Tiedätkö ihmisiä, jotka eivät tunne syyllisyyttä mistään?
Kommentit (17)
Tiedän, mutta en kyllä ymmärrä miten se valvominen auttaisi asiaan 🤷🏻♀️
En tiedä ihmisten nukkumistavoista juurikaan. Joten mahdotonta vastata.
Taitaa olla sanonta tuo hyvin yönsä nukkuminen, kyllä narsistikin voi olla huonouninen, vaikka onkin aina mielestään oikeassa.
Minä itse, en tunne syyllisyyttä tai omantunnon tuskia mistään, entä sitten?
Syy löytyy aina ÄIDISTÄ! Varhaiskasvatuksessa syntynyt häiriö, kun ei ole saanut huomiota ja hellyyttä 0-3 vuotiaana.
Miettikää itseänne ja älylaite käyttäytymistänne, ettei lapsistanne tule narsku psykoja...
Vierailija kirjoitti:
Syy löytyy aina ÄIDISTÄ! Varhaiskasvatuksessa syntynyt häiriö, kun ei ole saanut huomiota ja hellyyttä 0-3 vuotiaana.
Miettikää itseänne ja älylaite käyttäytymistänne, ettei lapsistanne tule narsku psykoja...
Wat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wat?
Witun ääliö some äityli, lueppa tuosta ja mieti omanaikasi käyttöä vs lapsen kanssa puuhailua, kosketusta ja kattsekontaktia vs luurin kyttäydyä ja päivityksä
https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleis…
Äitinsä uhrit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wat?
Witun ääliö some äityli, lueppa tuosta ja mieti omanaikasi käyttöä vs lapsen kanssa puuhailua, kosketusta ja kattsekontaktia vs luurin kyttäydyä ja päivityksä
https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleis…
Kun yliskamarissa ei ole kuin 25 watin himmeä lamppu, joka sekin on jo aikoja sitten mennyt rikki.
Äideille!
PERSOONALLISUUDEN KEHITTYMINEN
Lapsen varhaiskehityksessä lapsi näkee omien tarpeittensa tyydyttäjänä äitinsä, joka vastaa vain hänen hyvinvoinnistaan. Tämä narsistinen kehitysvaihe on lapsen kasvun kannalta välttämätön, mutta se luo myös pohjan narsistiselle persoonallisuushäiriölle. Normaalisti vanhemmat eivät kykene vastaamaan lapsen kaikkiin tarpeisiin, jolloin lapsi joutuu kokemaan pettymyksiä. Varhaiskasvun merkitys aivojen ja hermoston kehittymisen kannalta on merkittävä. Vanhempien ja lapsen välinen vuorovaikutus antaa lapselle tunnekokemuksia, jotka vaikuttavat lapsen persoonallisuuden kehittymiseen. Ensimmäisen elinvuoden merkitys on tässä prosessissa huomattavan tärkeä. Inhimillisten pettymysten kautta lapsi oppii ja kehittyy itsenäiseksi. Mikäli tässä vaiheessa pettymykset ovat liian suuria tai toistuvia, tai vaihtoehtoisesti pettymyksiä ei tule ollenkaan, saattaa lapsen kehitys häiriintyä. (Myllärniemi 2004. Sinkkonen 2008, 113-115
Ole instassa, tsekkaa puhelinta, kun koko ajan piipittää niin saat kasvatettua narsistin lapsestasi.
Kyllä. Ainakin yhden tälläisen selkeän psykopaatin olen tavannut. Mutta onhan näitä paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Äideille!
PERSOONALLISUUDEN KEHITTYMINEN
Lapsen varhaiskehityksessä lapsi näkee omien tarpeittensa tyydyttäjänä äitinsä, joka vastaa vain hänen hyvinvoinnistaan. Tämä narsistinen kehitysvaihe on lapsen kasvun kannalta välttämätön, mutta se luo myös pohjan narsistiselle persoonallisuushäiriölle. Normaalisti vanhemmat eivät kykene vastaamaan lapsen kaikkiin tarpeisiin, jolloin lapsi joutuu kokemaan pettymyksiä. Varhaiskasvun merkitys aivojen ja hermoston kehittymisen kannalta on merkittävä. Vanhempien ja lapsen välinen vuorovaikutus antaa lapselle tunnekokemuksia, jotka vaikuttavat lapsen persoonallisuuden kehittymiseen. Ensimmäisen elinvuoden merkitys on tässä prosessissa huomattavan tärkeä. Inhimillisten pettymysten kautta lapsi oppii ja kehittyy itsenäiseksi. Mikäli tässä vaiheessa pettymykset ovat liian suuria tai toistuvia, tai vaihtoehtoisesti pettymyksiä ei tule ollenkaan, saattaa lapsen kehitys häiriintyä. (Myllärniemi 2004. Sinkkonen 2008, 113-115Ole instassa, tsekkaa puhelinta, kun koko ajan piipittää niin saat kasvatettua narsistin lapsestasi.
Noin se menee nykyään, valitettavasti
Klassisesti, mutta valitettavasti ex-mies. Koskaan mikään ei ollut hänen syytään ja kuorsasi kaiket yöt (oli omasta mielestään siihen oikeus) vaikka lapset pieniä tai/ja myöhemmin sairaana tai jotain muuta tarvetta.
Idiootti olin kun kestin 32 vuotta!
Ikävä kyllä. Ovat olevinaan erehtymättömiä. Ressukoilla on vielä paljon opittavaa elämästä.