Onko turn off jos 25v miehellä on 40000 euroa autovelkaa?
Kommentit (25)
ei kai, jos sen lainan saa kuitenki maksettua
Onhan se. Siis jokainen kuvittelee että se on isin auto. Ylivelkaisuus tulee yllätyksenä.
On. Tahdon vastaavan summan kodin sisustamiseen ja tulevien lasten hankintoihin. En velaksi, vaan etukäteen säästettynä, kiitos!
Riippuu paljonko on tulot mutta jos on perse niin auki, että pitää ottaa mitä vaan velkaa auton ostoon niin onhan se turn off. Auto on käyttötavaraa ja jos sen takia velkaantuu niin se on huonoa elämänhallintaa.
Ei ole, jos autolla on ison omakotitalon yhteydessä lämmin iso talli
Jos se on vuodessa maksettu, niin no problem.
Ihan niinku kertoisin mun naisystäville mun veloista. Kyllä ne teinipimpsat kostuu kun näkevät mun tesla maasturin.
On se. Noin ison rahan sijoittaminen autoon ei ole järkevää ja miehen toivoisi omaavan järkeä.
Vierailija kirjoitti:
On. Tahdon vastaavan summan kodin sisustamiseen ja tulevien lasten hankintoihin. En velaksi, vaan etukäteen säästettynä, kiitos!
Unohdit korut, ulkomaanmatkat, mökit ja muut jutut millä voi pönkittää omaa statista muiden naisten silmissä. Kyllä miehellä pitää olla 6-7 numeroinen summa irtorahaa tilillä naisen käytettäväksi, tuohan nainenkin kuitenkin puolestaan suhteeseen lämpimän reiän ja joskus myös toisen miehen siittämiä lapsiakin.
On turn off, tyypillä on prioriteetit aivan päin helewettiä.
Vierailija kirjoitti:
No ala säästämään.
Se Tesla riittää saamaan mimmit ihan kuumiks, ei ne kysele rahojen alkuperää.
Komeet kulissit riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku kertoisin mun naisystäville mun veloista. Kyllä ne teinipimpsat kostuu kun näkevät mun tesla maasturin.
Mahdollisimman ruma auto.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljonko on tulot mutta jos on perse niin auki, että pitää ottaa mitä vaan velkaa auton ostoon niin onhan se turn off. Auto on käyttötavaraa ja jos sen takia velkaantuu niin se on huonoa elämänhallintaa.
Se on just näin, paitsi että tesla on huono auto.
25 vuotiaalla 40 000 e autovelkaa? Sanoisin, että on sen verran typerän kuuloista, että en olisi kiinnostunut yhtään, vaan nauraisin vain makeasti silmiä pyöritellen.
Minä en tarvitse keneltäkään kyytiä, vaan ajelen 13 000 euron ikiomalla Polollani tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen unelmana on raataa ja säästää, jotta joku nainen saa sitten polttaa ne rahat Ikeaan, livelaughlove-tauluihin ja lastenvaateliikkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman ruma auto.
Kaikki kalliit autot ovat muijien silmissä hienoja.
No on.