Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa anopin ja miehen siskon syömiset. Onko ihan normaalia tämmönen?

Vierailija
05.01.2022 |

Kumpikaan ei syö aamupalaa. Juovat vaan kahvia ja teetä ja syövät jonkun hedelmän tai makean keksin.

Lounasta syödään joskus yhden kahden välillä. Mulla on silloin jo sokerit niin alhaalla, että pyörryttää, vaikka oon syönyt tukevan aamiaisen (mm puuroa ja ruisleipää) ja välipalaksi reissaria raejuustolla ja paprikalla sekä rahkaa.

Hedän lounas on ihan vitsi: eilen oli pala jotain vesterpotta piirakkaa (kamalasti juustoa) ja salaattia, jossa oli mm pähkinää! Ei todellakaan mikään kunnon lounas, kyllä lounaaksi kuuluu syödä lämminruoka esim mitä on eilen jäänyt päivälliseltä!

Iltapäivällä sitten kahvia ja keksi juustolla ja hillolla, yök makeeta ja rasvaa, haiseva juusto, en pysty syödä. Usein tossa menee lasillinen jotain kuplivaa näin kun lomalla ollaan. En ymmärrä miksi pitää iltapäivästä juopotella, eikös ilta riitä vai miten?

Päivällinen onkin sitten iha omalukunsa! Kuka ihan oikeasti syö kaheksalta illalla päivä pääaterian? Ja miks pitää olla aina joku alkupala, niinkun joku lihaliemi mikä näyttää ihan kuutiolta? Ja sienipiirakkaa ennuskalla syödä.
Lihaa on tosi harvoin ja kun on, se on raakaa ihan punaista ja sen kanssa jotain kasviksia! Kalaa on tosi usein, mikä mulle ei käy kun tuntuu suussa pahalta se pehmee löllö.

Jälkiruoka on jotain makeeta ja hapanta yleensä, tai eilen oli pahalta naistuva suklaajuttu, en muista nyt nimeään, jotain tummaa ja kitkerää oli.

Ja kyllä juon lonkeroa ruualla jos ite haluun ja ostan lonkerot!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia ahdistua TOISTEN ihmisten syömisestä. Ilmeisesti ongelma ei ole kauhean harvinainen, sillä eräät ahdistuvat työkavereittenkin syömisestä.

Se ei tosin ole ap:n ainoa eikä edes suurin ongelma, sillä selvästi hänellä on oman syömisensä kanssa ongelmaa niin paljon, että eipystykirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi