Harmaantuuko alapää?
Mietin tässä kun hiuksissa alkaa esiintymään harmaata, niin harmaantuko alapääkin jossain vaiheessa?
Kommentit (25)
Ja harvenee. Posliiniksi vaan, niinkuin hopeaketutkin tekevät yläpäälleen.
Harmaakarvaiset vitjamunat on niin HOT!
Vierailija kirjoitti:
ja karvoitus vähenee
No hiukset lähtee kyllä yläpäästä harmaantumisen lisäksi, mutta alapäässä ei harmillisesti esiinny harvennusta, harmi. Ap
Kannattaa posliiniksi ajelua yleensäkin miettiä jo nuorempana pariin kertaan, kun ei enää tuuheus palaa ennalleen.
Että eleleekö iäkkäämpänä mieluummin karvojen vai kurttujen kanssa.
Joo :( Eikä uskalla värjätä kun on herkkää aluetta...
Kyllä minulta on alapään karvat harventuneet, vaikken ole koskaan ajellut posliiniksi. Harmaantumaan alkoivat joskus 43-vuotiaana, mutta eivät ole vieläkään koknaan harmaat. Nainen 56 v.
Hopeashampoolla lähtee kellastumat alapiästä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa posliiniksi ajelua yleensäkin miettiä jo nuorempana pariin kertaan, kun ei enää tuuheus palaa ennalleen.
Että eleleekö iäkkäämpänä mieluummin karvojen vai kurttujen kanssa.
Kerrotko miten ajelu tarkalleen vaikuttaisi karvojen tuuheuteen? Karvat harvenevat iän myötä, ihan sama mitä on aiemmin tehnyt. Joillain lähtee jopa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulta on alapään karvat harventuneet, vaikken ole koskaan ajellut posliiniksi. Harmaantumaan alkoivat joskus 43-vuotiaana, mutta eivät ole vieläkään koknaan harmaat. Nainen 56 v.
Mulla vielä tukka sekä alapää aika tumma. Tukassa enemmin harmaita juovia.
T.70+
Kauhea reva tulee esiin ainakin mulla!!!!
Kyllä harmaantuu. Ja kun aloin sheivata, nyt harmaata puskee tilalle.
Aloin sheivaamaan reiluimmin vasta yli 50-vuotiaana, nyt 60-vuotiaana olen vielä viriili, ja kun en tykkää harmaasta karvoituksesta, sheivaan pallien alueen ja edestä kaiken pois säännöllisesti. Muuten olen suht karvainen mies, muualla karvoitusta vielä tummaa.
Tuli oltua saunassa vaimon kanssa. Huomasin hänellä olevan harmaita karvoja alapäässä. Tokaisin hänelle että sinulla alkaa pillu karvat harmaantua. Hän katsoi alapäästään. Ei ne on hämähäkin verkkoja. Hän vastasi.
Kyllä