En aio ottaa kultaista sydänkoristetta pois ovesta vaikka huomenna joulu loppuu. Pidän varmaan helmikuuhun asti.
Kommentit (11)
Mä voin ottaa sen ja viedä kotiini.
Joulu loppuu Nuutinpäivänä 13.1.
Ovikoristetta voi pitää ihan niin kauan kuin haluaa, vaikka vuoden ympäri.
Minulla jouluvalot parvekkeella niin kauan kun on pimeää.
Tiesitkö että Etelä-Euroopassa prostituoidut ripustivat oveensa "sydän-koristeen". Vähän kuin punainen lyhty Keski-Euroopassa.
No nimeomaan ja meillä on asuntojen minun ja tyttären kohdalla punaiset kynttilät palamassa lyhdyissa.T:Paula&Johanna
Mä repeän naurusta! Millainen nainen tuo Paula oikein on? Ihan tosissaan vaikuttaa olevan. Jokaisella oma moraalinsa.
Mulla on nyt iso koti yksin. Joten voin tehdä mitä lystään. Johanna kunnioittaa minua eikä rajoita yhtään. t.Paula
Hei Paula!
Minullakin on ovikoriste vielä joulusta jäljellä, annan sen olla pääsiäiseen asti kun ei siinä kuitenkaan ole pukkia tms.
Vai pitäisikö sittenkin olla pukki ovessa….? Voisi toimia viestinä näitä asioita ymmärtävälle? Mitä mieltä sinä olet?
Nyt menet ja otat sen koristeen pois! Joo tiedämme, että se koriste ei poista joulua, mutta sen pois ottaminen nopeuttaa joulun poistumista! Tulisipa jo joulukoristeen poistamis-pakko suomeen. Kohta työpaikalta voi saada potkut jos et mene ja ota sitä koristetta pois! Keksisipä joku vaikka jonkun passin jolla voisi todistaa, että ei ole enää joulukoristeita ovissa.
Joulu ei lopu huomenna. Ja pidä sydänkoristees ovessa vaikka juhannukseen asti, ei haittaa ketään.
Joulu ei lopu vielä huomenna, vaan Nuutin päivänä 13.1.
Minulla on joulukuusi siihen asti.