Missäs mun muijani on
ja mukula,koira sekä auto? Tulin kotiin ja täällä ei ole niistä mitään.
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:39"]
Miks sä jonkun muijan otat sinne? Siihen menee ihan vitusti rahaa, haluu kuitenki uudet verhot ja kaikkee muutaki, sillä rahalla saa ihan vitusti bissee.
[/quote]Panettaa. Enkä pidä siivoamisesta.ap
[/quote]On mulla tekotuhero. Silti oikea brunette olisi parempi. Toi entinen oli vaalea. Siivojan saa siitä uudesta muijasta,jonka tänään etsin.ap
Siivojan saa rahalla ja kuminukkeja on saatavilla.
[/quote]
[/quote]Toivottavasti löydät. Itseluottamus tuntuu olevan ainakin kova.
Pelle. Pelle. Pelle. Et ikinä saa naista.
Laskepa hyvä ihminen paljonko maksaa muija vs.siivooja ja kyllä sitä tuheroa saa. Jos olisin mies, en ikinä ottaisi muijaa riesakseni. MINÄ olen tietenkin ihan eri asia ja erilainen kuin ne muut...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:06"]
Laskepa hyvä ihminen paljonko maksaa muija vs.siivooja ja kyllä sitä tuheroa saa. Jos olisin mies, en ikinä ottaisi muijaa riesakseni. MINÄ olen tietenkin ihan eri asia ja erilainen kuin ne muut...
[/quote]Tarvin vaki pimpin ja siivoojan. Valmis muksu olisi vain iso +. Ei viittis enää ite tehdä.ap
Unelmieni mies. Olet ihan helmi. Brunette yh
Eiku 49 mä haluan tän! Voin tulla jo ma sisustaan meille lemmenpesää :) omat kesäkumit autoon on, voisitko vaihtaa ne vaikka alkuun jos tuon mukana?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:11"]
Unelmieni mies. Olet ihan helmi. Brunette yh
[/quote]Pakkaa kamas ja muuta tänne. Lähellä Tamperetta asun. Saat vaihtaa noi petivaatteet ekaksi. Haisee sille ns.ex-muijalle. Eli pahalle.ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:17"]
Eiku 49 mä haluan tän! Voin tulla jo ma sisustaan meille lemmenpesää :) omat kesäkumit autoon on, voisitko vaihtaa ne vaikka alkuun jos tuon mukana?
[/quote]Voit säkin tänne muuttaa. Renkaita en vaihda,kaveri voi hoitaa sen. Imuroit sillä aikaa.ap
Mutta entäs jos se muija tulee takaisin? Naapurille kävi niin, tuli vaan ja asettui taloksi takaisin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:24"]
Mutta entäs jos se muija tulee takaisin? Naapurille kävi niin, tuli vaan ja asettui taloksi takaisin.
[/quote]Vaihdetaan lukot.ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:39"]
Miks sä jonkun muijan otat sinne? Siihen menee ihan vitusti rahaa, haluu kuitenki uudet verhot ja kaikkee muutaki, sillä rahalla saa ihan vitusti bissee.
[/quote]Panettaa. Enkä pidä siivoamisesta.ap
[/quote]
Mitä sä nyt selität? Miks pitää siivota? Otat jonku random muijan sinne viikoks, kyllä ne viikossa jo siivooki.Mihin sä sitä kersaa tarviit? Ota hamsteri, ne on paljo helppohoitosempia ja jos ero tulee, nii ei tarvii maksaa elareita.
Siinäpä olisi hieno mies meille kaikille. Oikea kultakimpale. Hitto kun asun kaukana. Vaikka voisinhan jättää kaiken taakseni ja muuttaa luoksesi. Olisi yksi 4v lapsi. Tosin olen vaalea.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"]
Siinäpä olisi hieno mies meille kaikille. Oikea kultakimpale. Hitto kun asun kaukana. Vaikka voisinhan jättää kaiken taakseni ja muuttaa luoksesi. Olisi yksi 4v lapsi. Tosin olen vaalea.
[/quote]Jos ostan sulle värit karvoihin. Värjäisit sitten itsesi.ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:17"]
[/quote]Voit säkin tänne muuttaa. Renkaita en vaihda,kaveri voi hoitaa sen. Imuroit sillä aikaa.ap
[/quote]
Mä en tykkää imuroida, oon vähän epäsiisti. Mut naida voisin vaikka koko ajan, eiks se jo riitä? Ja toi rengashomma on vähän turn off, sillä tykkään miehekkäistä miehistä jotka osaa hoitaa miesten hommat eikä mee sormi suuhun pikku hommien takia!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"]
[/quote]Jos ostan sulle värit karvoihin. Värjäisit sitten itsesi.ap
[/quote]Vuoksesi tekisin mitä vain. Lähden heti kauppaan kun ne aukee. Ei tarvi sinun maksaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:17"] Eiku 49 mä haluan tän! Voin tulla jo ma sisustaan meille lemmenpesää :) omat kesäkumit autoon on, voisitko vaihtaa ne vaikka alkuun jos tuon mukana? [/quote]Voit säkin tänne muuttaa. Renkaita en vaihda,kaveri voi hoitaa sen. Imuroit sillä aikaa.ap [/quote] Mä en tykkää imuroida, oon vähän epäsiisti. Mut naida voisin vaikka koko ajan, eiks se jo riitä? Ja toi rengashomma on vähän turn off, sillä tykkään miehekkäistä miehistä jotka osaa hoitaa miesten hommat eikä mee sormi suuhun pikku hommien takia!
[/quote]Täällä ei ole kuin neljä huonetta. Jos suostutte nukkumaan vierekkäin,niin voisin max. kuusi naista ottaa viikoksi. Valkkaan sitten parhaimman. Sopiiko.ap
Ilman muuta. Kunhan nukut ensin.
Ne on kuollu.
Ja autokin on ihan rusinana.