miten joku kehtaa laittaa treffi-ilmoitukseen..
photoshopatun tai vanhan valokuvan itsestään?!
onhan se noloa, jos treffikumppani lähtee karkuun kun ilmoituksen kuva ei yhtään vastaa todellisuutta..
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:06"]Miten kukaan kehtaa ylipäänsä laittaa treffi-ilmoitukseen kuvan? Mielestäni seuran haku netistä on edelleen todella noloa.
[/quote]
Minusta se ei ole noloa ja harrastan sitä itsekin, mutta omaa kuvaani en koskaan laittaisi. En, vaikka naamani saa erittäin paljon positiivista kommenttia.. olen tällainen matalan profiilin ihminen. En tykkää tuoda kaikkien tietoon, että juuri minä olen sinkku ja juuriinä etsin miestä netissä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:06"]Miten kukaan kehtaa ylipäänsä laittaa treffi-ilmoitukseen kuvan? Mielestäni seuran haku netistä on edelleen todella noloa.
[/quote]
Minusta se ei ole noloa ja harrastan sitä itsekin, mutta omaa kuvaani en koskaan laittaisi. En, vaikka naamani saa erittäin paljon positiivista kommenttia.. olen tällainen matalan profiilin ihminen. En tykkää tuoda kaikkien tietoon, että juuri minä olen sinkku ja juuriinä etsin miestä netissä.
[/quote]
Juuri minä siis
Miten kukaan kehtaa ylipäänsä laittaa treffi-ilmoitukseen kuvan? Mielestäni seuran haku netistä on edelleen todella noloa.