Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua äitini kanssa!

Vierailija
24.04.2015 |

Tästä asiasta saattaa teidän mielestänne olla väärin valittaa, koska on isompiakin murheita. MUTTA tämä asia vaivaa ja häiritsee minua, enkä tiedä mitä tekisin!
Eli äidilläni on todella inhottavia tapoja, jotka ihan kuvottavat minua. Hän esimerkiksi röyhtäilee ja haukottelee erittäin kuuluvalla äänellä myös julkisissa paikoissa. Hän kaivaa ja syö räkäänsä, joten minun on vaikea syödä hänen tekemäänsä ruokaa. Hön myöskin laittaa suuhunsa omaa rähmäänsä, imeskelee sitä suussansa ja sitten sylkäisee sen ulos. Tätä hän tekee joka paikassa myöskin! Hänelle on jo mainittu asiasta, mutta hän ei lopeta sitä. Hän ei näköjään ymmärrä, että käytöksellään hän voi esimerkiksi pilata toisten ruokahalun. Haluaisin, että hän lopettaisi tämän, mutta miten voin muka mainita asiasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:46"]

Haluaisin, että hän lopettaisi tämän, mutta miten voin muka mainita asiasta?

[/quote]

No ihan vaikka sanomalla, että voisitko olla kaivamatta nenääsi/syömättä räkääsi/vaikkuasi/rähmääsi. 

Vierailija
2/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:46"]

Haluaisin, että hän lopettaisi tämän, mutta miten voin muka mainita asiasta?

[/quote]

No ihan vaikka sanomalla, että voisitko olla kaivamatta nenääsi/syömättä räkääsi/vaikkuasi/rähmääsi. 
[/quote]

En haluaisi olla ilkeä, mutta kai siitä on sanottava. Mietin vain, että miksi hän minua kuuntelisi, jos ei ole kuunnellut muidenkaan kommentteja asiasta?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla trolli! Jos ei ole, niin istutte alas ja sitten sanot hänelle että sua ällöttää hänen tavat ja listaat hänelle ne kaikki jotka sinua häiritsee. Sanot että alat voimaan pahoin etkä halua lähteä hänen kanssaan mihinkään jos ei lopeta. Ei kai tällaista nyt oikeasti voi tapahtua?! Aikuinen ihminen!

Vierailija
4/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kuin anoppini, et liene kumminkaan vaimoni? Anoppini lähettelee ihmisille haista vittu -tekstareita, ja kohdatessa nämä ihmiset anoppi ei ole moksiskaan, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. 

Vierailija
5/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:50"]Tän on pakko olla trolli! Jos ei ole, niin istutte alas ja sitten sanot hänelle että sua ällöttää hänen tavat ja listaat hänelle ne kaikki jotka sinua häiritsee. Sanot että alat voimaan pahoin etkä halua lähteä hänen kanssaan mihinkään jos ei lopeta. Ei kai tällaista nyt oikeasti voi tapahtua?! Aikuinen ihminen!
[/quote]

Tämä ei ole mikään trolli! Tämä on oikeesti sellainen asia, joka vaivaa minua. On inhottava hävetä omaa äitiäni, vaikka rakastankin häntä kovasti.

Vierailija
6/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommonen "työkaveri". Kaivaa lisäks korvantaustasta jotain ja laittaa suuhun. Kerran olin ruokailemassa samaan aikaan ja juoksin vessaan yrjölle. Hyi helvetti!! Enkä saa sitä kuvaa pois verkkokalvoilta.

Vierailija
7/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:54"]Mulla on tommonen "työkaveri". Kaivaa lisäks korvantaustasta jotain ja laittaa suuhun. Kerran olin ruokailemassa samaan aikaan ja juoksin vessaan yrjölle. Hyi helvetti!! Enkä saa sitä kuvaa pois verkkokalvoilta.
[/quote]

Ja mieti, minun elämäni on tuollaista joka päivä.

Vierailija
8/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vastaa sitten vaan että ihan otatte nyt heart to heart keskustelun tästä ja sanot että jos on pakko jotain käsillään nyppiä ja räpeltää rupeaa sitten tekemään ristipistotöitä tai jotain. Ja jos oikeasti se on hänelle joku pakkomielle niin laittaa jotain semmoista pahanmakuista kynsilakkaa sormiin. Ja tulpat sieraimiin... 

Vierailija
9/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on tuollainen, sitten kun hänelle siitä mainitsee hän vain tokaisee, että tällainen minä nyt olen, oletpa herkkä ja bakteerikammoinen. Huoh. Pakko vältellä, enkä ainakaan päästä keittiööni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi