Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden nyt Helsingin lähiössä

Vierailija
26.04.2015 |

koiran kanssa lenkille. Kuten hyvin usein, tähän aikaan. Saa nähdä palaanko, palstalaisten mukaan en ;) 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua?

Vierailija
2/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... sen takia stadin lähiöissä ei koskaan näe koirien ulkoiluttajia. Lähde kerran lenkille, etkä koskaan palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muute lahtis

Vierailija
4/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin ollaan. Pihassa oli kaksi humalaista kantasuomalaista poikaa. Ei muuta kerrottavaa. Aina olen rauhassa saanut olla, vaikka olen nainen. ap

Vierailija
5/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla joku jarjettoman iso koira?

Vierailija
6/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaahan joku lotossakin miljoonia, useimmat eivät.

Vierailija
7/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on viisikiloinen. Ja asun vielä kaupungin vuokra-asunnossa. Suurinta häiriötä koskaan ovat tuottaneet ala-asteikäiset lapset, jotka heittelevät roskia ja kuusikymppinen juoppo naisnaapurini. Muuten naapurissa asuu parikymppinen mukava suomalaisnainen ja venäläis-suomalainen perhe, jossa kaksi lasta ja isä joku bisnestyyppi. Taloyhtiössä on tänä viikonloppuna pihatoimikunnan myyjäiset ja ilmaista makkaraa, mehua ja keksejä. ap

Vierailija
8/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on risteytys, norjanharmaa ja lapinkoira, ei mikaan jatti mutta ihmiset vaistaa, varsinki ku koira "hyokahtaa " jos joku vieras puhuu. Ilman koiraa joku puliukko seuraa heti "kissa, kissa heiii " kommentteineen

Vierailija
9/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä vaan et oo kuuma. Kyllä mua ahdistellaan lähes joka päivä minkä todellakin toivoisin loppuvan. Koiran kaa ei sentään tarvii pelätä, yleensä ahdistelijat on sitä porukkaa jotka pitää koiraa saastaisena = eivät tule lähelle, eikä tuo dogi kyllä päästäisikään.

Vierailija
10/10 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä vaan et oo kuuma. Kyllä mua ahdistellaan lähes joka päivä minkä todellakin toivoisin loppuvan. Koiran kaa ei sentään tarvii pelätä, yleensä ahdistelijat on sitä porukkaa jotka pitää koiraa saastaisena = eivät tule lähelle, eikä tuo dogi kyllä päästäisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi