller.
T: mies
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:19"]Vampyyrielokuvista Veren jano on yksi suosikeistani, muuten hiljaiset sillat napsahtaa aika lujaa tälläiseen vanhempaan mammaan. Valheet ja viettelijät on myös hieno elokuva, koska John Malkovitch.
[/quote]
Oliko Veten Janossa jokin rakkausjuttu? Oon katsonut sen myös, muttei tule mieleen.
[/quote]
Catherine Deneuve ja David Bowie alussa, David Bowie kuolee ja Catherine vaihtaa Susan Sarandonin esittämään kuolevaiseen.
Oon nähnyt Hiljaiset sillat teatteriversiona. Voi luoja kuinka itkinkään!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:19"]Vampyyrielokuvista Veren jano on yksi suosikeistani, muuten hiljaiset sillat napsahtaa aika lujaa tälläiseen vanhempaan mammaan. Valheet ja viettelijät on myös hieno elokuva, koska John Malkovitch. [/quote] Oliko Veten Janossa jokin rakkausjuttu? Oon katsonut sen myös, muttei tule mieleen. [/quote] Catherine Deneuve ja David Bowie alussa, David Bowie kuolee ja Catherine vaihtaa Susan Sarandonin esittämään kuolevaiseen.
[/quote]
Onks David Bowie siis kuollut vuonna 1983?
Käyttäkää roolihahmojen nimiä please :D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:33"]Brokeback mountain, Ennis ja Jack [/quote] Vähänkö tuli tippa silmään kun suru-uutinen tavoitti Jackin. Se hiljainen äänetön miehen suru... *alahuuli väpätiväpäti.
[/quote]
On ihan mielettömän kaunis ja koskettava. Rakkaus siinä elokuvassa on niin hiljaista ja kuitenkin niin kouriintuntuvaa. Leffan naiset on ihan statisteja, kun nämä kaksi miestä rakastaa vain toisiaan. Huikean ihana ja surullinen leffa.
Mies vastaa. Vielä yksi ehdoto suosikki. Chaplinin Kaupungin valot.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:19"]Vampyyrielokuvista Veren jano on yksi suosikeistani, muuten hiljaiset sillat napsahtaa aika lujaa tälläiseen vanhempaan mammaan. Valheet ja viettelijät on myös hieno elokuva, koska John Malkovitch.
[/quote]
Oliko Veten Janossa jokin rakkausjuttu? Oon katsonut sen myös, muttei tule mieleen.