Biisi jota aluksi inhosit mutta nyt tykkäät?
Kommentit (22)
Alkuun en voinut sietää Jenni Vartiaisen Edeniä, mutta siitä jännä biisi että mitä useammin kuulee, sitä paremmlata kuulostaa.
Sannin 2080-luvulla. En oo oikein muista Sannin biiseistä pitänyt, joten aluksi en tästäkään, mutta onhan se kieltämättä aika nätti nyt kun on enemmän radiosta tullut :)
Jari Sillanpään Sinä ansaitset kultaa. Nykyään laulan ja fiilistelen täysillä mukana kun tulee radiosta, vaikka aluksi haukuin biisin lyttyyn :D
Italian euroviisu vuodelta 1974 Gigliola Cinquetti Si: ai että mä inhosin tätä biisiä pentuna, soi joka paikassa ja sit Leala Veen (chic!) teki siitä coverin, joka sekin soi joka paikassa. Minä olin punkkari ja rokkari ja inhosin muutenkin iskelmiä.
Sitten radiohiljaisuus ja nyt vuosien jälkeen voin kuunnella ko. biisiä ihan sujuvasti: itse asiassa se on täydellinen iskelmä. Siis alkuperäisenä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:06"]
Kasimir Vadelmavene
[/quote]
Mulla sama! Viime kesänä suljin heti radion jos alkoi soida, tänä vuonna voisin jammailla kaikessa rauhassa. :D
Mariskan Kukkurukuu. Olin ensin, että mitä vittua. "Kukkurukuu, taivaalle on noussut kuu..." Niin vain kävi, että n. kolmannella kuuntelukerralla alkoi kyynel kiertyä silmäkulmaan ja jokin sielussa liikahti kuunnellessani sanoja. Nytkin, kun laulu tulee mieleeni tätä kirjoittaessa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:20"]Sannin 2080-luvulla. En oo oikein muista Sannin biiseistä pitänyt, joten aluksi en tästäkään, mutta onhan se kieltämättä aika nätti nyt kun on enemmän radiosta tullut :)
[/quote]
Itsellä päinvastoin! Aluksi kappale oli ihan ookoo, mutta nykyään kanava vaihtuu saman tien, jos alkaa soimaan radiossa (eli kohtuullisen usein...)
Iron Maiden: The number of the priest
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:14"]
Italian euroviisu vuodelta 1974 Gigliola Cinquetti Si: ai että mä inhosin tätä biisiä pentuna, soi joka paikassa ja sit Leala Veen (chic!) teki siitä coverin, joka sekin soi joka paikassa. Minä olin punkkari ja rokkari ja inhosin muutenkin iskelmiä.
Sitten radiohiljaisuus ja nyt vuosien jälkeen voin kuunnella ko. biisiä ihan sujuvasti: itse asiassa se on täydellinen iskelmä. Siis alkuperäisenä.
[/quote]
Oli pakko kuunnella toi biisi, ja onpa todella kaunis laulu! Tuollaiset kohtalokkaat 70-luvun iskelmät ovat hurjan tyylikkäitä.
Haloo helsingin jos elämä ois helppoo
Tauski - Minä vain