Miten selvittää lapsen isyys?
Epäilen että ex-vaimon lapsi on minun. Ihan turha tulla huutamaan sivusta porvoota, kun oikeasta tilanteesta kyse. Näin ex-vaimon kaupungissa jonne muutin eron jälkeen ja exä lykkäsi yksin vaunuja. Epäilyttää että vauva on minun kun lasken 1+1 yhteen niin en näe ketään muuta isävaihtoehtoa kuin itseni. Exällä ei ole ollut ketään toista ja siitä olen 100% varma. Tänään en mennyt juttelemaan kun hämmennyin kovin eikä ex huomannut minua. Haluan saada selvyyden asiaan mutta miten? Jos minut todetaan isäksi haluan tavata lastani ja kasvattaa lapseni. Järkytyin miksei ex ole sanonut mitään ja on pimittänyt koko asian raskautta myöden.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla varma ettei ole ollut muita? Hyvin on pystynyt lapsenkin salaamaan ja niin myös miesjuttunsakiin.
Emme eronneet pettämisen takia ja tunnen ex-vaimon ja tiedän sen kuinka paljon halusimme lasta.
Eli erositte lapsettomuuden takia, mutta vaimo ehtikin tulemaan raskaaksi? Jos näin, oliko ero mielestäsi turha? Tosin palstaparlamentille 'turha ero' on lähes tuntematon käsite.
Rakasteltiin ja seuraavana päivänä vaimo sanoi hyvin vakavana haluavansa eron. Siinä sitten puitiin asiaa ja tein selväksi, että yritettäisiin edes vielä mutta vaimo oli varma että ero on paras vaihtoehto kun ei lastakaan näy. Kolmatta osapuolta ei ole ollut ja siitä olen varma. 1+1 yhteenlaskettuna olen aika varma, että vaimo onkin raskautunut meidän viimeisimmästä kerrasta. Vaimo ei ollut raskaana kun olimme yhdessä enkä tiedä milloin on saanut tietää raskaudesta ilmeisesti eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen iloinen perhetapahtuma. Millaiset välit exään? Voitko kysyä suoraan?
Muutama kerta on viestitelty eron jälkeen eli ihan hyvät välit. Erottiin kun ei saatu lasta alulle useista yrityksistä huolimatta ja järkytyin kun exä lykkäili vaunuja. Voin kysyä suoraan mutta haluaisin kysyä kasvotusten.
Onhan voinut käydä hedelmöityshoidoissa. Aika todennäköistäkin, jos lasta halusi ettekä saaneet.
Kävimme yhdessä hoidoissa mutta eivät tuottaneet tulosta. Epäilen suuresti että viimeinen kerta yhdessä onnistui raskautumisessa.
Ensin varmasti kannattaa selvittää milloin vauva on syntynyt. Kysy ex vaimon sukulaisilta, ystäviltä, kai sä jonkun tunnet jolta voit kysyä. Sen jälkeen lasket ja jos voi olla isäehdokas, niin ehkä kannattaa kysyä naiselta suoraan.
Ei exä imetä muiden vauvoja. Laitoin viestiä exän sisarukselle joka kertoi että on saanut lapsen ja oli hänellekin suuri yllätys. Eilisestä on vaan vahvistunut, että lapsi olisi minun. Exälle laitoin viestiä, että haluaisin tavata kasvotusten.