Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti suuri osa "erityisherkkyyksistä" ja aspergereista

Vierailija
25.04.2015 |

johtuu vääränlaisesta kasvatuksesta, siitä että lapsia ei sosiaalisteta ja karaista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella perehtymisellä olet tullut tällaiseen tulokseen?

Vierailija
2/5 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koska kaikki ihmiset ovat täysin samanlaisia, vain kasvatus erottaa kloonit toisistaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kyläilyä, koska vanhempani olivat jatkuvasti jossain kylässä ja raahasivat minua mukanaan. Minut lähetettiin kerhoihin, pyhäkouluun, retkille...onpa mukavaa nyt aikuisena olla omissa oloissaan. 

Vierailija
4/5 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä karaisu tapahtuu?

Sosialisoitumisen ymmärrän.meillä ainakin lapsi meni ryhmäliikuntaan,jossa kiikkui muiden pelatessa jotain. Sitten äidin seurassa mukaan jossain vaiheessa. olin ihan pokkana mukana ainoana vanhempana ja lopulta patin vuoden päästä lapsi jäi jo itsekseen lapsiryhmiin. Alkuksi vaaratilanteita jne. Kun ei ymmärtänyt ryhmädynamiikkaa,mutta lopulta osasi riittävästi. Tuskin koskaan sulautuu ryhmään hyvin tai onnistuu noudattamaan ohjeita täysin,mutta riittävästi.

Vierailija
5/5 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:01"]

johtuu vääränlaisesta kasvatuksesta, siitä että lapsia ei sosiaalisteta ja karaista.

[/quote]Minua sosiaalistettiin ja karaistettiin todella paljon mutta eipä auttanut :)