Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1201/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

No ei tuo minunkaan työ ihan kohdilleen mennyt.

Sen verran voin paljastaa, etten ole mode, enkä ole myöskään editori/ääniteknikko, musiikin alalla kuitenkin. Töitä teen sen verran, että hengissä pysyy, mutta olen niitä ihmisiä, joille koronan myötä tuli uusien töiden ja haasteiden etsiminen eteen ja mitään uutta ja 8-16 vakituista työtä ei ole eteen tullut tai jos on ollut, niin kohta on pukannut uudestaan rajoituksia, joten tässä syksy-talvella on ollut liikaakin aikaa roikkua täällä. Toisaalta en välttämättä haluakaan kellokorttihommia ja korona ja nyt sota Ukrainassa on osoittanut, ettei voikaan tehdä pitkäjänteisiä suunnitelmia elämälleen ja perinteiset utelut "missä olet ja mitä teet 5 tai 10 vuoden päästä?" voi heittää romukoppaan.

Ymmärrän. Muutama musatuttu siirtyi myös hanttihommiin, kun covid iski. Tsemppiä sulle tähän, sillä voin uskoa et on hankala tilanne.

Vierailija
1202/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen perusteella mitä jengi täällä on pyörinyt, niin veikataanko leikkimielisesti ammatteja. Mikä Justiina on, onko se mode vai esim. joku palkanlaskija tai kirjanpitäjä? Winner on varmaan joku äänimies tai leikkaaja tyyliin maikkarilla. Punkku on joku markkinointityyppi. Joku esim. graafikko. Viinitoveri on varmaan joku projektipäällikko, joka käyttää jakkupukua. 

-Vanha vakkari (olen perusduunari)

Entäs sormitoveri?

T. Sormitoveri 🤭

Sulla on niin ronskit puheet, että varmasti joku missä puhumalla pärjää monenlaisten ihmisten kanssa :D

-vanha vakkari

Naulan kantaan! 😅 T. Seksuaaliterapeutti

Eikä 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko prkl vihdoin loppuu ne vonkailut kun on terapeuttikin jo paikalla ;D

Mitä terapeutti on mieltä Damiano-kuolaajista, onko ne terveitä vai pahemman kerran puutteessa ?

Vierailija
1204/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Mitä terapeutti on mieltä Damiano-kuolaajista, onko ne terveitä vai pahemman kerran puutteessa ?

Aattelitko et lakkaisin Zoulin vonkailut 😏 ehkä sit kesällä kun saan siltä pakit 😂

Vierailija
1205/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

winner kirjoitti:

Aattelitko et lakkaisin Zoulin vonkailut 😏 ehkä sit kesällä kun saan siltä pakit 😂

Se on herkkä nuori mies ja saa hepulin kun 30+ waxwork koikkelehtii kännissä sen perässä 😄 Tai sitten lamaantuu täysin puolustuskyvyttömäksi ja saat raahattua sen buduaariisi.

Vierailija
1206/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Se on herkkä nuori mies ja saa hepulin kun 30+ waxwork koikkelehtii kännissä sen perässä 😄 Tai sitten lamaantuu täysin puolustuskyvyttömäksi ja saat raahattua sen buduaariisi.

Hahha! Hienot daamit ei kyllä koikkelehdi kännissä, enkä juokse kenenkään perässä. Mutta 30+ kyllä olen. :D se saattaa lamaantua kun kauniisti hymyilen sille ja katseet kohtaa.

"...ja todellisuus herättää punkun, kun vedenkeitin naksahti keittiössä."

Vierailija
1207/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Hahha! Hienot daamit ei kyllä koikkelehdi kännissä, enkä juokse kenenkään perässä. Mutta 30+ kyllä olen. :D se saattaa lamaantua kun kauniisti hymyilen sille ja katseet kohtaa.

"...ja todellisuus herättää punkun, kun vedenkeitin naksahti keittiössä."

Ajattelitko sen iskevän sinua? Sitten sun tosiaankin on näytettävä huomattavasti nuoremmalta mitä olet. :DD

Vierailija
1208/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin alkaa jonkun jäsenen anopiksi. Mulla on erittäin kaunis ja mukava 22-vuotias tytär mutta harmikseni se ei oikein vielä ole syttynyt heistä kehenkään. Itsekään en ole mikään karmea riivinrauta, joka hyökkisi varoittelematta kylään siivoamaan ja ostelisi pyytämättä ja yllättäen kämpän täyteen mautonta kitsch-roinaa.

Vierailija
1209/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin alkaa Joonaksen puumaksi.

Vierailija
1210/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos teillä on ikäeroa?

Vierailija
1211/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, en omista kyllä yhtäkään jakkupukua, mutta jakkuja/bleisereitä käytän silloin tällöin keikoilla/ulkona käydessä Sanna Marin -tyyliin. :D

Enkä oo projektipäällikkö, luovia hommia teen. Pakko kyllä mainita, että mäkin oisin voinu Punkkua veikata graafikoksi tms. koska välillä kuvittelen sut yhdeksi mun tutuksi. ;D

Rakastan muuten kuuntelu kuuntelulta enemmän Bad Ideaa.

-viinikamu

En ole kyllä graafikko, mutta luovan alan ihminen olen kyllä. En halua liikaa paljastaa ymmärrettävästi. En halua kenenkään tutun bongaavan. :D

Mä veikkaan et vanha vakkari on joku ensihoitaja, palomies tai joku vartija. En tiedä miksi, mut tulee auktoriteettivibat.

Aika lähelle. Mut hyvin mä arvasin, osa meni jokseenkin lähelle.

-v v

Vierailija
1212/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos teillä on ikäeroa?

15 vuotta!

Vierailija
1213/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäero on puumailua? Ihan muuten vaan kyselen 😇

Vierailija
1214/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että jos puumailla haluaa niin Olli olis hyvä valinta. Mulle tulee siitä samat vibat kuin siitä tyypistä joka höyläili Stifler´s momia American Pie -leffoissa.

Kiitos ja anteeksi, löydän ulko-ovelle.

Vierailija
1215/4019 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäero on puumailua? Ihan muuten vaan kyselen 😇

En kyl tiiä 🤔? Itse näkisin että ainakin 20 v:n ikäero olisi, mutta mikä olisi se minimi-ikäero..? Ehkä se saattaa olla myös vähän tilannekohtainen..?

T. Tuo aiempi puuma/Joonaksen perään mouruaja

Vierailija
1216/4019 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vai panitteko merkille, että seksuaaliterapeutti saattoikin olla juuri yksi näistä "vonkailijoista", se taisi tosin olla toisessa ketjussa viime vuoden puolella. Joskus menee työt ja huvit sekaisin. 🤭 Minä en näistä Damiano-kuolaajista tiedä, täällä olen tavannut vain BC-kuolaajia ja aivan terveitä ovat, kuten minäkin!

Vierailija
1217/4019 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuota puuma termiä jäin miettimään, niin se on todella halveksuva termi. Sillä selvästi pyritään nolaamaan se miestä vanhempi nainen. Onko miehistä tuollaista termiä? Jos mies on naista kymmenen vuotta vanhempi, se on ok mitä kukaan ei ihmettele. Jos taas nainen on kymmenen vuotta miestä vanhempi on se puuma. Ja tähän liitetään vielä argumentteja "naisen on pakko näyttää nuoremmalta tai miehellä oltava joku kriisi tai välivaihe." Mun ex oli mua kahdeksan vuotta nuorempi, eikä me huomattu ikäeroa oikeastaan yhtään. Ehkä se ei  ollut vielä puuman raja :D 

Vierailija
1218/4019 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vai panitteko merkille, että seksuaaliterapeutti saattoikin olla juuri yksi näistä "vonkailijoista", se taisi tosin olla toisessa ketjussa viime vuoden puolella. Joskus menee työt ja huvit sekaisin. 🤭 Minä en näistä Damiano-kuolaajista tiedä, täällä olen tavannut vain BC-kuolaajia ja aivan terveitä ovat, kuten minäkin!

Joo, sormeilija oli vanhassa ketjussa se joka villiinnytti kaikki keskustelut :P sori sormeilija! hahhha!

Vierailija
1219/4019 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Joo, sormeilija oli vanhassa ketjussa se joka villiinnytti kaikki keskustelut :P sori sormeilija! hahhha!

Jep - kuten sanoin niin joskus menee työt ja huvit sekaisin!

Vierailija
1220/4019 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit miten noi Joelin kuumat paidattomat kuvat saa pasmat ihan sekaisin. Juuri ennen yhtä palaverin alkua  selasin tiktokia ja boooom! Siinä sitten on hyvä puhua asiaa, kun mielessä on joku kuuma kolli. 

Ketju on lukittu.