Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut Finnairin asiakaspalvelu-chatin jonossa nyt 4 tuntia.

Vierailija
05.01.2022 |

Hieno asiakaskokemus.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukot ovat aina syitä. Miksi mies alkaa hajota usein. Avoinna mätä munia

Vierailija
2/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ilmeisesti vain yksi asiakaspalvelija, koska paikka jonossa on edennyt neljässä tunnissa vain kymmenellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatti-ikkunan teksti "Odota hetki, sinua palvellaan pian" alkaa hetki hetkeltä tuntua enemmän ja enemmän vi**uilulta.

Vierailija
4/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illaksi chattiin jonottamaan — Finnair

Vierailija
5/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä suomalaista laatua se.

Kaiken muun Finnair voi ostaa ulkomailta mutta suomalaista asiakaspalvelua ei joten nauttikaa nyt siitä.

Vierailija
6/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on ilmeisesti vain yksi asiakaspalvelija, koska paikka jonossa on edennyt neljässä tunnissa vain kymmenellä.

Ennen chattin avautumista se kysyy, onko lähtö seuraavan 72h aikana. Oletettavasti kaikki tuohon kyllä vastanneet menevät koko ajan edelle, jolloin muiden jono ei liiku.

Vierailija
7/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia Finnairista. No chatista ei kokemusta, mutta koronan vuoksi peruuntuneista lennoista soitin. Ajattelin että varmaan tunnin saisi jonottaa, mutta vastattiin ihan parissa minuutissa, ystävällinen palvelu, lupasi hyvittää luottokortille lentojen hinnan ja pahoitteli kun kestää 2-3 kk. Minua ei haitannut, rahat tuli parissa kuukaudessa sentilleen takaisin. Olin vain iloinen, kyse oli monesta tonnista, kun olin varannut koko perheelle kaukolennot Aasiaan. Itsellä jäi tosi hyvä fiilis palvelusta!

Vierailija
8/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pakolliset TYÖMATKAT pitää nyt lentää.

Vierailija
9/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes yrität lentää jonnekin nyt? Hullu.

Vierailija
10/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pakolliset TYÖMATKAT pitää nyt lentää.

Miksi? Nythän nimen omaan kannattaa lentää Suomesta pois paikkaan, jossa uusin korona-aalto on jo taittunut.

Vierailija
11/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kone jolla lennät tippuu maahan ja tuhoutuu täysin!

Vierailija
12/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin tunnin puhelinpalvelua, mutta palvelu oli kyllä sitten nopeaa ja ystävällistä.

Vierailija
13/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heti seiskalta tasan soitto, asia oli hoidettu 07.19.

Vierailija
14/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin ottanut yhteyttä Finnairin kansainvälisestä palvelusta. Toimi nopeammin.

Vierailija
15/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin ottanut yhteyttä Finnairin kansainvälisestä palvelusta. Toimi nopeammin.

Mä tuotakin mietin, että lyödäänkö engl.kielisessä palvelussa luuri kii jos soittaja on suomalainen.

Vierailija
16/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinasiakaspalveluun jonottaessa pahinta on odotusmusiikki ja sen katkaiseva "odota vielä hetki, palvelemme sinua pian". Olisi paljon parempi, jos linjalta kuuluisi joko hiljaisuus, tuuttaus tai pelkkä musiikki. Kyllä minä tiedän olevani edelleen jonossa, vaikka kuulutusta ei tulisi. 

Kerran roikuin tuntikausia pankin puhelinpalvelun jonossa ja mikä pahinta, odotusmusiikki oli epävireinen!!!!

Vierailija
17/25 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on nyt koetellut mun kärsivällisyyttä todella rankasti. Monta päivää yrittänyt päästä läpi ja chatissä vain robotti. Kaameaa asiakaspalvelua!

Vierailija
18/25 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aukot ovat aina syitä. Miksi mies alkaa hajota usein. Avoinna mätä munia

No niin, lopetapas jo se pilven polttelu.

Vierailija
19/25 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mehevä puhelinlasku.

Vierailija
20/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia Finnairista. No chatista ei kokemusta, mutta koronan vuoksi peruuntuneista lennoista soitin. Ajattelin että varmaan tunnin saisi jonottaa, mutta vastattiin ihan parissa minuutissa, ystävällinen palvelu, lupasi hyvittää luottokortille lentojen hinnan ja pahoitteli kun kestää 2-3 kk. Minua ei haitannut, rahat tuli parissa kuukaudessa sentilleen takaisin. Olin vain iloinen, kyse oli monesta tonnista, kun olin varannut koko perheelle kaukolennot Aasiaan. Itsellä jäi tosi hyvä fiilis palvelusta!

Minäkin peruin lennot, kun perheessä alkoi korona jylläämään muutama päivä ennen lentoa. Soitin Finnairin asiakaspalveluun ja palvelu oli ystävällistä ja neuvot hyviä. Kehotettiin tekemään peruutusilmoitus Finnairin verkkosivuilla ja liitteeksi tuli laittaa todistukset koronatartunnoista. Lisäksi tuli lähettää verkkosivuilla oleva takaisinmaksuloma, jolla ilmoitettiin palautustili.

En ymmärrä, miten joku on voinut saada useita tonneja tililleen vain soittamalla Finnairille, että voi voi, koska korona. Naapurit ovat lähdössä piakkoin matkalle. Soitanpa Finnairille ja pyydän palauttamaan heidän lentolippurahansa minun tililleni. Kiitti vinkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi