Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjät

Vierailija
25.04.2015 |

Miksi puhelinmyyjät jäävät jankkaamaan ja puhuvat päälle kun kerron kohteliaasti etten tilaa enkä osta mitään? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Kaikki ihmiset eivät ole muistisairauksista kärsiviä ja minua ärsyttää todella paljon kun on muutenkin kiire ja puhelinmyyjä sen kun jankuttaa. Eilenkin minua syyllistettiin siitä etten naisena suostu ottamaan rinta- ja gynegologisten syöpien vakuutusta. Mitä se kenellekään kuuluu minkälaiset vakuutukset minulla ovat jo ennestään? Pidän todella mauttomana sitä että minulle tuntematon ihminen alkaa puhumaan minun vartalostani.

Sukulaiseni muistisairaus tuli julki kun hän osti ja tilasi kaiken mitä ikinä puhelinmyyjät keksivät ehdottaa. Minusta sairaiden ihmisten hyväksikäyttäminen on väärin.

En ymmärrä muutenkaan puhelinmyynnin ideaa. Nykyihminen näkee päivittäin mainoksia enemmän kuin koskaan ja osaa käyttää nettiä sekä hankkia haluamansa tavarat, lehdet, pillerit ja palvelut. Koen lankoja pitkin tuputtamisen todella vastenmielisenä touhuna. En pidä laisinkaan siitä että joku tuntematon ihminen tiedustelee terveydentilaani ja tyrkyttää agressiivisesti pillereitään. Lääkäriasiat hoidan lääkärien kanssa ja apteekkiasiat apteekissa. En todellakaan halua mitään huuhaata tai taikapillereitä.

Voisiko joku puhelinmyyjä ystävällisesti vastata kysymyksiini?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:18"]

Te ootte kaikki ihan sekasin. Eikös oo parempi että ihmiset yrittää leipänsä tienata jollain työllä eikä sossun luukulla. Ei tulis mieleenkään alkaa kenenkään toisen työtä sabotoida jollain tavalla, tai kiusata tai haukkua. Hävetkää ja toivokaa että oma työpaikka pysyy alla ettette joudu koskaan kokeilemaan myyntityötä jos asenne on tommonen.

[/quote]

Kuinkas nyt yhtäkkiä selkosuomella kieltäytyminen muuttui puhelinmyyjän kiusaamiseksi? Mielestäni huoratkin tekevät rehellisempää työtä kuin puhelinmyyjät. Huora ja asiakas ovat sentään yhteisymmärryksessä siitä että asiakas haluaa palvelua. Minä voin elää elämäni ilman puhelinmyyjien palveluita.

Vierailija
22/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]

Itse en tajua tuollaista käytöstä. Ihmiset eivät tajua että puhelinmyyjä tienaavat elantonsa sitä työtä tekemällä. Jotkut soittavat OIKEASTI hyvällä asialla ja yrittävät tehdä asiakkaittensa elämästä/arjesta parempaa/sujuvampaa. Jos pidätte puhelinmyyjiä niin pahoina ihmisinä niin lyökää mielummin suoraan luuri korvaan sen jälkeen kun puhelinmyyjä on itsensä esitellyt. Oletteko oikeesti niin ajattelemattomia että mielummin annatte oman vitutuksenne mennä toisen leivänsaannin edelle? Terveisin: 1,5 vuotiaan lapsen puhelinmyyjäisä jolla tuon leivän ja maidon lapseni suuhun
[/quote]
No siksi juuri minä tätä teenkin etteivät saa sitä elantoansa.En kai minä nyt huvikseni pelleile.
[/quote]

Mitäs työtä itse teet?
[/quote]
Mitä helvettiä se sinulle kuuluu?Minua ei voisi vähempää kiinostaa saako joku puhelin häirikkö ruokaa vai ei.
[/quote]

Ajattelin ihan sitä vain että kuinkas paskan tärkeä ihminen sinä tässä suomen valtiossa olet. Ja sitä myöskin että miten pystyisin sinun alalla olevia karttamaan ja aiheuttamaan mielipahaa lopun elämääni
[/quote]
Lopeta sinä se puhelin häiriköinti niin sinua ei kohdella kuin paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:18"]

Te ootte kaikki ihan sekasin. Eikös oo parempi että ihmiset yrittää leipänsä tienata jollain työllä eikä sossun luukulla. Ei tulis mieleenkään alkaa kenenkään toisen työtä sabotoida jollain tavalla, tai kiusata tai haukkua. Hävetkää ja toivokaa että oma työpaikka pysyy alla ettette joudu koskaan kokeilemaan myyntityötä jos asenne on tommonen.

[/quote]

Hanki mieluummin itsellesi oikea ammatti ja tienaa leipäsi sillä. Esim. lähihoitajista ja siistijistä on huutava pula.

Vierailija
24/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:45"]Koska vasta kolmannen ein jälkeen saa lopettaa puhelun. Jos siis mielii pitää työpaikkansa.
[/quote]

Tästä pitää olla eri mieltä. Olin itse n. 3 kuukautta sitten puhelinmyyjänä, ja meillä pomo ohjeisti selvästi lopettamaan ensimmäiseen eihin. Mitä turhaan sitä alkaa yrittämään, jos toinen sanoo ei.

Mutta firmojakin on erilaisia. Olen kuullut juttuja muista puhelinmyyntifirmoista, ja vaikuttaa siltä, että se, missä itse työskentelin oli sieltä parhaimmasta päästä. Palkkakin tuli ajallaan jne.

Vierailija
25/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]

Itse en tajua tuollaista käytöstä. Ihmiset eivät tajua että puhelinmyyjä tienaavat elantonsa sitä työtä tekemällä. Jotkut soittavat OIKEASTI hyvällä asialla ja yrittävät tehdä asiakkaittensa elämästä/arjesta parempaa/sujuvampaa. Jos pidätte puhelinmyyjiä niin pahoina ihmisinä niin lyökää mielummin suoraan luuri korvaan sen jälkeen kun puhelinmyyjä on itsensä esitellyt. Oletteko oikeesti niin ajattelemattomia että mielummin annatte oman vitutuksenne mennä toisen leivänsaannin edelle? Terveisin: 1,5 vuotiaan lapsen puhelinmyyjäisä jolla tuon leivän ja maidon lapseni suuhun
[/quote]
No siksi juuri minä tätä teenkin etteivät saa sitä elantoansa.En kai minä nyt huvikseni pelleile.
[/quote]

Mitäs työtä itse teet?
[/quote]
Mitä helvettiä se sinulle kuuluu?Minua ei voisi vähempää kiinostaa saako joku puhelin häirikkö ruokaa vai ei.
[/quote]

Ajattelin ihan sitä vain että kuinkas paskan tärkeä ihminen sinä tässä suomen valtiossa olet. Ja sitä myöskin että miten pystyisin sinun alalla olevia karttamaan ja aiheuttamaan mielipahaa lopun elämääni
[/quote]
[/quote]

Itse asiassa minua ei kohdella kuin paskaa. Asiakkaani pitävät minusta ja ovat jopa pyytäneet itselleen töihin. Asiakkaani pitävät minuun yhteyttä vähän väliä ja minä pidän asiakkaisiini yhteyttä säännöllisin väliajoin. Jopa ystäviäni ja sukulaisiani on asiakkainani. Pidän työstäni ja pidän myöskin siitä kun saan kotona pöydän ääressä katsoa kun lapseni saa suuhun ruokaa. Ehkä sinunkin pitäisi aloittaa työnteko ja oppia arvostamaan rahaa ja perhettä ja sitä ettei tarvitse olla yhteiskunnan loinen koti sohvalla?

Vierailija
26/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puhelinmyyjä yritti myydä väkisin kalaöljykapseleita vaikka sanoin olevani kasvissyöjä. Hänelle ei mennyt millään jakeluun että kalakin on lihaa ja useimpien kapselien päällinen on gelatiinia eli useimmiten possua. Jankkasi sitten jotain terveellisyydestä. Paraskin puhuja!

Vierailija
27/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mitäs työtä itse teet?
[/quote]
[/quote]

Taikka itseasiassa tajusinkin juuri että taidat olla työtön. Käyt sossun luukulla kinuamassa rahaa kun pitää sohvan perukoilla päivät pitkät maata ja maksaa vuokra ja syödä ruokaakin jossain välissä. Kyllä se helppoa on. Kaikki vaan ei halua mennä siitä missä aita on matalin
[/quote]
Sinähän sen tiedät.Ällöttää tollaset jotka kusettaa muistisairaita vanhuksia!Jos saisin potkut niin mielummin olisin työtön kun alkaisin puheli häiriköksi.Tapa ittes vitun luuseri etkö parempaa duunia saa?
[/quote]

Olen ollut nykyisessä firmassa töissä 1,5v ja en itseasiassa ole tainnut kertaakaan vahingossakaan soittaa muistisairaalle vanhalle ihmiselle. Muistisairaat vanhat ihmiset harvemmin ovat yrityksien toimitusjohtajia meinaan ;)

Vierailija
28/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:18"]

[/quote]

Hanki mieluummin itsellesi oikea ammatti ja tienaa leipäsi sillä. Esim. lähihoitajista ja siistijistä on huutava pula.
[/quote]

No katsos kun se palkka ;)

Vierailija
29/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ala- asteikäiselle puolestaan kaupattiin sähkötupakkaa puhelimessa. Pentu sanoi ettei meillä kukaan polta ja myyjä oli todennut tarjoavansa hänelle sähkötupakkaa koska muutkin polttavat sitä. Olin todella vihainen ja olisin soittanut puhelinmyyntifirmaan tiukan puhelun jos myyjä olisi jättänyt yhteystiedot lapselle.

Vierailija
30/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mitäs työtä itse teet?
[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Itse asiassa minua ei kohdella kuin paskaa. Asiakkaani pitävät minusta ja ovat jopa pyytäneet itselleen töihin. Asiakkaani pitävät minuun yhteyttä vähän väliä ja minä pidän asiakkaisiini yhteyttä säännöllisin väliajoin. Jopa ystäviäni ja sukulaisiani on asiakkainani. Pidän työstäni ja pidän myöskin siitä kun saan kotona pöydän ääressä katsoa kun lapseni saa suuhun ruokaa. Ehkä sinunkin pitäisi aloittaa työnteko ja oppia arvostamaan rahaa ja perhettä ja sitä ettei tarvitse olla yhteiskunnan loinen koti sohvalla?
[/quote]
Ei sinulla mitään asiakkaita ole vann uhreja.

Vierailija
31/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:18"] Te ootte kaikki ihan sekasin. Eikös oo parempi että ihmiset yrittää leipänsä tienata jollain työllä eikä sossun luukulla. Ei tulis mieleenkään alkaa kenenkään toisen työtä sabotoida jollain tavalla, tai kiusata tai haukkua. Hävetkää ja toivokaa että oma työpaikka pysyy alla ettette joudu koskaan kokeilemaan myyntityötä jos asenne on tommonen. [/quote] Hanki mieluummin itsellesi oikea ammatti ja tienaa leipäsi sillä. Esim. lähihoitajista ja siistijistä on huutava pula. [/quote] No katsos kun se palkka ;)

[/quote]

Me emme taida jakaa samoja moraaliarvoja. Lähihoitajana tai siistijänä sinä voisit oll aidosti hyödyksi. Puhelinterroristina olet aikavaras ja kiusaat ihmisiä.

Vierailija
32/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mitäs työtä itse teet?
[/quote]
[/quote]

Taikka itseasiassa tajusinkin juuri että taidat olla työtön. Käyt sossun luukulla kinuamassa rahaa kun pitää sohvan perukoilla päivät pitkät maata ja maksaa vuokra ja syödä ruokaakin jossain välissä. Kyllä se helppoa on. Kaikki vaan ei halua mennä siitä missä aita on matalin
[/quote]
Sinähän sen tiedät.Ällöttää tollaset jotka kusettaa muistisairaita vanhuksia!Jos saisin potkut niin mielummin olisin työtön kun alkaisin puheli häiriköksi.Tapa ittes vitun luuseri etkö parempaa duunia saa?
[/quote]

Olen ollut nykyisessä firmassa töissä 1,5v ja en itseasiassa ole tainnut kertaakaan vahingossakaan soittaa muistisairaalle vanhalle ihmiselle. Muistisairaat vanhat ihmiset harvemmin ovat yrityksien toimitusjohtajia meinaan ;)
[/quote]
Tapa ittes
[/quote]

Nyt vetoat sanomalla toisille itsensä tappamisesta koska huomaat että mitään mitä sanot ei oikeastaan kiinnosta sen enempää minua. Sulla ei ole enään mitään mitä voisit sanoa tai saatika sitten perustella sanomisiasi. Sulla taitaa ottaa vähän tunteisiin kun huomaatkin ettei puhelinmyynti niin kamalaa olekkaan. Ota huomioon se että puhelinmyyntiä on monia erilaisia aloja ja tapoja. Ehkä ajattelet tällä hetkellä sitä toimistoa missä myydään boksereita ja partateriä. Mene itseesi ja mieti hetki millä pystyisit perustelemaan sen miksi tappaisin itseni ja miksi heität tommosia syytöksiä ihmisistä ketä et tunne? Itselläni on asiakkaana yritys jonka tuoteita ostat taatusti jos et kuukausittain niin sitä harvemmin kaupasta. Hyvin tyytyväisiä ovat olleet palveluihini ja myyntiini.

Vierailija
33/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:18"] Te ootte kaikki ihan sekasin. Eikös oo parempi että ihmiset yrittää leipänsä tienata jollain työllä eikä sossun luukulla. Ei tulis mieleenkään alkaa kenenkään toisen työtä sabotoida jollain tavalla, tai kiusata tai haukkua. Hävetkää ja toivokaa että oma työpaikka pysyy alla ettette joudu koskaan kokeilemaan myyntityötä jos asenne on tommonen. [/quote] Hanki mieluummin itsellesi oikea ammatti ja tienaa leipäsi sillä. Esim. lähihoitajista ja siistijistä on huutava pula. [/quote] No katsos kun se palkka ;)

[/quote]

Me emme taida jakaa samoja moraaliarvoja. Lähihoitajana tai siistijänä sinä voisit oll aidosti hyödyksi. Puhelinterroristina olet aikavaras ja kiusaat ihmisiä.
[/quote]

Höpöhöpö. On tuotteita ja palveluita, niille erilaisia myyntikanavia. Ihan normaalia työtä siis. Terrorismi ja moraaliarvot ihan erikseen.

Sä varmaan jäät jankkaamaan sen myyjän kanssa ihan itse ja sun aikaa kuluu sen takia niin paljon, verenpaine nousee ja vitutus jatkuu monta tuntia. Mä lähden nyt tästä keskustelusta, mukavaa viikonloppua kaikille :-)

Vierailija
34/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mitäs työtä itse teet?
[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Ei sinulla mitään asiakkaita ole vann uhreja.
[/quote]

Kerro nyt millä alalla olet? Oletko isossakin organisaatiossa töissä? voit kyllä suoraan sanoa jos makaat vain kotona katsomassa telvisiota. ei se sinällänsä minua paljoakaan haittaa. Vähän vain harmittaa kun muut joutuvat maksaan elämisesi ja sitten samaan aikaan alennat täällä heitä ketkä veroistansa maksavat sinunkin ruokasi

Vierailija
35/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaksi ihmiset osaavatkin tehdä elämänsä. Siinä puhelimessa on se punainen luurin kuva. Heti kun käy ilmi, että soittaja on puhelinmyyjä, sanon kohteliaasti "ei, kiitos" ja lyön luurin korvaan.

