Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmisiä, jotka eivät tunne syyllisyyttä mistään?

Vierailija
05.01.2022 |

Ihmisiä, jotka nukkuvat yönsä aina hyvin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Ovat olevinaan erehtymättömiä. Ressukoilla on vielä paljon opittavaa elämästä.

Vierailija
2/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta en kyllä ymmärrä miten se valvominen auttaisi asiaan 🤷🏻‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihmisten nukkumistavoista juurikaan. Joten mahdotonta vastata. 

Vierailija
4/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut.

Vierailija
5/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Syy on aina muissa.

Vierailija
6/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sanonta tuo hyvin yönsä nukkuminen, kyllä narsistikin voi olla huonouninen, vaikka onkin aina mielestään oikeassa.

Vierailija
7/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti Yli-Viikari.

Vierailija
8/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, en tunne syyllisyyttä tai omantunnon tuskia mistään, entä sitten?

Syy löytyy aina ÄIDISTÄ! Varhaiskasvatuksessa syntynyt häiriö, kun ei ole saanut huomiota ja hellyyttä 0-3 vuotiaana.

Miettikää itseänne ja älylaite käyttäytymistänne, ettei lapsistanne tule narsku psykoja...

Vierailija
9/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy löytyy aina ÄIDISTÄ! Varhaiskasvatuksessa syntynyt häiriö, kun ei ole saanut huomiota ja hellyyttä 0-3 vuotiaana.

Miettikää itseänne ja älylaite käyttäytymistänne, ettei lapsistanne tule narsku psykoja...

Wat?

Vierailija
10/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, koiranomistajat.

Vierailija
11/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wat?

Witun ääliö some äityli, lueppa tuosta ja mieti omanaikasi käyttöä vs lapsen kanssa puuhailua, kosketusta ja kattsekontaktia vs luurin kyttäydyä ja päivityksä

https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleis…

Vierailija
12/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä uhrit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wat?

Witun ääliö some äityli, lueppa tuosta ja mieti omanaikasi käyttöä vs lapsen kanssa puuhailua, kosketusta ja kattsekontaktia vs luurin kyttäydyä ja päivityksä

https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleis…

Kun yliskamarissa ei ole kuin 25 watin himmeä lamppu, joka sekin on jo aikoja sitten mennyt rikki.

Vierailija
13/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideille!

PERSOONALLISUUDEN KEHITTYMINEN

Lapsen varhaiskehityksessä lapsi näkee omien tarpeittensa tyydyttäjänä äitinsä, joka vastaa vain hänen hyvinvoinnistaan. Tämä narsistinen kehitysvaihe on lapsen kasvun kannalta välttämätön, mutta se luo myös pohjan narsistiselle persoonallisuushäiriölle. Normaalisti vanhemmat eivät kykene vastaamaan lapsen kaikkiin tarpeisiin, jolloin lapsi joutuu kokemaan pettymyksiä. Varhaiskasvun merkitys aivojen ja hermoston kehittymisen kannalta on merkittävä. Vanhempien ja lapsen välinen vuorovaikutus antaa lapselle tunnekokemuksia, jotka vaikuttavat lapsen persoonallisuuden kehittymiseen. Ensimmäisen elinvuoden merkitys on tässä prosessissa huomattavan tärkeä. Inhimillisten pettymysten kautta lapsi oppii ja kehittyy itsenäiseksi. Mikäli tässä vaiheessa pettymykset ovat liian suuria tai toistuvia, tai vaihtoehtoisesti pettymyksiä ei tule ollenkaan, saattaa lapsen kehitys häiriintyä. (Myllärniemi 2004. Sinkkonen 2008, 113-115

Ole instassa, tsekkaa puhelinta, kun koko ajan piipittää niin saat kasvatettua narsistin lapsestasi.

Vierailija
14/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ainakin yhden tälläisen selkeän psykopaatin olen tavannut. Mutta onhan näitä paljon enemmän.

Vierailija
15/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump.

Vierailija
16/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äideille!

PERSOONALLISUUDEN KEHITTYMINEN

Lapsen varhaiskehityksessä lapsi näkee omien tarpeittensa tyydyttäjänä äitinsä, joka vastaa vain hänen hyvinvoinnistaan. Tämä narsistinen kehitysvaihe on lapsen kasvun kannalta välttämätön, mutta se luo myös pohjan narsistiselle persoonallisuushäiriölle. Normaalisti vanhemmat eivät kykene vastaamaan lapsen kaikkiin tarpeisiin, jolloin lapsi joutuu kokemaan pettymyksiä. Varhaiskasvun merkitys aivojen ja hermoston kehittymisen kannalta on merkittävä. Vanhempien ja lapsen välinen vuorovaikutus antaa lapselle tunnekokemuksia, jotka vaikuttavat lapsen persoonallisuuden kehittymiseen. Ensimmäisen elinvuoden merkitys on tässä prosessissa huomattavan tärkeä. Inhimillisten pettymysten kautta lapsi oppii ja kehittyy itsenäiseksi. Mikäli tässä vaiheessa pettymykset ovat liian suuria tai toistuvia, tai vaihtoehtoisesti pettymyksiä ei tule ollenkaan, saattaa lapsen kehitys häiriintyä. (Myllärniemi 2004. Sinkkonen 2008, 113-115

Ole instassa, tsekkaa puhelinta, kun koko ajan piipittää niin saat kasvatettua narsistin lapsestasi.

Noin se menee nykyään, valitettavasti

Vierailija
17/17 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisesti, mutta valitettavasti ex-mies. Koskaan mikään ei ollut hänen syytään ja kuorsasi kaiket yöt (oli omasta mielestään siihen oikeus) vaikka lapset pieniä tai/ja myöhemmin sairaana tai jotain muuta tarvetta.

Idiootti olin kun kestin 32 vuotta!