Olen ollut Finnairin asiakaspalvelu-chatin jonossa nyt 4 tuntia.
Kommentit (25)
Siellä on ilmeisesti vain yksi asiakaspalvelija, koska paikka jonossa on edennyt neljässä tunnissa vain kymmenellä.
Chatti-ikkunan teksti "Odota hetki, sinua palvellaan pian" alkaa hetki hetkeltä tuntua enemmän ja enemmän vi**uilulta.
Illaksi chattiin jonottamaan — Finnair
Se on sitä suomalaista laatua se.
Kaiken muun Finnair voi ostaa ulkomailta mutta suomalaista asiakaspalvelua ei joten nauttikaa nyt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on ilmeisesti vain yksi asiakaspalvelija, koska paikka jonossa on edennyt neljässä tunnissa vain kymmenellä.
Ennen chattin avautumista se kysyy, onko lähtö seuraavan 72h aikana. Oletettavasti kaikki tuohon kyllä vastanneet menevät koko ajan edelle, jolloin muiden jono ei liiku.
Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia Finnairista. No chatista ei kokemusta, mutta koronan vuoksi peruuntuneista lennoista soitin. Ajattelin että varmaan tunnin saisi jonottaa, mutta vastattiin ihan parissa minuutissa, ystävällinen palvelu, lupasi hyvittää luottokortille lentojen hinnan ja pahoitteli kun kestää 2-3 kk. Minua ei haitannut, rahat tuli parissa kuukaudessa sentilleen takaisin. Olin vain iloinen, kyse oli monesta tonnista, kun olin varannut koko perheelle kaukolennot Aasiaan. Itsellä jäi tosi hyvä fiilis palvelusta!
Vain pakolliset TYÖMATKAT pitää nyt lentää.
Miksi edes yrität lentää jonnekin nyt? Hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vain pakolliset TYÖMATKAT pitää nyt lentää.
Miksi? Nythän nimen omaan kannattaa lentää Suomesta pois paikkaan, jossa uusin korona-aalto on jo taittunut.
Toivon että kone jolla lennät tippuu maahan ja tuhoutuu täysin!
Odotin tunnin puhelinpalvelua, mutta palvelu oli kyllä sitten nopeaa ja ystävällistä.
Aamulla heti seiskalta tasan soitto, asia oli hoidettu 07.19.
Olen aiemmin ottanut yhteyttä Finnairin kansainvälisestä palvelusta. Toimi nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemmin ottanut yhteyttä Finnairin kansainvälisestä palvelusta. Toimi nopeammin.
Mä tuotakin mietin, että lyödäänkö engl.kielisessä palvelussa luuri kii jos soittaja on suomalainen.
Puhelinasiakaspalveluun jonottaessa pahinta on odotusmusiikki ja sen katkaiseva "odota vielä hetki, palvelemme sinua pian". Olisi paljon parempi, jos linjalta kuuluisi joko hiljaisuus, tuuttaus tai pelkkä musiikki. Kyllä minä tiedän olevani edelleen jonossa, vaikka kuulutusta ei tulisi.
Kerran roikuin tuntikausia pankin puhelinpalvelun jonossa ja mikä pahinta, odotusmusiikki oli epävireinen!!!!
Finnair on nyt koetellut mun kärsivällisyyttä todella rankasti. Monta päivää yrittänyt päästä läpi ja chatissä vain robotti. Kaameaa asiakaspalvelua!
Vierailija kirjoitti:
Aukot ovat aina syitä. Miksi mies alkaa hajota usein. Avoinna mätä munia
No niin, lopetapas jo se pilven polttelu.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia Finnairista. No chatista ei kokemusta, mutta koronan vuoksi peruuntuneista lennoista soitin. Ajattelin että varmaan tunnin saisi jonottaa, mutta vastattiin ihan parissa minuutissa, ystävällinen palvelu, lupasi hyvittää luottokortille lentojen hinnan ja pahoitteli kun kestää 2-3 kk. Minua ei haitannut, rahat tuli parissa kuukaudessa sentilleen takaisin. Olin vain iloinen, kyse oli monesta tonnista, kun olin varannut koko perheelle kaukolennot Aasiaan. Itsellä jäi tosi hyvä fiilis palvelusta!
Minäkin peruin lennot, kun perheessä alkoi korona jylläämään muutama päivä ennen lentoa. Soitin Finnairin asiakaspalveluun ja palvelu oli ystävällistä ja neuvot hyviä. Kehotettiin tekemään peruutusilmoitus Finnairin verkkosivuilla ja liitteeksi tuli laittaa todistukset koronatartunnoista. Lisäksi tuli lähettää verkkosivuilla oleva takaisinmaksuloma, jolla ilmoitettiin palautustili.
En ymmärrä, miten joku on voinut saada useita tonneja tililleen vain soittamalla Finnairille, että voi voi, koska korona. Naapurit ovat lähdössä piakkoin matkalle. Soitanpa Finnairille ja pyydän palauttamaan heidän lentolippurahansa minun tililleni. Kiitti vinkistä.
Aukot ovat aina syitä. Miksi mies alkaa hajota usein. Avoinna mätä munia