Pitäiskö mun uskoa kaverieni jutut yhdestä tyypistä?
Kaverien mielipide on että tämä ihminen on mielenvikainen kusipää ja vaikka mitä. Mitä mä oon sen kanssa ollu tekemisissä niin on vaikuttanu ihan kivalta ihmiseltä, sellainen vähän hiljainen mutta mukava tyyppi. Tässä on siis sellainen kuvio että tää henkilö kokee mun kaverien kiusanneen itseään jne.
Kommentit (22)
Ei kannata uskoa. Varsinkin naisissa on paljon mielenvikaisia mustamaalaajia.
Jos et itse ole kokenut mitään negatiivista toisesta, ei kannata uskoa. Liian moni uskoo ja siksi liian moni joutuu mustamaalaamisen uhriksi.
Itse yritin varoittaa narsistisesta psykopaatista kaveria. Ei uskonut, kun tyyppi oli miellyttävä ja niin mukava. Kahden vuoden päästä tuli kertomaan, kuinka pelkäsi tätä tyyppiä ja ei pääse eroon siitä
Yritä ap muodostaa oma mielipide. Mä tosin tunnen juurikin kuvailemasi kaltaisen mielenvikaisen tyypin. Sanoo aina ties kenenkä kiusanneen sitä. Ja paskat... Itse keksii juttua omasta päästään, että se ja se on muka kiusannut. Ja ihmiset uskovat sen paskanjauhannan. Näin saa ihmiset kääntymään puolelleen. Ajan kuluessa sitten alkaa itse kiusata omia ystäviään kun on saanut ne ensin koukutettua itseensä. Kaataa kaiken paskan niiden niskaan ja syyttää minkä ehtii. Tuo kuvio on toistunut jo niin monta kertaa....
Ovatko kaikki varoittavat kaverit samaa porukkaa ja ns yhden mielipiteen varassa? Jos useampi eri yhteydestä tyypin tunteva on varoitellut, ottaisin enemmän tosissaan kuin yhden mahdollisen kiusaajaporukan mielipiteet. Ovatko varoittelut yleisluontoisia vai onko useammalla kaverillasi henkilökohtaisia kokemuksia tyypin kanssa? Eli kertovatko kuulopuheita vai omia kokemuksiaan?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:11"]
Jos et itse ole kokenut mitään negatiivista toisesta, ei kannata uskoa. Liian moni uskoo ja siksi liian moni joutuu mustamaalaamisen uhriksi.
[/quote]
"Varsinkin naisissa on paljon mielenvikaisia mustamaalaajia"
Niin, että kuka se mustamaalaa? Mun mielestä juuri tuossa itse mustamaalaat naisia. Narsistithan vihaa naisia btw. Ja ne narsistithan on just niitä kivoimpia tyyppejä ulospäin, mutta todellisuudessa ovat ihan päin vastaisia.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:48"]
Yritä ap muodostaa oma mielipide. Mä tosin tunnen juurikin kuvailemasi kaltaisen mielenvikaisen tyypin. Sanoo aina ties kenenkä kiusanneen sitä. Ja paskat... Itse keksii juttua omasta päästään, että se ja se on muka kiusannut. Ja ihmiset uskovat sen paskanjauhannan. Näin saa ihmiset kääntymään puolelleen. Ajan kuluessa sitten alkaa itse kiusata omia ystäviään kun on saanut ne ensin koukutettua itseensä. Kaataa kaiken paskan niiden niskaan ja syyttää minkä ehtii. Tuo kuvio on toistunut jo niin monta kertaa....
[/quote]
Itse taisit juuri tuon keksiä omasta päästäsi. :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Ja tuolla jutullas mun mielestä itse yrität vaikuttaa aika vahvasti ap:n mielipiteeseen, vaikka juuri häntä kehotit muodostamaan oman mielipiteensä.
kerrottakoon että minä olen aluksi aina mukavan oloinen hiljainen tyttö. jopa vuosia. kunnes ei vaan enää pysy totuus salassa ja toinen tajuaa miten olen koko tämän ajan käyttäny hyväksi ja ollut itsekäs,vailla empatiakykyä. pidempi aikaiset ystävät todella tämän jo tietää, tai no, ei minulla ole enää juuri ystäviä. yritän muuttua mut aina löydän itseni huijaamasta ihmisiä saadakseni mitä hyötyä milloikin.
Ai että kannattaako uskoa kiusaajaporukan mielipidettä kiusatusta? No miettikäähän sitä ihan rauhssa. Varmaan kannattaa.
Mieti millaisia on asiat joista sitä parjataan, onko se sitä että haetaan mitä tahansa haukuttavaa vai onko jotain oikeeta asiaa.
Ihme teinejä on nää tyypit joilla oikeasti on aikuisiällä sellaisia kaverisuhteita joissa voi jotain hyväksikäyttöä ja kiusaamista harrastaa. Miten voi muka olla niin riippuvainen muista ihmisistä ettei voi valita seuraansa vapaasti?
Junttiperheestakin paasee eroon ilman todistelua eikä tarvitse hiljempää puhua, kuten rumastakin kaverista,
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:11"]
[/quote]
"Varsinkin naisissa on paljon mielenvikaisia mustamaalaajia"
Niin, että kuka se mustamaalaa? Mun mielestä juuri tuossa itse mustamaalaat naisia. Narsistithan vihaa naisia btw. Ja ne narsistithan on just niitä kivoimpia tyyppejä ulospäin, mutta todellisuudessa ovat ihan päin vastaisia.
[/quote]
Voi tsiisus.
Ehkä kaverisi ovat kiusanneet. Mutta sinuna kokeilisin pysyä puolueettomana. Eiköhän ajan kanssa paljastu totuus