Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa keskustelen itsekseni

Vierailija
25.04.2015 |

Iltaa!

Mitä muuta Turkuun kuuluu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen muisti? Onpa mielenkiintoinen ajatus. Voisin lähteä kanssasi kaljalle ja keskustella asiasta lisää.

Olen aina sanonut, että lasten hemmottelu, lahjominen tai matkoille vieminen on ikävuosien 0-5 välillä täysin turhaa. Eihän tuosta yksittäisiä välähdyksiä tai valokuvien ja kertomusten perusteella muodostettujen valemuistikuvien lisäksi jää pientäkään muistikuvaa. Säästäisivät vanhemmat rahansa johonkin oikeasti tärkeään.

En sitten tiedä haluiasitko muistaa kaikkea ikävää elämässä tapahtunutta? Nyt voi yrittää aktiivisesti yrittää unohtaa, täydellisellä muistilla tuo mahdollisuus viedään sinulta pois. Nykyajan moderni teknologia vie meitä silti vääjäämättä kohti kollektiivista, kaiken kattavaa "muistia" kun kaikki tallentuu digitaaliseen muotoon, eikä mitään oikeasti enää muistella, tarkistetaan vaan aikajanasta.

Kuten näet, olen osoittanut ajattelusi yksinkertaisuuden. En kyllä tuollaisen ajattelun Vantaanjoen kanssa mihinkään kaljalle lähde. Paitsi jos maksat.

Vierailija
22/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla köyhä kaljamaha, kun heti olet juomia pummimassa. Lopeta se kaljanjuonti ja mene huomenna lenkille. Näytätpä edes ulospäin normaalilta kansalaiselta, vaikka tiedät sisimmässäsi totuuden.

Ehkä rahattomalla mahamiehelläkin on silti oikeus olla olemassa.

Vanhainkodissa elämäsi saavutuksiasi pohtiessa onko hienoa löytää jostain mielen sopukoista muistikuva eräältä tylsältä lauantai-illalta, kun toit päänsisäisen dialogisi julki? Taisit saada äidinkielen ylioppilaskirjoituksien Eximiasikin täysin säälistä, sillä eihän näissä kirjainoksennuksissa ole luovuutta edes ilmaisjakelulehden tekstiviestipalstan tarpeeksi. Ota mies niskasta kiinni ja aloita oikea elämä.

Mene ulos. Hengitä syvään. Vedä vetoketju ylös. Ota ensimmäinen askel loppuelämäsi ensimmäisenä päivänä. Lopeta itsesääli ja munattomuus. Ole mies. Tee jotain. Kohta on myöhäistä. Epäonnistu. Tunne edes jotain. Haistata vitut päänsisäiselle äänellesi. Mene. Mene. Mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä taas?

Justiinsahan minä äänestin vaaleissa Piraattipuoluetta. Ja vielä sanot, että en ota riskejä. Ime sinä haisevia korvakarvojasi. Sitä paitsi kerran kerroin näistä ongelmistani psykiatrille ja hän suositteli AV-palstalle kirjoittelua. No ei, mutta olisi voinut sen piilonaurun sijaan suositella.

Mitäs itse? Pari vuotta sitten olit rantakunnossa. Vatsalihakset paistoi ja juoksu kulki kuin nandi-heimon miehellä Atlantassa 1996. Nyt olet sitten kolmekymppinen läski, joka selittää itselleen aloittavansa dieetin huomenna samalla kun vedät vuohenjuustopurilaista kaksin käsin naamariin. Kummajaisgalleriaan sinut pitäisi laittaa.

Soita hei, sähköpianolla Joutsenlaulu ja sano parhaille päivillesi näkemiin.

Vierailija
24/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:30"]

Nyt meitä on siis minä, mä ja Leena.

Olettekos miettineet miten paljon helpompaa elämä olisi jos osaisi lukea ajatuksia? Mikään ei enää jäisi tulkinnan varaan ja kykenisit reagoimaan aina oikealla tavalla. Voisin maksaa tuosta ominaisuudesta aika paljonkin,

[/quote]Meidän pitää vaan alkaa kehittämään tätä ideaa.

Vierailija
25/25 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallon arkkitehtuuria suojellaan vaikka Finlandia-talo murenee muutaman vuoden välein käsiin kuin jäätelötuutti lapsen syliin kesähelteellä. Sinä sen sijaan kuuluisit torille häpepaaluun mätien kananmunien sateeseen, lokkien ilmapommituksen kohteeksi. Senkin ameebojen häpeätahra, lahjaton risukasa. Lopeta aikamme tuhlaaminen ja vie sepustuksesi ilmaislehden tekstiviestipalstalle, jos niitä edes sinne hyväksytään. Ulkona paistaa aurinko hae rusketus niin ehkä kerrankin elämässäsi olet muuta kuin valkoinen tahra lumihangessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme