Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilua parisuhteessa

Vierailija
25.04.2015 |

Parisuhteemme alussa halusin kovasti miellyttää miestäni ja kyselin aina hänen mielipidettään vaatevalintoihini ja sainkin niitä paljon. Kroppani oli kunnossa. Myös miehen vaatekaappi meni suurelta osin uusiksi. Nyt kuitenkin mies on selkeästi sanonut haluavansa päättää itse siitä mitä pukee päällensä, joten en ole enää antanut mielipidettäni siihen laittaako hän esimerkiksi kauluspaidan päälle urheilutakin vaiko ei. 

Nyt kuitenkin mietin, että voinko minäkin olla karistelematta raskauskilojani sen enempää mieheltä kyselemättä? Olen nimittäin itse alkanut viihtymään kilojeni kanssa. Eikö se ole ihan reilua?

t. vatsasta plösö mamma

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys siis kuului, onko reilua? Saisiko siihen mielipiteitä?

ap

Vierailija
22/22 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:34"]

Naiset ovat kyllä mestareita keksimään tekosyytä läskeydelleen. "Mies pukeutuu urheilutakkiin, minun ei enää tarvitse huolehtia terveydestäni!" :D

[/quote]Entä miehet? Miehillä on tutkimusti enemmän liikapainoa kuin naisilla. 

[/quote]

Miehet eivät keksi tekosyitä, suurin osa mies kyllä rehellisesti myöntää miksi on läski. Naisilla on sitten näitä "kilpirauhanen genetiikka lihon vaikka syön 400 kilokaloria päivässä mutta miehet ovat läskempiä oikeassa naisessa on jotain josta ottaa kiinni" -selityksiä vaikka muille jakaa.

[/quote]

Eihän ap:kaan mitään tekosyytä ole keksimässä, vaan sanoo vain viihtyvänsä raskauskilojensa kanssa. Eli miehen pukeutuminen ei ole syy tähän, vaan kysymys kuuluu miten paljon puolisoa tulee yrittää miellyttää parisuhteessa oman mukavuuden kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä