Kuinka mielellään tuollaiset n. 30-vuotiaat miehet lähtee 42-vuotiaan naisen matkaan?
Olen nätti ja hoikka. Pienet rupsahtamiset korjattu kirurgialla. Oman ikäiset miehet ovat monet jo ihan kamalassa kunnossa :(
Kommentit (35)
N-44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jämiä löytyy varmasti
En nyt sanoisi jämiksi millään tavoin. Toisaalta se mistä muut ei pidä voi olla just se mun aarre.
Et tarvitse miestä kun nainenhan on onnellisempi ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jämiä löytyy varmasti
Ja kaikki loputkin, koska naiset ovat onnellisempia ilman parisuhdetta ;)
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jämiä löytyy varmasti
En nyt sanoisi jämiksi millään tavoin. Toisaalta se mistä muut ei pidä voi olla just se mun aarre.
Ei tässä parisuhteesta ole kysymys.
Tiedän useampia pareja, että mies on 30+ ja nainen 40+, vaikuttavat onnellisilta. Tosin luulin kummassakin tapauksessa naisia samanikäisiksi tai jopa nuoremmaksi kuin mies. Jos kemiat toimii hyvin yhteen niin mitä kummallista tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jämiä löytyy varmasti
En ennen tarvinnutkaan mutta nyt olen pahasti ihastunut. Sitä paitsi hänen kanssa (tiedän sen jo ennen kuin on mitään tapahtunut) se olisi parempaa kuin kaalim. crystal jellies vehkeen kanssa. Toivottavasti törmätään jossakin taas pian...
Miksei nainen voisi olla miestä vanhempi? Eihän monista naisista edes huomaa ulospäin, että olisi miestä vanhempi. Ulkomailla yleisempää tällaiset parit kuin Suomessa.
N-44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jämiä löytyy varmasti
En ennen tarvinnutkaan mutta nyt olen pahasti ihastunut. Sitä paitsi hänen kanssa (tiedän sen jo ennen kuin on mitään tapahtunut) se olisi parempaa kuin kaalim. crystal jellies vehkeen kanssa. Toivottavasti törmätään jossakin taas pian...
Ja se olisi parempaa kuin mitä voi olla kenenkään muun kanssa. Mutta kestän sen jos se olisi hänen puolesta pelkkää seksiä. Tuskin, sillä ei hän pysty ihastumista teeskentelemään noin hyvin, Se että on varattu on vain hidaste ei este.
Panemaan ilman muita velvoitteita löytyy varmasti.
Terveisiä naapuriin, siellä mukava pariskunta, jossa nainen miestä 10 vuotta vanhempi. Ei uskoisi ikinä kun sen naisen näkee, kelpaisi heti minullekin. Terkkuja jos lukevat.
Onko sugar dating pesiytynyt jo nuorten miesten keskuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Onko sugar dating pesiytynyt jo nuorten miesten keskuuteen?
ei tässä ole sellaisesta kysymys.
kyl lähtee jopa useampi yhtä aikaa mmmm, n43
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen voisi olla miestä vanhempi? Eihän monista naisista edes huomaa ulospäin, että olisi miestä vanhempi. Ulkomailla yleisempää tällaiset parit kuin Suomessa.
En voi ymmärtää mikä tässä on on niin ihmeellistä! Mitä väliä sillä iällä on jos muuten synkkaa,oli kyseessä parisuhde tai mikä tahansa muu suhde. Voi herranjestas,kyllä on asenteet sitkeässä.