Tänään mä teen sen! Sivoan kaikki kusenpolttamat
ja kulahtaneet "varaalkkarit" alusvaatelaatikosta! Ei, ei enää mun jalkaan semmoisia! EI!!! ''Haastan kaikki palstamammat mukaan! Ei sitä päivää oikeesti tule kun kaikki muut paremmat pikkarit olis muka pesussa!
Kommentit (32)
Tein jo. Tai on muutamat lähes-polttamat jos muka tarvitsee joskus (ei).
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:03"]
Pissaatko housuun, jos pikkarisi ovat kusenpolttamia? Yäk!!!
[/quote]
Jostain syystä mulla on ollut niin voimakasta vuotoa tai mitä lie visvaa että mustista kalsareista on haarapalat palaneet vuotokohdista vaaleanpunaisiksi! Joo ällöttävää! Ja kyllä, myös virtsankarkailua on, mutta koitan kovasti jumpata ja parantaa tilannetta
-ap
Mitä ovat VARAALKKARIT? Minkänäköinen vaatekappale? Kusenpolttama? Lasten kestovaippojako? Muuta en keksi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"]
Mitä ovat VARAALKKARIT? Minkänäköinen vaatekappale? Kusenpolttama? Lasten kestovaippojako? Muuta en keksi.
[/quote]
Vara-alkkarit on semmoinen vaatekappale, joka on kalsarilaatikossa odottamassa päivää kun kaikki kivemmat on pesussa. Vara-alkkareissa ei lähdetä esim. treffeille. Vara-alkkareissa on mahdollista lähteä esim. jumppaan.
ap
Tulikin mieleen, että näin viime yönä unta, jossa jouduin ensiapuasemalla tms. ja jalassani oli Slogin mummohousut. Ja hävetti.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"]
[/quote]
Vara-alkkarit on semmoinen vaatekappale, joka on kalsarilaatikossa odottamassa päivää kun kaikki kivemmat on pesussa. Vara-alkkareissa ei lähdetä esim. treffeille. Vara-alkkareissa on mahdollista lähteä esim. jumppaan.
ap
[/quote]
Miksei niiden vara-alkkareiden tilalle voi ostaa jotain nättejä ja heittää rumat kylmästi roskikseen?
Mulla ei ole kusenpolttamia alkkareita, mutta jos menkkaverta vuotaa yli, se jättää pesun jälkeen keltaisen tahran alkkareihin, vaikka pesisinkin ensin kylmällä vedellä. :( Sks täytyy aika usein ostaa uusia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"]
[/quote]
Jostain syystä mulla on ollut niin voimakasta vuotoa tai mitä lie visvaa että mustista kalsareista on haarapalat palaneet vuotokohdista vaaleanpunaisiksi! Joo ällöttävää! Ja kyllä, myös virtsankarkailua on, mutta koitan kovasti jumpata ja parantaa tilannetta
-ap
[/quote] olisko ammoniakki? Syötkö paljon suolaa/salmiakkia?
Oho, ei näköjään toi linkki toiinut, säästyitte siis :D.
En mä mielestäni syö paljoa suolaa. Oisko joku tulehdus, hiiva tai joku joskus ollut kun on niin vahvat liemet olliut :D
-ap
[/quote] ainahan voi lirahtaa
sama juttu että kaikki roskiin ja uutta tilalle
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"] Mitä ovat VARAALKKARIT? Minkänäköinen vaatekappale? Kusenpolttama? Lasten kestovaippojako? Muuta en keksi. [/quote] Vara-alkkarit on semmoinen vaatekappale, joka on kalsarilaatikossa odottamassa päivää kun kaikki kivemmat on pesussa. Vara-alkkareissa ei lähdetä esim. treffeille. Vara-alkkareissa on mahdollista lähteä esim. jumppaan. ap [/quote] Miksei niiden vara-alkkareiden tilalle voi ostaa jotain nättejä ja heittää rumat kylmästi roskikseen?
[/quote]
no niinhän ap just aikoo tehdä.
Normaalistihan emätin on hieman hapan maitohappobakteerikannan vuoksi, siksi vuotokin on hapanta. Se taas syö värejä joistain kankaista. Mutta samaa mieltä, kauniit ja kunnolliset alusvaatteet kehiin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"]
[/quote]
ap
[/quote]
Miksei niiden vara-alkkareiden tilalle voi ostaa jotain nättejä ja heittää rumat kylmästi roskikseen?
[/quote]
Niinpä! Mä ostan säännöllisesti uusia. Ja aina samalla sitä mukaa heitän huonoimpia pois.
Ei oo semmosia. Joitakin lapsekkaita tai rikkinäisiä. Itseasiassa tälläkin hetkellä yhdet sellaiset päällä. Lapsikin kysyi miks sulla on rikkinäiset housut päällä. Nää on tosiaan ainakin 8-10 v vanhat.ihan hyvin voi käyttää kun vielä päällä pysyvät.
Miksi ettte pidä niitä pari päivää ja sitten myy pervoille?
Maksavat 20€\kpl niistä.
Myyt Suomi 24 Tori palstalla noita paskasia kalsareitasi.
Miettisit sinäkin, mitä näppikseltäsi suollat.
No niin, homma tehty. 11 kappaletta värivirheellisiä löytyi. Veikkaan että ovat ainakin 10 vuotta vanhoja. Uusia ostan säännöllisesti, mutta vanhoja en ole saanut heitettyä roskiin edes muuttojen yhteydessä! Hyviä menkkakalsareita mukamas, mutta kun mulla on ollut jo 10 vuotta hormonikierukkakn eikä menkkoja! Nyt alkaa uusi ja kauniiden alushousujen aikakausi! Olen ansainnut sen!
-ap
Mulla ei muita olekaan.