Vierailija
36/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]
Harvemmin ne taitaa puhelimia myydä.
Ps. Meillä arvostettiin pitkiä puheluita, näytti hyvältä linjalla olo ajassa eikä haitannut vaikkei siitä tullut kauppoja sillä tuntipalkka juoksi.

Vierailija
37/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun joku oikein kerjää bannia.

Vierailija
38/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mitäs työtä itse teet?
[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Tapa ittes
[/quote]

Nyt vetoat sanomalla toisille itsensä tappamisesta koska huomaat että mitään mitä sanot ei oikeastaan kiinnosta sen enempää minua. Sulla ei ole enään mitään mitä voisit sanoa tai saatika sitten perustella sanomisiasi. Sulla taitaa ottaa vähän tunteisiin kun huomaatkin ettei puhelinmyynti niin kamalaa olekkaan. Ota huomioon se että puhelinmyyntiä on monia erilaisia aloja ja tapoja. Ehkä ajattelet tällä hetkellä sitä toimistoa missä myydään boksereita ja partateriä. Mene itseesi ja mieti hetki millä pystyisit perustelemaan sen miksi tappaisin itseni ja miksi heität tommosia syytöksiä ihmisistä ketä et tunne? Itselläni on asiakkaana yritys jonka tuoteita ostat taatusti jos et kuukausittain niin sitä harvemmin kaupasta. Hyvin tyytyväisiä ovat olleet palveluihini ja myyntiini.
[/quote]
Toivottavasti kuolet helvetin vanhusten kusettaja.Tee itsemurha.Kukaan ei jää sinua kaipaamaan.
[/quote]

Niinkuin tuossa aiemmin jo sanoin niin vanhukset eivät ole sitä "alaani". ehkä sinä heistä pidät niin paljon kun kokoajan siitä toitotat. Ihmiset keille soitan ovat pääsääntöisesti 20-50 vuotiaita YRITYKSIEN JOHTAJIA. Heillä on sentäs kaikki ruuvvit päässä tallella. Toisin kuin sinulla. Tai jos sinä olet yrityksen johtaja niin toivon ettei ikinä tule sellaista pakonomaista tarvetta asioida yrityksesi kanssa. ainiin, pahoittelen, unohdin jo että olethan työtön

Vierailija
39/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Esitä kiinostunutta ja kysele kaikkea tuotteesta ja venytä puhelua sinne 20 minuuttiin.Sitten sanot että en ostakkaan mitään.Siinä menee omaa aikaa hukkaan mutta se on sen arvoista kun puhelin myyjää vituttaa.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mitäs työtä itse teet?
[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Tapa ittes
[/quote]

[/quote]
Toivottavasti kuolet helvetin vanhusten kusettaja.Tee itsemurha.Kukaan ei jää sinua kaipaamaan.
[/quote]

Niinkuin tuossa aiemmin jo sanoin niin vanhukset eivät ole sitä "alaani". ehkä sinä heistä pidät niin paljon kun kokoajan siitä toitotat. Ihmiset keille soitan ovat pääsääntöisesti 20-50 vuotiaita YRITYKSIEN JOHTAJIA. Heillä on sentäs kaikki ruuvvit päässä tallella. Toisin kuin sinulla. Tai jos sinä olet yrityksen johtaja niin toivon ettei ikinä tule sellaista pakonomaista tarvetta asioida yrityksesi kanssa. ainiin, pahoittelen, unohdin jo että olethan työtön
[/quote]
20 vuotiaat eivät ole minkään yrityksen johtajia.Taidat vaan luulla että olet joku haluttukkin soittaja ja kaikki vaan vihaavat sinua kun häiriköit.Vitun luuseri hanki oikea duuni.

Vierailija
40/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm kolu haisee ja pitkälle täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme