Mihin vie naisen yhdistelmä kaunis mutta huono itsetunto?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:35"]
Koska "hyvällä" itsetunnolla varustettu isoegoinen tyyppi viehättää tätä huonoitsetuntoista kaunista naista.
t. Läheltä nähnyt
[/quote]
Niin olet nähnyt yhden tällaisen tapauksen? Vai niin monta, että on ihan oikeasti varaa yleistää?
[/quote]
Kyllähän noita on.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:00"]Höh, miten ankeita vastauksia. Miksei vaikka kunnollisen, kiltin miehen vaimoksi?
[/quote]
Minut vei ainakin!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:44"]
Voi kuule, tietäisitpä vaan millaisia miehiä kaunis nainen vetää puoleensa...
Ei mulle aloitteita tapailuun tai suhteeseen tehneistä yksikään ole ollut kunnollinen ja kiltti. Suurella egolla, muttei parhaimmalla luonteella varustettuja miehiä ne on jotka uskaltavat lähestyä - ja huonoitsetuntoisena ei parempaa kohtelua uskalla silloin naisena edes vaatia.
[/quote]
Ai, minä kyllä kauniina naisena vedän puoleeni myös niitä kunnollisia miehiä. Siis ihan oikeasti, kyllä niitä kusipäitäkin tulee baareissa jne. iskemään, mutta esim. opiskeluaikoina ja töiden kautta taas ne kiltit miehet on hakeutuneet seuraani. Olen ujo ja itsetuntoni on ihan paska, mutta en silti ikinä suostuisi yhdenkään isoegoisen juntin naiseksi.
[/quote]
Tuskinpa sulla kauhean huono itsetunto on kun 1) osaat tunnistaa kunnolliset vs ei kunnolliset, 2) et suostuisi isoegoisen juntin naiseksi ylipäänsä. Jos on huono itsetunto voi ottaa kenet tahansa kunhan jollekin kelpaa.
Jasmin Mäntylästä tuli mieleen myös Helena Lindgren. Yhteistä näille naisille on äärimmäinen epävarmuus oman ulkonäkönsä suhteen. Ja miksi vetäisen näin oudon päätelmän...koska koen jossain määrin pystyväni samaistumaan näihin naisiin: Olen hyvävartaloinen, kaunis jne., mutta erehdyin nuorempana seurustelusuhteeseen (silloin vielä kaapissa olevan) homomiehen kanssa. Mies ihaili nimenomaan ulkonnäköäni, mutta jostain syystä minulla oli aina tunne, ettei ulkonäköni tai vartaloni riitä hänelle millään; vaikka teksin mitä! Nyt vasta ymmärrän, että mies kyllä piti minusta ja ihaili ulkoista kauneuttani, mutta hän ei himoinnut minua/vartaloani, kuten heteromies himoitsisi. Sellainen kokemus nuorena jättää jäljet naisen itsetuntoon.
Varmaan todennäköisimmin ujoksi koti-ihmiseksi.
Ei yhtään mihinkään!paikallaan junnaamista.kokemusta on.
Mahdotonta sanoa. Huonoa itsetuntoaan vastaankin voi jonkin verran toimia (ihmissuhteet, työ ym) ja sitten vähän vanhempana löytää itsetuntonsa, eikä ole aikaisemmin heittänyt kaikkea potentiaaliaan hukkaan.
Huonoihin ihmissuhteisiin, ellei satu olemaan onnekas.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:50"]
Huonoihin ihmissuhteisiin, ellei satu olemaan onnekas.
[/quote]
Hyvä huomio.
huonoihin ihmissuhteisiin
sosiaalisten tilanteiden pelkoihin
itsevihaan, masennukseen, syömishäiriöön
Elämä heittelee kuin rukkasta. Miksi oi miksi naiset aina alistuvat?
Jatkuvaan huomionhakuisuuteen somessa.
yksinäisyyteen.kokemusta täälläkin.prkl.
Ensin tulee yksinäisyys, sitten menee mielenterveys ja lopulta kuollaan oman käden kautta.
Komea mutta huono itsetunto yhdistelmä miehellä vie sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja sitä kautta yksinäiseksi.
t. kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:44"]
Voi kuule, tietäisitpä vaan millaisia miehiä kaunis nainen vetää puoleensa...
Ei mulle aloitteita tapailuun tai suhteeseen tehneistä yksikään ole ollut kunnollinen ja kiltti. Suurella egolla, muttei parhaimmalla luonteella varustettuja miehiä ne on jotka uskaltavat lähestyä - ja huonoitsetuntoisena ei parempaa kohtelua uskalla silloin naisena edes vaatia.
[/quote]
Ai, minä kyllä kauniina naisena vedän puoleeni myös niitä kunnollisia miehiä. Siis ihan oikeasti, kyllä niitä kusipäitäkin tulee baareissa jne. iskemään, mutta esim. opiskeluaikoina ja töiden kautta taas ne kiltit miehet on hakeutuneet seuraani. Olen ujo ja itsetuntoni on ihan paska, mutta en silti ikinä suostuisi yhdenkään isoegoisen juntin naiseksi.