Missä säilyttää ruokaa yksiössä? Parvekkeelle ei mahdu ja kylppärin kaapit täynnä
Kommentit (23)
Pöydän alla laatikoissa jos muut kaapit on täynnä. 473
Vierailija kirjoitti:
Ootko kuullut jääkaapista
Siis eihän siellä ole kuin pikkuinen lokero jossa on jäätä, ei sinne ruuat mahdu eikä niitä pidä jäädyttää.
Heitä kaikki mäkeen ja ala laihikselle.
Onko kyse hätävarasta?
Siivoa parveke, tyhjennä kellarista romut, sitten sinne ja/tai tee pahvilaatikkotorni huoneen nurkkaan.
Joskus on vaikea saada mahtumaan, laitan mehut pöydän alle.
Tapa tehdä iso määrä ruokaa kerralla pakastimeen.
Ai nii jääkaappi. Höh, olimpas pöljä. Pitänee ottaa virkistävä protskupirtelö. Ap
Kauppakassin voi laittaa narulla ikunasta roikumaan. Ulkona tuulettuu kivasti. Saat tehtyä vaikka raikaita voileipiä.
Olen asunut yksiössä ja hyvin mahtui keittiöön.
Viisas tilaa ruuan kotiin ja antaa entisten ruokien roskat lähetille mukaan, että vie mennessään, kun kuiten kävelee roskakatoksen ohi.
Tukevia koukkuja kattoon ja sit niihin kivoja koreja roikkumaan, saat samalla sellaista maalaisromanttista tunnelmaa sisustukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tukevia koukkuja kattoon ja sit niihin kivoja koreja roikkumaan, saat samalla sellaista maalaisromanttista tunnelmaa sisustukseen.
Hyvä idea. Niihin koukkuihin voi ripustaa alesta löytämänsä joulukinkutkin. Ei aikaakaan, kun kattoon täynnä trendikästä ilmakuivattua kinkkua.
osta sohvapöydäksi sellainen laatikkomainen arkku, sinne sitten kuivamuonat säilöön. pienissä yksiöis säilytystilat huonot.
Mieluummin muovilaatikkoon kuin pahvilaatikkoon, ettei ötökät tai kosteus pääse ruokiin
Onko kenelläkään muulla kylmäkomeroa? Tämä ei varmaan ole sitä mitä aloittaja hakee mutta on kyllä tosi hyvä paikka säilyttää juureksia, juomia jne. Mulla on osunut tällaisia kerrostaloasuntoihinkin ja onneksi omaan taloon myös.
Kotivara mahtuu minulla ihan perinteiseen ruokakomeroon.
Ootko kuullut jääkaapista