Urheilijoiden sydänkohtaukset
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000008519673.html
Ikävä homma. Voimia kaikille piikitetyille.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä jo useampaan kertaan valheeksi todettu uutinen kiertää? Koronapiikin lisäämät kuolemat murto-osa piikittä olevien kuolemista.
Yksi ryhmä on yli 80-vuotiaita ja toinen alle 30-vuotiaita.
Koronapiikkiin ei varmaan ole edes kuollut lähellä sitä määrää mitä koronaan. Missään ikäluokassa.
Tuo alkuperäinen höpö höpö uutinen on lähtöisin RAL time news artikkelista, joka sittemmin todettiin valheeksi ja sen voi käydä itse lukemassa ja tarkistamassa tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut täällä Ruotsissa jääkiekkojoukkueen huoltajana 22 vuotta. Sinä aikana 11 nuorta on kuollut sydänperäiseen kohtaukseen, kaikki ennen vuotta 2018. Pelkästään tässä yhdessä joukkueessa. Että älkää viitsikö Kärkkäisen asiakkaat täällä kirkua, menkää ostamaan hopeavettä, niin tulee parempi mieli.
Mikä joukkue? Kaivelen hieman asiaa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronassa riski sydänlihastulehdukseen 18-kertainen. Oireettomaan koronaan siis liittyvät.
Eikö niiden rokotuksien pitänyt estä vakavat tautimuodot?
-
Et näytä oikein ymmärtäneen, mitä tarkoitetaan koronan vakavalla tautimuodolla?
Kuolemaan johtanut tautimuoto rokotteen saaneella urheilijalla ei ole vakava?
-
Linkatun artikkelin Erika Karlssonilla ei ollut koronaa ja hän menehtyi juoksukilpailussa. Toistan siis kysymyksen: Etkö ymmärrä mitä tarkoitetaan koronan vakavalla tautimuodolla?
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut täällä Ruotsissa jääkiekkojoukkueen huoltajana 22 vuotta. Sinä aikana 11 nuorta on kuollut sydänperäiseen kohtaukseen, kaikki ennen vuotta 2018. Pelkästään tässä yhdessä joukkueessa. Että älkää viitsikö Kärkkäisen asiakkaat täällä kirkua, menkää ostamaan hopeavettä, niin tulee parempi mieli.
Kannattaakin kaivella, jos yhdessä ainoassa joukkueessa väitetään kuolevan urheilijan sydänkohtaukseen joka toinen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä jo useampaan kertaan valheeksi todettu uutinen kiertää? Koronapiikin lisäämät kuolemat murto-osa piikittä olevien kuolemista.
Totta tosiaan thl lekureihin nyt ainakin voi uskoa.
1 miljoonasta että korona leviää muihin maihin.
Talviflunssa. Tehohoito täynnä vaikka virallisten lukujen mukaan tyhjä.
Ja sitten uskomaton piikkihulluus.
Ja kielletään piikkihaitat.Kuolleet fifapelaajat kertoo karun totuuden.
Pitäisi ottaa nenäsumute kuolonpiikin sijaan.
Voisitko nimetä rokotteen ottaneita kuolleita fifa-pelaajia? Riittää jos löydät muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronassa riski sydänlihastulehdukseen 18-kertainen. Oireettomaan koronaan siis liittyvät.
No eipä flipannut fifapelaajat 2020 keväällä.
Ne flippas 2021 jälikpuoliskolla. Aikajana osuu yksi yhteen piikkien kera.
Case closed.
-
Lista kentälle menehtyneistä futareista on pitkä kuin nälkävuosi. Painopiste on rokotuksia edeltäneessä ajassa.
Linkissä ainoastaan otteluissa menehtyneet. Treeneissa on mennyt taatusti moninkertainen määrä.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_association_footballers_who_died_…
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa minua myös. Sukulainen sairaanhoitajana Ruotsissa, hän on varmasti myös hyvin kiinnostunut aiheesta.
En myöskään muista lukeneeni kolmen suunnistajan kuolemasta, oliko se nyt 2016?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakin kaivella, jos yhdessä ainoassa joukkueessa väitetään kuolevan urheilijan sydänkohtaukseen joka toinen vuosi.
Melko napakat treenit luultavasti? Vai onko joku sydänvikaisten rääkkijoukkue?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei joukkueen nimi ala ilmestyä tänne, niin väitteesi on päivänselvä valhe.
Odottelen yhä niitä rokotteen ottaneita ja siihen kuolleita pelaajia. Tuo Wikipedia lista oli hyvä, toki kertoi 2014-2018 kuolleiden määrän olevan pitkälti samalla tasolla.
Mitäs jos kuolemat aiheutuukin ihan siitä sairastetusta (oireettomastakin) koronasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jäi ottamatta ensimmäinenki piikki.
Onnittele itseäsi tulevina viikkoina sitten...
-
...tehohoidon lääkärit kertovat solkenaan tapauksista, kun potilaan viimeisiksi sanoisi on jäänyt katumus ottamatta jääneistä rokotuksista. On ollut myös paljon niitä, kun teholle vietäessä ovat anelleet koronapiikkiä.... valitettavan myöhään. Pidä sinä sitten kuitenkin itsesi miehenä, jos näin käy!
Solkenaan, paljon = yksi Iltalehden artikkeli, jossa yksi lääkäri kertoo tämmöisestä…
Minäkin tunsin kolme nuorta jalkapalloilijaa, jotka menehtyivät. Noin 20 vuotta ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mä olen pfizerin supersalainen rokotetutkija, ihan oikeasti olen, vannon sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta jalkapalloilijaa jo yhen vuoden sisään..
Ja aikaisemmin tällainen oli todella harvinaista. Mutta nyt...
Harvinaista? Et vissiin ole paljoa seurannut. Tätä se on ollut kymmeniä vuosia.
Aina oon kattonu fudista sillai, että kuolisin tuonne. Niin varmast kuolisin enkä ihmettele et kaatuu. Tanskalaine on muuten puhunut nyt. Pitäis varmaan lukea mitä sillä sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunsin kolme nuorta jalkapalloilijaa, jotka menehtyivät. Noin 20 vuotta ennen koronaa.
Yksi salamaniskuun, yksi käytti liikaa doupingia ja yksi kuoli autokolarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jäi ottamatta ensimmäinenki piikki.
Onnittele itseäsi tulevina viikkoina sitten...
-
...tehohoidon lääkärit kertovat solkenaan tapauksista, kun potilaan viimeisiksi sanoisi on jäänyt katumus ottamatta jääneistä rokotuksista. On ollut myös paljon niitä, kun teholle vietäessä ovat anelleet koronapiikkiä.... valitettavan myöhään. Pidä sinä sitten kuitenkin itsesi miehenä, jos näin käy!
Joo, se on sitä kaikkein huvittavinta porukkaa. Tekisi mieli lällätellä vahingoniloisesti. 😁
Olet mielisairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilijat ovat aina olleet sydänsairasta sakkia. Toinen sydänkohtausaltis ryhmä on viisikymppiset yritysjohtajat. Niitä lakoaa vähän väliä.
Niin ovatkin. Sydänkohtausten määrä vaan on lisääntynyt 400 prosenttia vuoden aikana.
0/5
puskahuutelua, halpahintaista
Yksi ryhmä on yli 80-vuotiaita ja toinen alle 30-vuotiaita.