Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
321/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tule tonne musiikkia ennen v. 2000 -ketjuun, ennenkuin joku ilonpilaaja senkin hysteerisenä poistaa.

Vierailija
322/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin hauskaa että ihan selkeesti alkoholismista kertova biisi on niin suosittu ympäri eurooppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai musailta, mikä jottei. Mä aloitan tyttöpunkilla:

Vierailija
324/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mozartin ja Beethovenin veroisia virtuooseja pojat. Sielu huutaa hoosiannaa heidän ainutlaatuista soittoaan kuunnellessa.

Kiitos sarkasmista 🤣

Vierailija
325/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Tai tule tonne musiikkia ennen v. 2000 -ketjuun, ennenkuin joku ilonpilaaja senkin hysteerisenä poistaa.

Ai täällä on sellainen. Voi että 🖤

Vierailija
326/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winnerillä oli siellä euroviisu-ketjussakin loistavia laulunsanoja, kaikki ne ranskankieliset, se Dolly Partonin Jolene - Joel ja mitä niitä vielä oli

Vierailija
327/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla et mun jutut joillekin toimii 🥰 kiitos! en yleensä käy missään vauvapalstalla, tänne vauvafoorumille päädyin ihan vahingossa bc ketjun vuoksi. Ja viinikamuilu on ihan parhaita kamumuotoja. Varsinkin jos siihen lisää keskustelun yksistä huskysilmistä.

Todellakin! Multa on viinikamut tällä hetkellä kaikonneet vaipanvaihtohommiin. Kippis virtuaalisesti perjantai-illalle!

"Ja winner, paras harhautus on kääntää valokeila johonkin toiseen."

Just niin, Joel! Olenpa tässä ketjussa lähes isoäiti-ikäinen nainen, vaihdan vaippoja ja en muka kippistele ;D

Kyllä ainakin minä olen utelias punkun suhteen, että millainen naaras siellä nimimerkin takana on. En ole tuo anonyymi vaan toinen anonyymi.

Vierailija
328/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winnerillä oli siellä euroviisu-ketjussakin loistavia laulunsanoja, kaikki ne ranskankieliset, se Dolly Partonin Jolene - Joel ja mitä niitä vielä oli

"All those moments will be lost in time, like tears in rain."

"Kiitokset" Vauvan sensuurille ja innokkaille liputtajille luovan työn poistamisesta.

Vierailija
329/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla et mun jutut joillekin toimii 🥰 kiitos! en yleensä käy missään vauvapalstalla, tänne vauvafoorumille päädyin ihan vahingossa bc ketjun vuoksi. Ja viinikamuilu on ihan parhaita kamumuotoja. Varsinkin jos siihen lisää keskustelun yksistä huskysilmistä.

Todellakin! Multa on viinikamut tällä hetkellä kaikonneet vaipanvaihtohommiin. Kippis virtuaalisesti perjantai-illalle!

Just niin, Joel! Olenpa tässä ketjussa lähes isoäiti-ikäinen nainen, vaihdan vaippoja ja en muka kippistele ;D

Kyllä ainakin minä olen utelias punkun suhteen, että millainen naaras siellä nimimerkin takana on. En ole tuo anonyymi vaan toinen anonyymi.

Riiiight....thanks I guess. 😏 *kaataa viattomana uuden lasin viiniä*

Naaras 😂

Vierailija
330/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten ikinä käyneet lukemassa fan fictionia? Siihen verrattuna jotkut sormeilujutut on ihan lasten satuja.

Vierailija
331/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten ikinä käyneet lukemassa fan fictionia? Siihen verrattuna jotkut sormeilujutut on ihan lasten satuja.

En uskalla 😂 joskus tuli vastaan Supernatural sarjan fan fictionia ja se oli aika...kröhöm...kummallista. Jos tuo on yhtään vastaavaa niin joo ei!

Vierailija
332/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla 😂 joskus tuli vastaan Supernatural sarjan fan fictionia ja se oli aika...kröhöm...kummallista. Jos tuo on yhtään vastaavaa niin joo ei!

Kyllä tuokin aika kummallista on 😊 Yksi kerta riittää mulle loppuiäksi 😊

Vierailija
333/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku-Hilkka istui yksin perjantai-iltaa tissitoppi ja minihame päällä, kuten niin usein aina ennenkin.

Eläimellinen hekuma ravisteli hänen ennen niin uhkeita muotojaan, joihin ei enää korsettikaan auttanut. Nyt tarttis saada MIES!

Punaviini suhisi suonissa, kun hän tuijotteli semisti droolaten erään suositun suomalaisen rokkibändin laulusolistin kuvaa, noita magneettisen lumoavia silmiä ja kauniita kutreja ja sormia ja mietti tsäänssejään, josko tänään viimein taivas aukenisi...

Vierailija
334/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku-Hilkka istui yksin perjantai-iltaa tissitoppi ja minihame päällä, kuten niin usein aina ennenkin.

Eläimellinen hekuma ravisteli hänen ennen niin uhkeita muotojaan, joihin ei enää korsettikaan auttanut. Nyt tarttis saada MIES!

Punaviini suhisi suonissa, kun hän tuijotteli semisti droolaten erään suositun suomalaisen rokkibändin laulusolistin kuvaa, noita magneettisen lumoavia silmiä ja kauniita kutreja ja sormia ja mietti tsäänssejään, josko tänään viimein taivas aukenisi...

Hahhha, en kestä 😂 apua sua winner. vai tsäänssejä täällä olen miettinyt viinin voimin.

Vierailija
335/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Hahhha, en kestä 😂 apua sua winner. vai tsäänssejä täällä olen miettinyt viinin voimin.

Happo mikä happo, Punkkis tuumi ja siemaisi taas.

Glug, glug, glug... Punakka Hilkka muuttui poskiltaan entistä punaisemmaksi 🥳🥳🥳🥳.

🥴 Fifty-sixtynine tsäänssi, että in vino veritas... Punkkis sopersi itsekseen. Sit niinku täs kohta fiiliksissä et jonkun waxwork fiftyn kaa jotain sixtynine 🙄.

to be continude... ellei joku "parempi" taho pian poista ;DDD

Vierailija
336/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sit niinku täs kohta fiiliksissä et jonkun waxwork fiftyn kaa jotain sixtynine 🙄."

Repesin tuossa kohtaa ihan täysin 😂 niin hyvä. En yhtään ihmettele jos fan fictioneja kuukausia kirjotellut fani alkaa lähestyä dm kautta jäbiä ja on viestikansiot kundeilla täynnä. Tällaisia sormeilusilmiä kuunnellessa kohta itekin soperran soopaa ig:n messageen.

Vierailija
337/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riiiight....thanks I guess. 😏 *kaataa viattomana uuden lasin viiniä*

Naaras 😂

Samaan aikaan kun winner troolas, niin mitä tekikään Punkku-Hilkka?

- naaras (siis niitä Damiano -ketjun järveen juosseita)

Vierailija
338/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella että tämä on Sinnetännemäestä keskustelua.

Vierailija
339/4019 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin otsikon perusteella että tämä on Sinnetännemäestä keskustelua.

Ei ihan. Sinnetännehokka ja rytmiryhmä. Enkä tarkoita bc kundeja, vaan lähinnä tämä on Joelin kuolaamista porukalla.

Vierailija
340/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun tänne leikkimään, tuolla toisessa alkoi taas riitely mistä saa puhua ja mistä ei.

Ketju on lukittu.