Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä sairaalaan, jos sairastuu influenssaan ja särkylääkkeet ei tehoa? Siis ihan olon takia, vaikka ehkä selviäisikin kotona.

Vierailija
05.01.2022 |

Onko sairaalassa sen verran tehokkaammat lääkkeet, että influenssa on vähemmän tuskainen kokemus sairastaa siellä? EIkös ne laita suoraan suoneen useitakin lääkkeitä?

Siis jos ihan oloa ajattelee.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa saa helposti koronan tuohon influenssan päälle. Itse kun olin sairaalassa leikkauksen jälkeen syksyllä niin samassa huoneessa olevan maahanmuuttajanaisen suku kävi taajaan katsomassa omaistaan ilman maskeja ja kova oli puheen sorina. Pakenin aina paikalta heikkokuntoisenakin välttyäkseni tartunnoilta.

Vierailija
22/27 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssa ei ole mikään kevyt tauti vaikka täällä päivittelette aloittajan tekstille. Nostaa kovan kuumeen ja aiheuttaa kovaa lihassärkyä, päänsärkyä. Nestehukka voi tulla nopeastikin. Itse sairastin muutama vuosi sitten influenssan ja tuli keuhkokuume, joten sairaalaan vei. Jos ei pärjää kotona, on sairaala oikea paikka.

Osa suomalaisista ei ole vielä keski-ikäisenäkään sairastanut influenssaa. Näille on ihan turha yrittää kertoa minkälainen tauti influenssa on ja että olisi syytä ottaa rokotus. Pitävät lukuisia flunssiaan influenssana ja sen perusteella on tehty sellainen johtopäätös, että kyseessä ei ole paha tauti. Kyllä he sitten sairaalassa viimeistään uskovat.

Ystävä odottaa uusia keuhkoja influenssan jäljiltä. Oli teholla pitkään koomassa. Riskialtis leikkaus edessä, jos sopiva luovuttaja löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei influenssasta aina tule keuhkokuume.

Ap puhuu pelkästä influenssasta.

Vierailija
24/27 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päässyt edes lääkärille. Soitin neljä päivää jatkuneessa 40+ kuumeessa, ja sanoivat vaan että kattellaan, kattellaan. Nahistuin sitten kotona, ja tuosta parin päivän jälkeen kuume vasta laski. Jäi kuva että lääkärijumalan luokse ei pääse kuin pää kainalossa (jos silloinkaan, kun kerran jaksaa kantaa oman päänsä)

Vierailija
25/27 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juu, sairaalaanhan vaan mennään niin kuin johonkin hotelliin…"

Kyllä se nykyään siltä tuntuu,  kuinka moni siellä onkaan aivan turhan takia, siis ihan oikeasti. Minullekin oikein tilattiin ambulanssi siirtämään toiseen sairaalaan kevyen hengenahdistuksen takia, toki en suostunut vaan menin omalla autolla, nimittäin töissä olen monasti ollut paljon pahemmassa kunnossa.

Vierailija
26/27 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan kannattaa tai siis pitää hakeutua, jos kotona ei pärjää. Niinhän tehtiin ennen koronaakin. JOS kotona pärjää, miksi mennä sairaalaan? Suoneen ei lääkkeitä anneta, ellei ole pakko. 

Vierailija
27/27 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssaa ei ollut viime vuonna ollenkaan, kun korona otti sen elintilan. Vieläkään influenssaa ei ole. Syksyllä kohkattiin, että tulisi paha influenssaepidemia ja jaettiin rokotuksia, kun luultiin, että korona vihdoin väistyy, mutta korona räjähtikin sitten kunnolla, eikä influenssaa ole siten liikkeellä vieläkään. Jos jollain on nyt kuumetta ja kipeä olo, se on jotain muuta, luultavasti koronaa. Oletko ap käynyt testissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän