Minkälaisia oireita kolmannen koronarokotuksen jälkeen?
Kertokaas kokemuksia? Tuliko pahempia kuin ekasta tai tokasta? Itsellä huomenna kolmas rokotus, vähän jännittää, minkälaisia oireita seuraa. Minulle tuli toisesta muutaman päivän huono olo ja kipeä käsi.
En kaipaa nyt rokotevastaisten kommentteja, kiitos vain niitä kokemuksia kolmannesta rokotteesta ja sen jälkeisistä oireista.
Kommentit (47)
Tosi kipeä käsi kahden päivän ajan, tuntui että sattui ihan luuhun asti. Näin tuli myös tokasta.
Pfizer-Moderna-Pfizer. Eilen sain kolmannen. Ei mitään oireita. Töissä ollut normaalisti.
Kolmannesta rokotteesta käsivarren yläosa lievästi kipeä vuorokauden ajan.
Vilunväreitä, vähän käsi kipeä ja höntti olo muutaman tunnin. Olin oikein tyytyväinen. Tokasta ei tullut mitään. Ekasta vähän käsikipua.
Ei mitään muuta kuin pistoskohta oli arka kaksi päivää.
Sain ensimmäisen ja toisen annoksen Comirnatya, tuli pahoinvointia reiluksi vuorokaudeksi rokotuksen jälkeen. Toisen rokotuksen antaja oli myös hieman huono pistäjä ja kädessä oli kipeä punainen patti pitkään pistoksen jälkeen. Kolmas annos oli Modernaa. Siitä ei tullut mitään oireita, tai ehkä tavallista energisempi olo. Oli siis mulle oikein sopivaa kamaa.
Miksi aikaisempien kyselyketjujen vastaukset eivät kelvanneet? Oliko vääränlaisia vastauksia?
Pistokohtaa hiukan aristi noin vuorokauden.
Eilen aamulla pistettiin. Nyt en olisi edes muistanut ellet olisi kysynyt.
Tänään klo 14:03 sain kolmannen annoksen comirnaty rokotetta. Pistokohta silleen sormella painaessa kipeä. Nyt kyllä vähän myös viluttaa, ehkä johtuu rokotteesta, koska huonelämpö on ainakin täysin normaali.
Mulle ei tullut mitään oireita (kuten ei tullut kahdesta ensimmäisestäkään). Modernaa sain.
Käsi puutunut ja voimaton, nyt 7vk sairauslomalla jo
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikaisempien kyselyketjujen vastaukset eivät kelvanneet? Oliko vääränlaisia vastauksia?
En tiennyt, että sellaisia oli, kun aika harvoin olen palstalla viimeaikoina vieraillut, eikä osunut silmiini yhtään kyselyä aiheesta. Pahoittelut. Olisi toki kelvannut aikaisemmatkin kyselyt luettaviksi.
Terveisin Ap
Käsi oli kipeä päivän, ei muita oireita
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat aikaisempia vastauksia. Nyt on nyt. Kolmansien rokotusten saaneet ovat varmasti liäntyneet siitä aikaisemmasta ja heillä voi olla toisenlaisia kokemuksia.
En ole ap.
Hakeeko jengi vielä tätä myrkkyskeidaa kuin elämä riippuisi siitä? Näinkö mä tosissaan IL videon tänään lähes horisonttiin jatkuvasti rokoteporukkajonosta. Huhheijaa vaan. Tsemppiä kaikille lääkekokeeseen osallistuville.
Samat kuin toisen jälkeen, eli ei mitään. Ekasta vain sain käden kipeäksi.