Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn off jos 25v miehellä on 40000 euroa autovelkaa?

Vierailija
05.01.2022 |

Teslakyyti kuitenkin kelpais...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän vastaava juttu kuin että naisella olisi kymppitonni kulutusluottoa merkkikäsilaukun hankintaan.

Vierailija
22/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tahdon vastaavan summan kodin sisustamiseen ja tulevien lasten hankintoihin. En velaksi, vaan etukäteen säästettynä, kiitos!

Jokaisen miehen unelmana on raataa ja säästää, jotta joku nainen saa sitten polttaa ne rahat Ikeaan, livelaughlove-tauluihin ja lastenvaateliikkeisiin.

Ehkä joku peräkylän ruma yhoo tyytyy tuohon mutta sofia belorfin kaltaiset kaunottaret vaativat "pikkasen" enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinku kertoisin mun naisystäville mun veloista. Kyllä ne teinipimpsat kostuu kun näkevät mun tesla maasturin.

Mahdollisimman ruma auto.

Kaikki kalliit autot ovat muijien silmissä hienoja.

Useimpia naisia miehen auton merkki kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin useimpia miehiä naisen käsilaukun merkki.

Vierailija
24/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika mitätön mies jos naisen saanti on pelkästään auton varassa. Voin kyllä ostaa 40k euron auton ei siinä mitään. Pidän tosin rahani muualla kuin lumisateessa parkkiksella. Sekin on useille naisille ollut huono homma kun pitäisi kiinnostavalla miehellä olla esim. Audi, bmw tai edes Volvon xc.

Vierailija
25/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tahdon vastaavan summan kodin sisustamiseen ja tulevien lasten hankintoihin. En velaksi, vaan etukäteen säästettynä, kiitos!

Säästä ite rotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme