Mun vauva on niin ihana etten kestä!
Tuolla se nukkuu. Käyn välillä katsomassa kun se on niin suloinen. Päivisin joudun ottamaan hänet syliin kesken leikkien koska mun on pakko halia ja pussata. Hyvää yötä kaikille, meen tuijottamaan vauvaan :)
Kommentit (33)
Voih, oispa vauva Mun vauva on jo iso, 10 vuotta, mutta vieläkin välillä tuijotan äimänä käkenä, kun hän nukkuu. On vaan niin suloinen.
Olispa vielä oma vauva - ymmärrän ap:n tunteen 100%!
Onnea ihanan vauvan vanhemmalle!
<3 <3 <3
Ihanaa, kuulostaa todella ihanalta !
Jokaisen oma vauva on äitinsä mielestä maailman ihanin. Sillä tavalla ne hormonit toimivat.
Muistakaa kuitenkin, että asia koskee vain itseänne, joten älkää heittäytykö itsekkäiksi ja olettako, että maailma pyörii ympärillänne.
Tällaisen änkyrän setämiehenkin sydäntä lämmitti lukea.
En tajua. Oma vauva on rakas ja suloinen ja sen edistymistä on mielenkiintoista seurata, mutta en tajua tuollaista hullaantumista, mistä ihmiset tässä ketjussa puhuvat. Äiti
Positiivinen avaus. Hienoa, tosi kiva lukea tällaista. Olen onnellinen lapsesi ja sinun puolesta.
Siitä ihanasta vauvasta kasvaa vielä aikuinen, joka on teidän paras ystävänne.
Ei taida olla koliikkia siellä. Vielä.
Aloitus on vuodelta 2015, joten tuo ihana vauva on jo koulussa ilahduttamassa opettajiaan :)
Tai siis oli toukokuussa ja on taas elokuussa.
Hyvin syöneen näköinen vauva joka on vielä tyytyväinen. Tuottaa suurta iloa ympärilleen.🥰